AmitS85 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AmitS85

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של AmitS85

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אכן בוודאי לכן ציינתי קודם בשאלה שה-TB כולל PD כמו ב-Dell XPS 13, כפי שמופיע בדף הנתונים (specifications) שלו. שכן ה-PD אומר שזה מאפשר טעינה נכון? כן, אני מדבר רק על טעינה, שאר הפונקציות לא מעניינות/רלוונטיות עבורי כרגע.
  2. לא ממש הבנתי. אפשר להשתמש בכניסת TB לטעינה עם כבל USB-C רגיל? ולחילופין האם ניתן להשתמש בכבל TB לטעינת טלפון או שאלו לא אותם חיבורים? ובאיזה הקשר אמרת כל נייד והשגעונות שלו ולהסתכל בדף הנתונים של הנייד?
  3. 1. כן מתאר לעצמי שכנראה הכניסה (port) במחשב הנייד תקולה, ניסיתי עם כמה כבלים של Type C.. אנסה לברר על כך עם חנות תיקון מחשבים, ידוע בעיקרון אם אפשר לתקן דבר כזה? 2. נראה שהמטען שאני מדבר עליו (45W של סמסונג) כולל PD, כך שאני מאמין שהוא דווקא כן יעבוד גם על המחשב הנייד שלי על אף שהוא מיועד לסמארטפון. רק צריך ככל הנראה אז לתקן את כניסת ה-USB-C אצלי במחשב ואנסה זאת. אגב גם בלי קשר, ידוע לך אם אפשר להכניס כבל Type C רגיל לתוך כניסת Thunderbolt 4 עם PD של מחשב נייד ויטעין אותו? למשל במחשב הנייד Dell XPS 13 שנראה שמכיל רק כניסות Thunderbolt מסוג Type C, בהנחה כמובן שיש תאימות בכמות הוואט. תודה רבה!!
  4. שלום לכולם, יש לי שאלה בנוגע למחשב הנייד שלי Dell Inspiron 15 5000 series: בחיבור של ה-USB Type C אני לא מצליח להכניס כבל ולהשאיר אותו בפנים.. האם זו תקלה במחשב או שלא מדובר בחיבור מתאים וצריך סוג כבל שונה (כמו Thunderbolt אולי שאני בכלל לא בטוח אם יש הבדל בחיבור עצמו מ-Type C סטנדרטי כמו בטלפונים)? ודבר נוסף רק, האם מטען של 45 וואט לטלפון של סמסונג יכול להטעין לי גם את המחשב הנייד? ראיתי למשל שהמטען המקורי שלי למחשב הוא גם 45 וואט ומטעין לי את המחשב. תודה רבה וחג שמח
×
  • צור חדש...