קרן י - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קרן י

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של קרן י

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. גם אני חוויתי חוויה לא נעימה איתם. הזמנתי מהאתר מטחנת סוכר ואספתי אותה בסניף. כשהגעתי הביתה ראיתי שהתקע עקום וקשה להכניסו לשקע. פניתי לשרות הלקוחות בוואטסאפ. בהתחלה טענה הנציגה שהתקע לא אמור להיות ככה שהוא עקום אבל המוצר תקין והציעה קופון לרכישה הבאה. הסברתי לה שקשה להכניס את התקע לשקע וביקשתי להחליפו. היא הסכימה להחליף אותו אבל כששאלתי אם יהיו מוכנים לשלוח אותו לביתי כדי לא לטרטר אותי לעמוד בתור או לחילופין לתת לי פיצוי על הטרטור ענתה לי שאין לה אפשרות לשלוח הביתה ושאצטרך לגשת שוב לסניף שיחסית מרוחק מביתי ולגבי פיצוי ענתה שאין עילה לתת פיצוי כי היא מחליפה לי את המוצר וזרזה את הטיפול וכבר ניתן לגשת לסניף להחליפו. לא עזרו כל ההסברים שלי שהמוצר מלכתחילה היה אמור להיות תקין ואני מטורטרת. בשל היחס הגרוע הזה הודעתי לה שאני לא מעונינת במטחנה ואני מזדכה עליו וכך היה. אגב גם כשפניתי להנהלת החברה כדי להתלונן על השירות שהם נותנים (אגב כתבתי לנציגה שאני בטוחה שהיא רק פועלת בהתאם לנהלים שקיבלה מלמעלה ואין לי טענות כלפיה) במייל קיבלתי תשובה מקוממת בנוגע להתנהלות: "לגבי הפיצוי אציין כי במידה ולא בדקת את המוצר בסניף עם קבלתו כך שנזק מסוג זה יכל להיגרם גם משימוש אך למרות כל זה אנו כמובן אישרנו לבצע החלפה למוצר למוצר חדש ולכן סופק השירות הנדרש בנושא" בניסיון להצדיק את השירות שלהם ניסו לטעון שאולי אני קלקלתי את המטחנה ולמרות זאת זיכו אותי.. בקיצור, חווית שירות שחוויתי לא מצדיקה את ההנחה במחיר. נאלצתי לחכות עוד חצי שעה בתור בסניף כדי להזדכות על המטחנה ועוד 20 דקות כדי שיזכו. אני לא ארכוש אצלהם יותר, מעדיפה לשלם יותר ולא להתקל ביחס שכזה וממליצה לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו בסניף על מנת להמנע ממצבים כאלה.
×
  • צור חדש...