OmriOhayom - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

OmriOhayom

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    12
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של OmriOhayom

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. תודה על התגובה, החלפתי את הזיכרונות לאלו ש- yoavke הציע, עדכנתי את המפרט התגובה הראשית. אשמח לשמוע עוד במידה ויש לך הערות נוספות (או שהכל בסדר, גם אפשר).
  2. במחשבה שניה אולי אלך על המארז הבא: https://ksp.co.il/web/item/123414 הוא יותר מודולרי ומרווח ככה שפינוי החום יהיה יעיל יותר..
  3. כנראה שאקח את הקירור הבא מ- TMS: https://tms.co.il/cpu-cooling?product_id=104562&sort=p.price&order=DESC הוא יכול לפנות 280 וואט והמעבד מפיק 253 במקסימום. לגבי הזכרונות, קיבלתי, הוחלפו. ולמה להחליף מארז? נראה שהוא עונה על הדרישות לפי ה specs שלו..
  4. יכול בבקשה להמליץ לי על אחד? אני פחות בקיא (ממש לא בעצם) בתחום.. המעבד הולך להיות במאמץ ולכן אני כן רוצה קירור טוב, הייתי בטוח שמה שבחרתי מספיק היות והוא הפלגשיפ של נוקטואה. אם אתה בעניינים אולי תוכל לחסוך לי כמה שעות של סקירות ביוטיוב ורדיט 😅
  5. היי חברים, אני הולך לקנות את המפרט הבא ב KSP באילת: סה"כ יוצא 6975 ש"ח, ובאילת יוצא 5959 ש"ח. כרטיס מסך אקנה בנפרד בעתיד הקרוב, כנראה 4090RTX. עדכון: המפרט לאחר השינויים: סה"כ 7187 ש"ח ובאילת 6143 ש"ח. קירור למעבד אקנה ב- TMS: https://tms.co.il/cpu-cooling?product_id=104562 וכולל הקירור 6589 ש"ח. אשמח לשמוע מכם הערות לגבי תאימות בעיקר לכרטיס המסך העתידי (בדקתי שהכל מתאים, אך אולי פספסתי משהו), ולגבי מוצרים תחליפיים עם ביצועים דומים בפחות כסף. תודה רבה!
  6. כן זה ברור לי מאליו, לא תיארתי לעצמי שלזה אתה מתכוון.. אני סומך על דעתו כי הוא בכל זאת משקיע זמן וזאת העבודה שלו, אבל לא בעיניים עצומות ועושה את הבדיקות שלי. תודה לך על התגובות אגב
  7. הוא בנה פה עשרות אם לא מאות מפרטים במשך הזמן, אז אני מאמין שהוא יכול לזכור פחות או יותר עדכונים, הוא יכול להגיד "בעדכון הקודם הייתה ירידה של X~ במחיר של הדור שהתחלף", ובהתאם גם לגבי ביצועיהם כי מן הסתם זה המקצוע שלו, להבין בחומרה. רוצה להסביר למה לדעתך השאלה בעייתית?
  8. הבנתי.. הביאו לתשומת ליבי שבעוד כחודש +- אינטל משיקה סדרת מעבדים חדשה. מהנסיון שלך, כמה הבדל אמור להיות בביצועים בין הדור הנוכחי לחדש שיגיע ומה תהיה ירידת המחירים בדור הנוכחי (בערך כמובן)?
  9. היי קיריל, תודה על ההצעה. לדעתך לא ניתן לעבור ל- i9 ול- 4070ti בתקציב הנ"ל? מה תקציב המינימום שכן יאפשר?
  10. היי חברים, אני צריך לקנות מחשב חדש (נייח) לצורך עבודה. מחשב בלבד ללא ציוד היקפי. אני הולך להריץ על המחשב קוד כבד וסימולציות גרפיות, חשבתי על i9, כרטיס מסך 4070ti ו-64 ג׳יגה של ראם. אני מתכוון לקנות באילת. אני יודע שאלו רכיבים יקרים אך חשוב לי לחסוך כמה שיותר במסביב. אשמח לעזרתכם ולהשלים מידע במידה וחסר. תודה! עריכה - תשובות לשאלון: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? אין כל כך תקציב, עדיף לא לחרוג מ-8 אלף, רק אם אין ברירה.. קחו בחשבון שאקנה באילת אז זה משפיע 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? השימושים העיקריים יהיו הרצת קוד כבד ורינדורים, סימולציות (אימון מודלי AI לרובוטיקה בפרט). 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא, יש הכל. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSDשכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) מה שכתבתי בהודעה למעלה, i9 כרטיס מסך חזק ומשתלם עבור הכסף ככל האפשר. לפי מה שראיתי, כיום זה ה 4070ti. רצוי גם 64 ג׳יגה של ראם. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא קריטי. כמובן שעדיף שלא יהיה משאית.. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין מגבלה כזו. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. קונה באילת. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בימים הקרובים.. במידה ורכיבים חדשים עתידים לצאת בחודש/חודשיים מקס׳ הקרובים אז אין בעיה לחכות. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא מכיר כאלה, אם יש המלצות אשמח לשמוע. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) שני מסכים כרגע. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מה שציינתי בפוסט המקורי. שוב תודה!
×
  • צור חדש...