תוכן psycho59 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

psycho59

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    265
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי psycho59

  1. רק מהיחס המזלזל שלכם ללחימה, והגישה הזו של "לי זה לא יקרה" אפשר לראות איך אתם תשתינו במכנסיים על הכדור הראשון שישרוק ליידכם...

    תפסיקו לעשות מעצמכם צחוק עם ההצהרות האלה... אתם סתם מראים כמה אתם ילדים קטנים...

    בלוקבאסטר... :xyxthumbs:

    אחח אני רואה שלא תעזוב אותי עד שאני יחזיר את הסרט שאני חי בו, נו תגיד את זה שוב. חולה על השירות של בלוקבאסטר איך גם בפורומים הם תופסים אותי.

    את האמת ששרק לידי כדור יריתי ברובה יריתי באקדח וחוויתי פיצוץ. אני לא מחזיק מכל אלה כלום אני רק מודיע שאני לא מאלה שלי זה לא יקרה ואם זה מעניין אני גם בפנימיה צבאית...

  2. אני אומר שאם לא נלחם יהיו לנו הרבה יותר אבדות בעתיד, בבקשה לא נלחמנו 6 שנים ומה עכשיו? תראה את מספר האבדות. על סקאד שמעתי ושמעתי גם שלנו יש טילים יותר חזקים מהסקאד, אל תדאג הסקאד הוא לא זה שיגרום לנו להיכנע. נכון שהוא יגבה מחיר אבל מה יהיה שלחיזבאללה יהיו סקאדים? אז החיזבאללה יחזיק את כל המדינה בביצים ולך תלחם איתו עכשיו. בנתיים לסוריה יש סקאדים עדיף להילחם איתם לסיים את כל הסיפור הזה מאשר למשוך אותו ולמשוך אותו וכל פעם יקום ארגון טרור חדש ונחכה ונותקף ונתקיף ואבדות. שוב כדי להשמיד עץ צריך לטפל בו מהשורשים ולא לתלוש לו עלים.

  3. תקשיב, אתה תכריז מלחמה

    על מדינה שכבר ניצחת אותה...

    רק חסר להוציא להורג את כל הפרלמנט שלהם.

    מה יש להם משהו בכלל? צבא? משטרה?

    אין להם כלום שם.

    חיסלנו אין ספור תשתיות ואתרים אסטרתגיים, בכל מלחמה לגיטימית

    היה אפשר להכריז כבר על ניצחון.

    הבעיה שאתה נלחם מול החיזבאלה, אירגון טרור פאנאטי.

    שאי אפשר כ"כ לנצח אותו, בדיוק כמו שאי אפשר לנצח מקקים,

    אפילו שואה גרעינית מקקים ישרדו (לפחות כך אומרים המדענים).

    צריך להחריז מלחמה על אבל לא על לבנון, על סוריה. למי שלא הבין חיזבאללה הם סוריה אז צבא סוריה מתקיף אותנו מלבנון ואנחנו מתקיפים את לבנון לסורים לא כואב מבחינתם זה כמו שנפציץ חולות. אנחנו צריכים להתקיף את סוריה שייכאב להם ושהם יראו מה זה להפעיל את הצבא שלהם נגדנו, צריכים לגרום להם להתחנן שנפסיק ושיגידו לנסראללה לחזור לסוריה עם כל החיזבאללה.

  4. בקיצור ולעניין, אתה לא יכול להוכיח שהטיל איטי יותר מהפאג'ר או הקטיושה, גם אתה לא עמדת עם ומדתת את המהירות שלו.

    ובקשר למטוס, לפני רגע אמרת שחי"א לא משתמש פתאום הוא כן? לפחות פה הייתה מדבר בהגיון ואולי הייתה לי סיבה להקשיב לטיעון שלך על המהירות של הזילזאל.

  5. 2 מאך+ זאת המהירות המירבית של ה F16, אם לא תגיד בבקשה אתה מה המהירות המירבית, וגם תשלח לאימייל לאתר של חי"א שיתקנו אצלם את הטעות. ואללה לא יודע מה המהירות שיוט שלו דבר כזה, אתה רוצה שאני ישער? השערה- יכול לטוס במהירות נמוכה של 400 קמ"ש זה נותן לך משהו? אני יודע מה המהירות המרבית שלו 2.05 מאך משהו כזה.

    מנוע רקטי קטן יחסית? אתה מייצר את המנוע שאתה יודע מה הגודל שלו?

