nadaviko1 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

nadaviko1

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    5
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של nadaviko1

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. שלום, אני מעוניין במקלדת שקטה, ארגונומית ומוארת (לא חייב בצבעים) ועכבר איכותיים למשחקים ועבודה. עד כה השתמשתי רק במקלדות רגילות ואני מסתדר איתן גם במשחקים, אני לא יודע עד כמה ערך מוסף המכנית תיתן לי (אני לא גיימר תחרותי) במקור חשבתי על מקלדת ועכבר משולבים אך לא איכפת לי שיהיה בנפרד. מה דעתכם על סט המקלדת ועכבר של לוגיטק MK850 ? תודה מראש.
  2. היי, כמו שרשמתי קודם לא ביצעתי משהו יסודי, רק פקודת Clean שלקח לה 3 שניות לסיים. ניסיתי גם את התוכנה שהמלצת, אותו סיפור. תודה נראה לי שאוותר, אי אפשר לשחזר מ-SSD הספיציפי הזה כנראה.
  3. תודה, יש שם רק תמונות חשובות אבל לא עד כדי כך שאפנה לחברה חיצונית. (מניח שיעלה כמה מאות אם לא אלפים) אני כבר הבנתי שזה לא כמו HDD אז אני אוותר ופשוט אפרמט.
  4. עשיתי פקודת Clean תחת Diskpart, באותו רגע שהבנתי את הטעות פשוט הפסקתי לעשות עם הכונן דברים, עשיתי בוט מכונן אחר שיש לי לווינדוס ומשם ניסיתי לשחזר את המידע. תחילה ניסיתי תוכנת שחזור קבצים שלא מצאה כלום חוץ מקבצי SWF (כמובן לא שחזרתי). לאחר מכן ניסיתי עם DiskDrill, MiniTool, Stellar, Active לשחזר את הפרטישן שאבד - כלום, כולם נתנו בדיוק אותן תוצאות שזה פרטישן BOOT של 100 מגה שאני זוכר שהיה לי אותו אך הוא לא היה נגיש ולא השתמשתי בו, זה סתם משהו שווינדוס כנראה יצר. בקיצור לא הצלחתי לשחזר כלום, וב-Disk Management הכונן מפוע כ-UnInitialized, הבנתי שאם אני עושה לו Initialize זה מוחק בוודאות הכל. אני אנסה את התוכנה שהצעת, תודה.
  5. שלום, עשיתי Clean בטעות לכונן SSD וכל הפרטישנים נעלמו. באותו רגע ישר כיביתי ולא כתבתי שום דבר חדש לכונן אך ניסיתי כמה וכמה תוכנות שחזור פופלאריות וכולן ללא יוצא מן הכלל מצליחות למצוא לי רק את הפרטישן היחיד שהוא לא שימושי ובגודל 100 מגה. איך יכול להיות שאני לא מצליח לשחזר שום דבר מהכונן? יכול להיות שזה בגלל שהמידע לא נכתב פיזית כמו שנכתב בהרד דיסק?
×
  • צור חדש...