EladBna - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

EladBna

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    7
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של EladBna

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. מעולה! תודה רבה, המון אפשרויות, במה אתה היית בוחר? וגם, מה דעתך על המחשב הזה? https://ksp.co.il/mob/item/263053
  2. גודל מסך לא משנה מאוד, אבל עדיף 14-15, אסתדר גם עם פחות, מתכוון לחבר את המחשב למסך מחשב גדול. החלטתי להקשיב לך וללכת גם על חברות אחרות
  3. היי חברים, אז אחרי שהתאפסתי קצת על הרצונות. מחפש מחשב נייד עד 5000 ש"ח, אפשר לחרוג טיפה. המחשב ישומש בעיקר לשימושים בסיסיים, טיפה קוד ועיצוב אבל בעיקר אופיס וגלישה באינטרנט. המחשב צריך להיות קל יחסית, עד 2 קילו מקסימום, עם כמה שיותר חיבורים. אני הולך להשתמש במצלמת Obsbot tiny 2 בשימוש בו. מעבר לזה, חשוב שתהיה מערכת המפעלה, 16 ג'יגה לפחות זיכרון ועדיפות לטרה דיסק קשיח.
  4. יחסית ל-Dell, Mac ואולי אפילו Asus וMsi. ברור שכל היצרנים מייצרים זבל'ה, אבל סביר להניח שיש כאלה שיותר מאחרים. אשמח לשמוע למה אתה חושב אחרת ובאיזה מחשב היית בוחר במקומי, ללא מגבלת יצרן כלשהי.
  5. מניסיוני המחשבים שלהם עושים הרבה יותר בעיות ומשמעותית פחות אמינים, אני טועה?
  6. היי חברים, מתייעץ איתכם אחת לכמה שנים ברכישת מחשב ב15 השנים האחרונות. הגיע הזמן להתחדש. צריך מחשב נייד עד 5000 ש"ח, בעיקר שימוש משרדי אבל גם קצת תכנות, עריכה בפוטושופ וכו'. מעבר לזה צילום קורסים דרך המחשב, כלומר צריך מצלמה סבירה פלוס מובנית במחשב ומערכת הפעלה. עדיפות עם hdmi וכמה שיותר חיבורים אחרים אבל לא חובה. מעדיף מאוד מחשב של dell ולא של lenovo.
  7. היי חברים, מתייעץ איתכם אחת לכמה שנים ברכישת מחשב ב15 השנים האחרונות. הגיע הזמן להתחדש. צריך מחשב נייד עד 5000 ש"ח, בעיקר שימוש משרדי אבל גם קצת תכנות, עריכה בפוטושופ וכו'. מעבר לזה צילום קורסים דרך המחשב, כלומר צריך מצלמה סבירה פלוס מובנית במחשב ומערכת הפעלה. עדיפות עם hdmi וכמה שיותר חיבורים אחרים אבל לא חובה. מעדיף מאוד מחשב של dell ולא של lenovo.
×
  • צור חדש...