Kiril Rozanov - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Kiril Rozanov

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    6
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Kiril Rozanov

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. נכון מאד ובדיוק בגלל זה אני שואל. בכל מקרה, תודה על העזרה ואם תרצה לפרט קצת אני יותר מאשמח 🙂
  2. חח קיבלתי אבל אני לא מבין. קח כל סרט. קח את המטריקס. הוא ב24 פריימים. והוא סרט אקשן. אתה רשמת שב 30 פריימים זה יראה לא משהו. התכוונת לפריימים או לריפרש רייט? אגב למה טינקבוק? זה ספציפית בגלל שזה לנובו או יש משהו טכני שהכריע פה?
  3. אתה צודק לגמרי, שכחתי לציין את זה וכבר השלמתי עם העובדה הזאת. היה מחשב אחד או שניים שכן טענו שהם 100% Srgb אבל משהו לא הסתדר שם. אגב, ניתקלתי בפוסט שלך פה בפורום שרשמת שמה שיש בארץ שרשום 100% זה לא באמת. לא יודע למה התכוונת. בכל מקרה בוא נשים את זה בצד, לגבי המחשבים האלה, תוכל להגיד לי מה אתה חושב ומה נראה לך עדיף מכל אלה? וגם הייתי באמצע לרשום עוד תוספת אז הנה : HDMI 1.4 מאפשר לצפות ב-4K@30HZ HDMI 2.0 מאפשר לצפות ב-4K@60HZ סרטים הרי הם 24FPS או 30 אז אני לא מבין מה בדיוק היתרון של זה .. אני קורא על זה עכשיו ואני מבין שאולי זה לא בדיוק משנה? . .. לא ברור. עוד יתרון של ה2.0 זה עומק צבע של 10 ביט בניגוד ל8. שהבנתי גם אמור לשפר איכות,אבל בכמה? הטלויזיה שאנחנו מתכננים לקנות תהיה כנראה 65qn90b ולפי Rtings הפרמטר של 24P JUDDER קיבל 10 וSTUTTER קיבל 6.3 שמע יכול להיות שכל מה שאני כותב פה זה שטויות אבל וואלה הלכתי לאיבוד עם כל זה
  4. היי, הכל טוב שמח שחזרת אליי בכל מקרה. מצאתי בינתיים כמה אפשרויות עם HDMI2. כרגע מתלבט ביניהם. מה אתה חושב, יש לאיזה מהם ייתרון משמעותי? ומבחינת עלות/תועלת? האם אינטל עדיף על AMD מבחינות מסויימות? אולי עמידות או תאימות/דרייברים? מהזול ליקר: HP Pavilion Laptop 15-eh1002nj (עם ווינדוס) מחיר סופי:2,242 HP Pavilion Laptop 15-eg0003nj (בלי ווינדוס) מחיר: ~2,300 HP Pavilion Laptop 15-eg2003nj(בלי ווינדוס) מחיר : 2,565 Lenovo ThinkBook 15 G4 IAP (בלי ווינדוס) מחיר: 2,599 ולגבי ווינדוס, מעבר ל Kinguin שראיתי עליו המלצות, יש עוד משהו להציע?
  5. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? עד 2500. בעיקרון רצוי פחות במקרה שהמחשב עונה על הדרישות שציינתי וכמובן אפשר לחרוג אם לא. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? צפייה בסרטים, גלישה באינטרנט, אופיס 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב אך לא שיקול ראשוני 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? מסך 15.6 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? עדיף עם ווינדוס - לא יודע אם עדיף 10 או 11, אשמח להמלצה 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. חולון והסביבה . TMS, KSP, אייבורי - פתוח להצעות והמלצות אחרות אם יש 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בשבועות הקרובים 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) מתכננים לקנות טלויזיה 55"/65" ויחובר לטלויזיה בHDMI לצורך צפייה בסרטים/סדרות, ככל הנראה באיכות 1080P. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אחד הדגשים העיקריים הוא לקבל את איכות הצפייה הטובה ביותר גם במחשב וגם בחיבור החיצוני.
×
  • צור חדש...