Shinigami - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Shinigami

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    6
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Shinigami

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. היי קיריל תודה על התגובה, אני גם חושב שה i7 13700k הוא יותר ממספיק בשביל המערכת אך אני ככול הנראה אחכה עוד שבוע לראות את הביצועים של המעבדים החדשים של AMD, הסיבה לכך היא שה v cache עוזר הרבה במשחקים מאוד ספציפים שאני ספציפית משחק, אפשר להגיד שה 5800x3d הוא המעבד הכי טוב עכשיו בעולם ספציפית לאותם משחקים בכמות כסף נמוכה, ככה שאם הסדרה של ה 7000 תיהיה יותר טובה הוא כנראה יהיה הרבה יותר טוב מ 13700 ספציפית באותם משחקים, לכן אני אשמח אם תוכל להמליץ על בילד נוסף לביינתיים עם לוח אם שיוכל להשתמש במעבד הזה ו ddr 5
  2. היי קיריל תודה על העזרה! כן אני יודע שהסדרה של ה 7000 היא לא משתלמת כרגע, הסיבה שאני חושב על כול זה היא מפני ששמעתי שבעצם אין לא אופק של שדרוג עם i7 13700k, ובנוסף אני שמעתי שה x3d זה בעצם מיועד לגיימינג ולכן יש סיכוי שהוא יהיה יותר טוב, בנוסף לגבי ה ddr5 אין לי בעיה להוסיף עוד קצת כסף ולקבל מחשב יותר מהיר כי אני לא מתכוון לשדרג שום דבר לפחות לכמה שנים טובות ולכן אני רוצה להיות בטוח שאני קונה משהו טוב.
  3. אז קודם כול באמת תודה אני מעריך את העזרה, ולגבי הלוח אם אני כן מבין שאני אצטרך לוח אם אחר על מנת להשתמש במעבד של AMD, יש לי שני שאלות, הלוח אם שקיריל השתמש בו כאן https://tms.co.il/builds/348510 הוא ה z690 ud dd4, השאלה שלי היא האם הוא תומך ב ddr5 במידה ואני הולך עם אותו מעבד, ולגבי AMD איזה לוח אם אתה הייתי ממליץ על מנת שאני אוכל להשתמש במעבדים החדשים של amd x3d 7000 series עם ddr5 כמובן שאני אשמח אם זה יעלה לי בערך אותו הדבר כמו ה z690
  4. קודם כול תודה רבה על התשובה! אין לי בעיה להזמין את הזיכרון מ newegg הבעיה שאני לא יודע איזה לוח אם לקנות משום שהלוח אם שנתת לי הוא מתאים לDDR 4 לא? ואז אם אני מזמין את המחשב בלי זכרונות בכלל האם ב tms בכלל ירכיבו את המחשב, משום שבלי זכרונות הם לא יכולים לבדוק האם הוא עובד.
  5. היי תודה רבה על התגובה אני מעריך את זה מאוד, רציתי לדעת מה דעתך על להשים במערכת הזאת במקום i713700k להשים את המעבדים החדשים של amd סדרת ה x3d אני יודע שה 5800x3d היה ממש פורץ דרך מבחינת של fps במשחקים מסויימים, בנוסף אולי שדרוג של הזכרנות ל 32gb 6000 ddr5 במקום 3200 אני יודע שזה יכול לגרום לשיפור בביצועים אך אני לא יודע עד כמה, לבסוף שאלה אחרונה לכול המשתמשים האם אני לא יקבל bottleneck בגלל שאני משחק רק על 1080p כמו שאמרתי אני כן ישדרג את המסך אך לא כרגע.
  6. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 8500 שקל עם אפשרות לחריגה. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג + אפשרות לתכנות בהמשך. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? אין שום צורך. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? אשמח למחשב שלא יעשה יותר מידי רעש במידה ואשחק בלילה, אך אפשר להתפשר פה. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אורך בסביבות 45-50ס״מ גובה 40-46ס״מ רוחב עד 23ס״מ, אין לי אפשרות לסטות פה יותר מהמקסימום שציינתי. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? כרגע יש לי מערכת הפעלה windows 10 pro עם רשיון, אך אני לא יודע האם אני יכול להעביר אותה למחשב החדש אז במידה וזה אפשרי אין צורך אם לא אז אפשר להוסיף. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אם אפשרי אשמח לרכוש את המחשב מ TMS. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בין 20.2 - 20.4 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? כן אני מעוניין במעבד שיש לו אפשר לאוברקלוקינג ואם אפשר להיות ספיציפי אני ממש מתעניין ב i7-13700k וב - i7-12700k ואשמח לקבל חוות דעת עליהם. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: בהמשך למה שצייניתי למעלה, אני כן מעוניין לקבל חוות דעת על i7 12700k and i7 13700k, בנוסף אני כן הייתי רוצה rtx 4070ti, חשוב לי לציין שכרגע אני משחק על 1080p כי זה המסך שלי על 144hrz, ככול הנראה בהמשך אני ארכוש מסך שתומך ב 1440p אולי 4k אבל אני לא מכוון ל 4k, ולסיום סיומת אני ראיתי שיש כמה גרסאות של 4070 ti ב TMS אך כול גרסה עולה יותר מהשנייה אך לא הבנתי מדוע, אז אם אפשר לקבל הסבר קצרצר אני אשמח, תודה לעוזרים!!
×
  • צור חדש...