Yovell - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Yovell

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    10
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של Yovell

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אני גם חושב שזה מהכונן אבל בתכלס אני לא יודע מה לעשות כבר כי כשהלכתי לחנות אז כמובן שהם אמרו שהם בדקו אותו והכול סבבה וזה כנראה בעיה אצלי במחשב (אגב בדקו, לא אומרים מה עשו ולמה עשו וגם לדבר עם טכנאי לא נותנים לך כאילו מינימום מדובר במבצע צבאי)
  2. לקחתי את הssd לבדיקה ואמרו לי שהוא סבבה ואין בו שום תקלה וצריך לבדוק את המחשב. יש איזושהי דרך שבה אני יכול לבדוק בעצמי? (לוח אם,ראם)
  3. אחרי כמה ימים זה בערך התהליך: המחשב כבוי>לא נדלק ודורש windows boot, אחר כך אני מנתק את הספק כוח, מחבר והכול חוזר לעבוד רגיל עד הריסטרט/כיבוי הבא. מציין שהיה פעמים שגם ריסטרט וגם sleep mode לא הקריסו, אבל 90 אחוז מהפעמים זה כן הקריס.
  4. כרגע זה על 20 דקות, לכמה לשנות? והגיוני שזה מה שמשפיע על זה שזה לא מזהה אותו בביוס?
  5. משהו ספציפי שאני צריך לבדוק? ניסיתי לכבות ולהדליק את הhybrid sleep וזה לא עזר. חיברתי אותו לשני הסלוטים וההוא עובד כרגיל, פשוט האקט של הכיבוי מוציא אותו מאיזון בין אם זה כשאני מכבה את הכונן או שהוא יוצא ממצב שינה
  6. asus tuf b550 plus WD blue sn580 1TB עדכנתי את הbios והבעיה עדיין קיימת, חיברתי את הnvme בשני הסלוטים ועדיין אותה בעיה
  7. קניתי nvme לפני שבוע וחצי ומאז שחיברתי אותו והתקנתי את הוינדוס שמתי לב שכשהוא נכנס למצב שינה המחשב לא מזהה את הnvme ובעצם מבקש ממני לבחור משהו לעשות boot לווינדוס ממנו. לאחרונה שמתי לב שזה קורה גם כשאני מדליק את המחשב אחרי הלילה לדוגמא. בכל הפעמים שזה קורה אני מצליח לסדר את זה ע"י ניתוק וחיבור של ספק הכוח ואז המחשב עולה רגיל. מישהו פה נתקל בבעיה כזו והצליח לפתור אותה?
  8. קניתי nvme לפני שבוע וחצי ומאז שחיברתי אותו והתקנתי את הוינדוס שמתי לב שכשהוא נכנס למצב שינה המחשב לא מזהה את הnvme ובעצם מבקש ממני לבחור משהו לעשות boot לווינדוס ממנו. לאחרונה שמתי לב שזה קורה גם כשאני מדליק את המחשב אחרי הלילה לדוגמא. בכל הפעמים שזה קורה אני מצליח לסדר את זה ע"י ניתוק וחיבור של ספק הכוח ואז המחשב עולה רגיל. מישהו פה נתקל בבעיה כזו והצליח לפתור אותה?
×
  • צור חדש...