  6. עמדת עים אקדח ובדקת את המהירות שלהם? צא מהסרט!

    צא מהסרט

    סוללת פטריוט עולה בסביבות ה100 מיליון דולאר, וכשזה מגיע להגנה מהפני טילים עם טונה של חומרי נפץ לא חוסכים בירי שלהם.בוא תזיין עוד קצת את השכל... הקטיושה זה רקטה, עים מנוע יחסית איכותי- משמע שזה הרבה יותר מ"צינור של תמרור", ועובדה שהחיזבללה לא מייצר אותם.

    אין לי כוח להמשיך ככה, אבל באופן כללי: צא מהסרט

    לא עמדתי עם אקדח ואני בכל זאת יודע באיזו מהירות טס F16 תשאל איך? זה נתונים שפרסמו וגם אם אומרים לך שלת"א תיהיה התרעה של דקה ולחיפה כבר יש התרעה של דקה אז מן הסתם שהוא יותר מהיר.

    אמרתי וציינתי שהמספרים לא נכונים וזה הכל יחסי.

    ואני לא אמרתי קטיושה אני אמרתי קסאם יחיכת אדיוט הבנת הנקרא הבנת הנקרא אתה יודע מה זה? רבאק נמאס לי שאנשים לא קוראים ואז קופצים בראש.

    צא מהסרט אתה בעצמך מדבר שטויות בלי שאתה יודע מה אתה קורא בכלל. חצי מהאנשים פה לא יודעים אפילו רבע מהסודות של צה"ל ומבלבלים את השכל חופשי כאילו לצה"ל אין מה להסתיר וכל אחד שעבר כיתה ו' כבר מוסמך לקבל מידע מסווג בכל מה שקשור לצה"ל. חלאס מספיק תלמד לקרוא ואז תגיב נמאס.

  7. אני לא יודע מה אני אעשה... אני גר לייד בסיס של חיל האוויר.. ממש קרוב (500 מטר)

    וכל הזמן יש להם אזעקות חח איך אני אדע מה אזעקה של טילים ומה של הבסיס

    אל תדאג אתה תצליח להבדיל האזעקה של המקלטים חזקה מאוד וגם אתה תשמע מאיפה מגיע הרעש.

    מאיפה אתה?

  8. כמובן ברור שלא תחשוב אחרת אני רק אמרתי שזה מה שממשלת לבנון אמרה. אם אתם רוצים לדעת אז צה"ל אמר שאחרי הפגיעה היה פיצוץ משנה וכידוע טנק דלק בנוי קח שגם אם תיהיה בעירה בתוך לא יהיה פיצוץ משמע היו בתוך המשאית חומרי נפץ. אני מאמין שאם צה"ל היה מוצא לנכון לפרסם את התמונות הוא היה מפרסם.

  9. אוקיי תודה על ההסבר.

    ודעתי על כל המצב שמחמיר לאחרונה...

    נאסרללה הבטיח אז הוא חייב לקיים, שיגור טילים כמה שיותר קרוב לת"א שאותה הוא כינה "בירת ישראל".

    מה שנראה לי הוא שהחיזבלון ינסה לשגר עוד כמה טילים "כבדים" למרכז הארץ, מכיוון שהוא מרגיש שהוא נדחק ע"י צה"ל קרוב מאוד לקיר וכבר אין לו ברירה אלא לזרוק כל מה שיש לו.

    לדעתי המלחמה ממש קרובה לסיומה, למרות ההחמרה ההדרגתית בימים האחרונים. צה"ל נותן מכות חזקות, חיזבאללה משיב בטילים ארוכי טווח, שני הצדדים מרגישים את הסיום ובשביל לצאת חזקים בעיני העולם מנסים לעשות משהו כמה שיותר דרמטי שאולי יתן תחושה של ניצחון בקרב העמים.

    הרבה פרשנים מפרשים את זה כמוך.

    יש כאלה שמפרשים את זה כהמשך למלחמה ארוכה שהנה החיזבאללה מתקיף יותר ויותר חזק וזה לא נגמר ושהנה הוא מבטיח לנו הפתעות והוא מקיים.

    בוא נקווה שאתה צודק שכן גם אני חושב כמוך מכיוון שעוד לפני הירי לחדרה עוד הרבה לפני שנכנסו בכלל עם כוחות רגליים בימים הראשונים של הלחימה למעשה הרבה פירשו את סוף המלחמה בכך שלנסראללה לא תיהיה ברירה והוא פשוט יתן את כל מה שיש לו כי גם ככה אין לו מה להפסיד ואולי יעשה הסטוריה...

