yehuda250 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

yehuda250

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של yehuda250

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אשמח לדעת לפי מה בחרת את החלקים השונים, ברור לי שהתקציב מאפשר לי לקחת הכל בערך. אבל איך לוח האם למשל משרת את המטרה? האם יש צורך בכרטיס קול נפרד? האם המעבדים החדשים של amd למשל לא יתנו לי תועלת גבוהה יותר בהפעלת משימות במקביל?
  2. . מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 20 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? משחקים 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? מקלדת ועכבר לשימוש מרחוק 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב, המחשב ישב בסלון 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? כמה שיותר קטן אבל שיהיה עדיין קירור טוב וריבוי יציאות 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? הרכבה בחנות, ווינדואס 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא משנה. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בחודשים הקרובים (לא דחוף, אם יש חומרה חדשה שאמורה לצאת בקרוב אז אמתין) 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא מעבר לזה שיתאים לעבודה על מספר מסכים במקביל 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) יתחבר למסכי טלוויזיה. OLED. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: ממלא את בקשת המפרט כדי לכוון. אבל בגדול כרגע יש לי אפל tv לטלוויזיה, ומחשב נייח בחדר אחר, אשמח לחבר את הפונקציות של שניהם למכשיר אחד שממנו אעבוד
  3. רוצה לבנות מחשב אחד שאיתו אוכל לעשות הכל ובמקביל. לשחק בהגדרות גבוהות במסך אחד ובשני להפעיל סרט באיכות גבוהה תוך הפעלה של מערכת סאונד איכותית. איך הייתם בונים מחשב כזה? האתגרים שאני רואה הם 1. הרצת תוכן ברמה גבוהה. 2. ריבוי משימות במקביל. עם משמעות לגבי יכולות עיבוד וקישוריות. 3. התייחסות ספציפית לסאונד.
×
  • צור חדש...