Hod Ksig - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Hod Ksig

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    13
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של Hod Ksig

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. שלום, לפני שבועות בודדים אבי רכש לפטופ לצורך העבודה באילת . בלפטופ נקנה באילת ושולם על ידו והכסף הוחזר מהעבודה . עכשיו הצלחנו להגיע הביתה ולקחת את הלפטופ הישן ולכן בעבודה רוצים שיביא את החדש לחברה. אנחנו מעוניינים לנתק כל מייל ששומש (משתמש ms ולנובו וכו) וכל פרט מזהה או אישי כי הלפטופ הולך לחברה ולא מעוניינים בצרות בהמשך. בקיצור מעוניין לדעת איך לעשות זאת?
  2. בשעה טובה נקנה אתמול המחשב. תודה על העזרה
  3. סבבה אז אני אלך עליו מקווה שמחר מחרתיים אוכל להגיע אם במקרה יש משהו אחר אשמח לדעת. בכל מקרה תודה ענקית!! על כל העזרה.
  4. https://ksp.co.il/mob/item/272504 לעומת האסוס המדובר שכרגע הוא הבחירה
  5. האם בתוספת קטנה הלנובו הזה כדאי יותר? https://ksp.co.il/mob/item/257410
  6. הסופי מבחינתי הוא אסוס ויו 14 עםips 3050 i5H
  7. רוב השימוש אם לא כולו כנראה יהיה בחדר כזה או אחר - מלון סלון חדר שינה וכו. אני חושב שאני נוטה לכיוון ה14 אינצ עם ביצועים על מנת שאוכל לשחק אולי במשחק או שנים או משהו אחר שדורש קצת יותר כח. שוב תודה רבה עוד יש קצת זמן עד הקניה אם פתאום יש עוד אופציה
  8. נראה שההתלבטות בין מסך גדול טוב עם מעבד חסכוני או מסך קטן עם ביצועים וכרטיס גרפי האם המסך המבריק מפריע בתוך חדר או בחוץ?
  9. https://ksp.co.il/web/item/272513 זה נראה טוב אך ללא מערכת הפעלה? ובכללי לכמה זמן סוללה וחום בערך אפשר לצפות מהרכיבים בתוך14? בכללי לכמה סוללה אפשר לצפות בH והאם יש mux בדגם? לגבי האסוס 16 מציאון - האם יש מה לחשוש ממחו’ש? מoled )צריבה( ממסך מבריק? חבל שamd פחות נפוץ הבנתי שיש ניידים טובים שוב תודה רבה על העזרה הענקית. אולי תהיה אופציה לאילת- האם זה מביא אופציות חדשות?
  10. אשתדל לבדוק, מצד אחד רוצה משהו פשוט ומצד שני קשה להתפשר 😅 אשמח לדעת אם יש גם16 אינץ או amd? האם אפשר להגביל צריכה בh? כנראה שגיימינג לא יהיה אולי משהו די קל בכל מקרה אנסה לראות - לא רגיל בטלפון אך אבדוק. תודה רבה על העזרה ושבת שלום נדבר בצאת השבת
  11. קודם כל תודה על התגובה . הכוונה הייתה לנייד עם מערכת הפעלה. H: עד כמה הסוללה תגמר מהר יותר? כמובן שיש אפשרות לשקע בסך הכל נראה שהפאנלים פה איכותיים יותר והאסוס ויוו נראה טוב רק ללא מערכת? U: הרוב נראים די דומה האייסר עם פנל יותר טוב אך לא חייב טאצ האם הוא גם גלוסס? תודה רבה על ההצעות אשמח מה מהן הכי מומלץ לדעתך כי נראה לי די דומה. באינטלu אני רואה שאיי7 וחמש מאוד דומים האם שווה ה7? יש אופציות בamd? האם יש אופציות 16אינצ ? עדיף לקחת ביחס16: 10 או שזה לא הכי משפיע?
  12. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך?4000 עם קצת חריגה לא חייב הכל לצערי פוניתי מביתי וחסר לי המחשב אז אני מחפש משהו כדי שיהיה בזמן שאני עובר ממקום למקום רצוי מסך וסוללה טובים אם איכשהו אז גם amd חדש אפשרי סדרתu ואם נכנס אז אולי p /h
×
  • צור חדש...