  10. בקשר לחץ חלק פה יכולים לומר לך כמה דברים על זה שהוא לא נכנס לשירות, הכל מסווג ולא מה שצה"ל מפרסם תמיד נכון-כמובן שצה"ל עושה את זה בכוונה מכל מיני סיבות שלא לעניינינו.

    והזילזאזל הוא נחשב מספיק כבד כדי שהפטריוט יפגע בו. תראה אני לא מדבר על זה שהפטריוט צפציפית יפגע בו אני מדבר על טיל שיכלו לייצר אותו ויכלו לעשות דבר כזה גם נגד הקסאמים אבל שום מה זה קסאם? לוקחים צינור של תמרור שמים חומר נפץ ויורים, סבבה זה הורג אני לא אומר שלא אבל צינור ב10 שקל לעומת טיל ב20,000 שקל, התקציב שלנו היה נגמר מהר מאוד וזה לא רק הטיל גם המשגר עולה כסף והמכ"ם שמזהה את הטיל עולה כסף דברים כאלה עולים המון ואין לצה"ל כסף בישבילם. חבל שויתרו על פרוייקט הנטילוס או הסקייגארד או בשמו השלישי ששכחתי אותו כרגע.

  11. מאיפה לך שהוא מהיר יותר?

    תקרא, פרסמו נתונים שלו בכמה מקומות וגם אמרו שלתושבי ת"א תיהיה התרעה של דקה בערך ככה שמסיקים את המסקנות לבד...

    שאלה,

    הפטריוט שאמור להגן על ת"א לא יכל היה ליירט את הטילים שנורו לחדרה לפני כמה שעות?

    היה יכול אבל אתה רוצה לבזבז טיל של 40,000 דולר על טילים של 600 שקל? בקצב הזה לא היו נשארים טילי פטריוט ולא היה מי שיירט את הטילים היותר גדולים.

    (המספרים לא מדוייקים אבל זה היחס פחות או יותר)

  12. בקשר ל4 אתה דיי טועה כי בוא לא נשכח שהזילזאל הרבה יותר מהיר מהקטיושה ככה שזה מכסה על המרחק. בכל מקרה תיהיה התרעה מספיק זמן לרדת למקלטים לפני הפגיעה וגם פרוסים פטריוט לכל האורך ככה שאם פה לא פגע יש לו פה נסיון שני, בנתיים אתם מזלזלים בפטריוט אבל אם הוא יצליח כולנו נריע.

  13. גם אם הטיל ישקול כמה טונות טובות זה לא משנה מה שחשוב זה הרש"ק.

    ויש כל מיני סוגים של טילים יש כאלה שהמנוע שלהם עובד עד שהם פוגעים במטרה יש כאלה שהמנוע מגיע לשיא הגובה והטיל מרחף למטרה יש כאלה שבכלל נורים כמו פגז ורק אז מפעילים מנוע אותו דבר כאלה שמשליכים ממטוס ורק אז הם מפעילים מנוע יש הרבה סוגים של טילים אבל כל טיל לא משנה איך הוא טס, מה שגורם את הנזק זה הרש"ק.

    ואללה לא יודע כמה KG יש בזילזאל אני רק יודע שיש מקומות שהוא יפגע בו ולא להרוג נמלה ויש מקומות שהוא יפגע בהם ויכסח כל מה שקרוב אליו. מה שכן אם כולם ישארו בממדים ומקלטים הסיכויים להיפגע יהיו הרבה יותר קטנים מכיוון שרוב הנזק שהדברים האלה עושים זה מאות ואלפי כדוריות ומסמרים שעפים לכל עבר ואיך שמגדירים "תופרים" את הבן אדם, כמובן שגם הפיצוץ יהרוג אם יהיו בקרבתו.

  14. מאיפה הבאת את הנתון הזה על הפופאי, לא נשמע הגיוני.

    לקחי התקיפה בעיראק לא התכוונתי שהתקיפה לא היתה מוצלחת אלא שהאיראנים למדו מהטעות של עיראק.

    הפופאי:

    http://israeli-weapons.com/weapons/missile_systems/air_missiles/popeye_turbo/Popeye_Turbo.html

    תוכל לראות גם באתר של רפא"ל אם יש לך זמן למצוא אותו, מספיק לראות איך הדבר הזה נראה.

