ניר נגיד - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ניר נגיד

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של ניר נגיד

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. המממ... נקודה למחשבה.... אולי בכל זאת רעיון, תודה
  2. נטסטיק זה לא המכשיר האידיאלי לשימוש שלי, נכון, אבל הוא *הרבה* פחות רגיש מראוטר "רגיל". במקרה שבכל זאת ינזק, קל יותר להחליפו, וחשוב יותר - לא יקפיץ את הלוח כמו ראוטר עם חיבור לחשמל 😨. המודם אכן עובד מתוך הספינה, אבל כמות הקרינה שאני סופג מכך גבוהה בהרבה 😵. מוזר לי שנטסטיק שהוא גם ראוטר לא מיוצר ע"י חברות מוכרות 🤔.
  3. * כן, מודם ראוטר רציני היה יכול להיות אידיאלי, רק שלא עונה על אחת הדרישות שלי - עמיד מזג אויר, שאוכל להוציא מהחלון. מכשיר "רציני" גם צורך אספקת חשמל, ואני קצת חושש שיקבל עליו איזה שפריץ... * הנטסטיק באמת לא השפיע על אפליקציות "פשוטות", אבל מכיל גם מקום לכרטיס זיכרון שכנראה מופיע ככונן, מה שאולי הפריע למנהל הקבצים. כמו כן, אולי גם חיפש גישה אוטומטית לכוננים בענן. בכל מקרה, יציבות האינטרנט היא לא הבעיה, כי בלי הנטסטיק החיבור היה עוד פחות יציב. הנקודה לדעתי באיכות החומרה ותוכנה עצמן. * היאכטה בד"כ לא יוצאת מהחנייה, אז אני מתכוון לחיבור מהנמל בלבד, כמובן
  4. שלום, אני מבקש יעוץ לגבי קניית מודם/ראוטר סלולרי מכיוון שאין תשתית אינטרנט במגורי הנוכחיים ביאכטה. אני מעוניין במכשיר כגון נטסטיק, עמיד מזג אויר (ברמה בסיסית כמובן) שאוכל להוציא מהחלון על מנת לשפר קליטה ולמזער את הקרינה בפנים. אני רוצה לחבר את המודם בכבל (USB או איטרנט) למחשב השולחני שלי, *וגם* להפעיל אותו כהוטספוט ע"מ להתחבר עם הלפטופ והטלפון. בשיטוטי ברשת מצאתי רק מספר קטן של מכשירים כאלו, ומחברות סיניות לא אמינות(?) או קטנות ופחות מוכרות. לבסוף החלטתי לנסות ZTE MF79U, והתאכזבתי מאד. מיד עם ההתקנה התחילו אפליקציות במחשב לקרוס. למשל, מנהל הקבצים שלי חדל לתפקד בכל פעם שחיברתי מחדש את המודם, ואף בצורה שלא ניתן היה לסגור אותו מתוך מערכת ההפעלה, כולל מנהל המשימות, כולל כיבוי המחשב - כלומר היה עלי לכבותו "בכח", ע"י לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה. למזלי הוא חזר לתפקד לאחר שניתקתי את המכשיר והפעלתי שוב, אך לאחר מספר נסיונות הגעתי למסקנה שאני משחק באש, ומקווה שלא שרפתי כבר יותר מדי... להפתעתי, לחברות מבוססות כגון TP-LINK או DLINK למשל יש מוצרים שהינם *או* מודם סלולרי *או* הוטספוט, לא שניהם. מדוע?!? האם מישהו יכול להמליץ על מוצר נטסטיק אמין יותר שימלא את שתי הפונקציות? תודה רבה!
×
  • צור חדש...