nsg nsg - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

nsg nsg

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    7
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של nsg nsg

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. הספק כח שיש לי זה Corsair AX860i איפה אפשר לקנות את הכבל של 4פין הקירור הזה מספיק טוב? Thermalright Peerless Assassin 120 SE ומעניין שבכל המדריכים שקראתי, לא היה התייחסות להספק/אמפר שה VRMs צריכים לספק
  2. @yoavke תודה על כל העזרה יש לי שתי שאלות 1 איך יודעים על לוח אם שהוא מתאים להספק מסוים? 2 ראיתי שיש בלוח הזה חיבור 8פין ולידו עוד 4פין, איך אני מתחבר ל 4פין (יש לי ספק כח מודולרי)?
  3. לבנתיים, הגבלתי את המתח למעבד (דרך הביוס), במקום 1.200 הגבלתי ל 1.150, המעבד גם תחת עומס מגיע ל 80 מעלות בשיא, אבל לפי 3DMARK הוא עובד בין שליש לרבע כח, אנסה קצת לעלות בחזרה את המתח, כדי לקבל משהו יותר מאוזן. ובהמשך אחליף מה שצריך, עדיין מחכה לעצתכם, למה להחליף ובמה להשקיע
  4. @yoavke יש לי שתי זכרונות ראם, כל אחד 32, והמהירות אם אני לא טועה 3200. איך אני מגביל את המעבד, עד שאחליף מה שצריך ? ותכלס, מה אני צריך לעשות/לקנות/להחליף כדי שהמחשב יהיה מאוזן ויעיל? חשבתי על Cooler Master N200, כי יש לו אפשרות נוחה להתקנת קירורים ומסנן אבק, וגם אופציה לדיסק אופטי (משתמש לפעמים), זה מארז טוב? ולגבי לוח אם, לאיזה כיוון (בעיקר מחיר) צריך לכוון (ואם אפשר אז שיהיה גם עם בלוטוס ווייפי)? וכמובן איזה קירורים?
  5. אולי כדאי להחליף למארז Cooler Master N200 , זה השקעה שווה להחליף מארז וקירור, זה יוצא יותר מאלף שקל?
  6. המארז זה Antec VSK3000EU3US Mini Tower Case - Black גם אין למארז הזה מסנני אבק, צריך לחשוש מזה? קניתי את המחשב יד שניה, אז אני בודק מה אפשר לעשות בדקתי אתמול בערב את האפשרויות, ויש לי אופציה למאוורר אחד 92ממ מקדימה ועוד אחד 92ממ מאחורה. על המעבד עצמו הקירור הכי גדול וחזק שיכנס זה 180DPT) Noctua NH-C14S), אבל זה יהיה קצת גבולי ומסורבל (ויקר). חשבתי על ההזמנה הזאת מאמזון (680ש"ח), על הקירור של המעבד אני יוסיף מצד שני עוד מעבד 92ממ. זה פיתרון בכיוון טוב? או שצריך כאן שינוי של הלוח אם ומארז, או שיש פיתרון אחר (ואולי זול יותר)?
  7. היי שלום לכולם, אני חדש כאן. יש ברשותי מחשב נייח במארז מיני עם לוח אם של גיגהבייט H610M, ועליו מותקן מעבד i7 12700k וכרטיס מסך rtx2080ti ולמחשב מאוד חם, המעבד מגיע מידי פעם ל 100 מעלות, והכרטיס מסך מגיע ל 86 מעלות. על המעבד יש קירור אויר די פשוט עם מאוורר אחד 80ממ, לכרטיס מסך יש מאוורר אחד ובמארז יש מאוורר אחד 80ממ מאחורה שמוציא אויר חם החוצה. חשבתי דבר ראשון להחליף את הקירור של המעבד לקירור אויר עם 2 מאווררים 120ממ פלוס משחה טרמית איכותית יותר, וכאן השאלה איך אני בודק שהוא נכנס במארז? וגם חשבתי, להוסיף שתי מאווררים 80ממ אחד על השני שיכניסו אויר מקדימה, וגם שתי מאווררים 80ממ אחד על השני שיוציאו אויר מאחורה, וגם להוסיף בצד של המארז (יש לי דופן מחורר בצד) מאוורר 200ממ שיכניס אויר. זה קצת קומבינה והשקעה לא קטנה. השאלה לכל האלופים כאן, האם זה יעזור, או שהלכתי רחוק מידי, ויש פיתרון אחר ?
×
  • צור חדש...