  15. איזה לקח, התקפת הכור בעיראק לא הייתה הצלחה?

    ושוב לא צריך מטוסים שיש טילים, ואם כבר מדברים על להגיע אז אני יזכיר כמה דברים, לישראל יש יכולת לתלוק אוויר וטילי א"ק שיכול לשוט למרחק של יותר מ100KM. לא הכל צריך להעשות ע"י מטוסים.

    בהנחה שהכורים נמצאים מתחת לאדמה אני מאמין שאם ירצו לפוצץ להם את הכור יעשו איזה מיוחד של שליחת טילים לפיצוץ משגרי נ"מ ושיבוש ל"א, לא יודע אני סומך על היצירתיות של צה"ל בנושא הזה.

  16. אז זה או שאנחנו ננסה לשחות בבריכה ונטבע או שהיא תטביע אותנו, עדיף לא לנסות בכלל? אנחנו לא מאיימים להטביע את הסורים אז באמת שאין להם מה להתקרב אבל האיראנים כן מאיימים להטביע אותנו אז אנחנו במטאפורה חופשית צריכים לרוקן להם את המים או במילים אחרות לרדת להם על הכורים.

    משהו לא קשור כל כך-נסראללה אמר אתמול שאם ביירות תותקף ,אז תל אביב תחטוף אוטומטית.יש ממה לחשוש?

    את האמת שהפעם הוא אמר את זה בלי רמיזות אז נראה לי שהוא יקיים או לפחות ינסה, ד"א למי שלא שמע ביירות הותקפה אתמול בלילה, לא ידוע לפי איך שהמטוסים נשמוע זה בכלל לא היה F16 יכול להיות שירדו על איזה בונקר שם אחאמם *שיעול* הבונקר של נסראללה *שיעול*

  17. פעם שמעתי משפט חכם, כשמתחילים מלחמה אף פעם לא יודעים איך היא תיגמר.

    עכשיו תנסה (psycho) ליישם את זה על מלחמה גרעינית עם איראן, נניח אפילו שאנחנו נתחיל בה בתור מכת מנע, אתה באמת חושב שזה זבנג וגמרנו?

    אתה מסכים איתי שהזבנג הזה יעזור לגמור את המחלמה? ברור שלא יודעים איך היא תיגמר אף אחד לא מתכנן את הניצחון מתכננים את הקרב אבל בכל זאת כשיש נגדך איום גרעיני אתה קצת בחיסרון? לא נשכח שלא מדובר בקרבות טנקים או מטוסים, פצצות אטום כבר ממזמן הפכו לנשק יום הדין.

    תראה את יפן כשהטילו על הירושימה פצצה היפנים היו בטוחים שהם יצליחו לנצח ולא נכנעו אבל כשהטילו על נגאסקי זה כבר היה יותר מידי והם גם הבינו שהם בעצמם בסכנה ואם הם לא היו נכנעים אחרי נגסקאי סביר שהיו מפילים עוד פצצה.

    אומרים לי פה צא מהסרט, על איזה סרט אתם מדברים אנחנו נמצאים בפני איום גרעיני שום כח מדיני לא הצליח לעצור את האיום, נשיא איראן כבר הצהיר (ב9 באב לא סתם) שצריך למחוק את מהמפה, מה נראה לכם שנשיא איראן באמת רק מאיים? הוא לא יהסס כי הוא יודע שגם אם הוא ירה לפה טיל גרעיני אז גג יפלשו אליו יעיפו לו את פרוייקת הגרעין העיקר שלא תיהיה , מה לעשות שככה זה עובד.

  18. מטוסים? מי דיבר על מטוסים? לישראל יש טילים שמגיעים לשם, ויש לנו פצצות שנורות ממטוסים ויכולות לטוס לטווח של יותר מ100KM.

    בוא נגיד ככה, אם ניהיה מלחמת קיום כבר אין מה להפסיד, כמו שמישהו כבר הראה פה לישראל יש סיילו, שמישהו ילחץ על הכפתור ואיראן תמחק. תחלאס כולם רוצים להמנע מזה אבל מה לעשות שזה או הם או אנחנו? בנתיים לאף אחד לא היה פתרון מדיני לפרוייקט הגרעין של איראן, וכשאין פתרון מדיני עוברים לפתרון צבאי.

×
  • צור חדש...