תוכן HyBr33D - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HyBr33D

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    18
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי HyBr33D

  1. שלום לכולם ,

    אני מכיר את תחום הת"ש באופן יסודי.

    תחום זה הוא אינו פשוט לכיפוף מבחינת חוקים ונהלים. זהו תחום מאוד נוקשה שרק מפקדים בעלי כוח וקומבינות שלא מן העולם הזה יכולים לאשר בקשות שלא לפי הנהלים.

    בכי מול מ. ת"ש לא עוזר ולא יעזור , הוא רק ילחיץ את המש"ק \ מש"קית וימנע ממנה לתת תשובה הולמת שאולי תוכל לסייע במקרה הספציפי הזה. או שמא הבכי יגרום לה להירתע והיא תחליט שהיא לא רוצה את הבלאגן הזה על הראש ותאמר לך " תגיש את הבקשה בבסיס שאליו אתה נקלט מכיוון שיהיה יותר קל לטפל בך שם... " .

    לידיעתך :  בצבא לא לוקחים אחריות אלא מעבירים אותה הלאה !

    ברגע שאתה אומר למש"ק \ קצין \ רופא או כל גורם מוסמך אחר : "אוקיי , אני יעשה מה שאתה אומר , אבל אם יקרה משהו או שישאלו שאלות אני מטיל את האחריות עליך ומפנה את הגורמים המתאימים אלייך שאתה תהיה זה שייתן את התשובות" - תאמין לי אתה תראה את הבן אדם משתנה מקצה לקצה... אלא אם כן הוא מעביר את הטיפול בך לבסיס אחר אז ככה שאתה כבר לא כאב הראש שלו.

    הצבא הינו מערכת מורכבת מהמון גורמים פרטניים שאי אפשר לקום ולהפנות אצבע מאשימה לגורם ספציפי כי תמיד מגלגלים את האחריות קדימה עד שמוצאים את החייל הפשוט שיקבל את האשמה בעל כורחו.

    תחום הת"ש הינו נרחב מאוד , כל בקשה שתגיש תעבור בין הרבה מאוד ידיים, לדוגמא : ברגע שתגיש בקשה להת"ש תהליך הטיפול הינו ארוך ומייגע הכולל הרבה בסיסים. המלצות של מפקדים ישירים ויחידתיים ובסופו של דבר הבקו"ם או הפיקוד הם אלו שמחליטים ( תלוי בבקשה ) .

    בטפסי 55 יהיו הרבה המלצות ובסופו של דבר הבקו"ם הוא זה שיחליט על שרותך להמשך 3 השנים הבאות. ( אז ככה שאין טעם להיקלט ביחידה ולהגיש את הבקשה הזו שכן הסיכויים שהיא תאושר קלושים עד מאד )

    בנוגע להת"ש :

    מ. ת"ש מחוייבת להגיש איתך בקשה להקלות בתנאי שירות אך ורק אם יש בעיות רפאויות \ נפשיות בבית.

    אם תאמר לה שאמך סובלת מקושי בתפקוד עצמאי עקב בעיה רפואית חמורה היא תחוייב להגיש את הבקשה. קושי בתפקוד עצמאי : עזרה בהכנת אוכל , מקלחת , ניקיון הבית , הרמת חפצים וכו' . (בגדול העזרה היא בתחום הסיעוד... )

    במידה והינך מציין כי  אמך סובלת מבעיות נפשיות והיא מטופלת מול גורם מוסמך כגון : פסיכיאטר או פסיכולוג או הנפש היא תחוייב להגיש את הבקשה עימך. כמובן שעליך להיות מצוייד במסמכים רפואיים\נפשיים המעידים על הבעיות הללו או שתצטרך להציגם במועד מאוחר יותר.

    מאחל לך בהצלחה ושיהיה שירות נעים.

    HyBr33D

×
  • צור חדש...