Shlomi Turgeman - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Shlomi Turgeman

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    6
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Shlomi Turgeman

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. מעולה, משום מה לא מצאתי את ההשוואה בזאפ. לא אחכה יותר מדי, אני מתכנן לקנות בשבועיים הקרובים. ובכל מקרה נראה שמדובר בדגם חדש יחסית שרק נכנס ולא יתאדה במהירות. לגבי המסך - וואי לא ידעתי שהווסטרו משתרך מאחור בעניין הזה. חיזקת את דעתי לגבי הטינקבוק. רוב תודות שוב 🙏
  2. הדגם של הטינקבוק שאני משווה אל מול הווסטרו - שניהם עם אותו מסך, 1200*1920 (FHD+) שזה מעולה ומספיק לי וגם חסכוני בסוללה לעומת הרזולוציות הגבוהות יותר. לגבי השלוש שנות אחריות - בדגם הראשון בחנות ששלחת, הדגם שרלוונטי לי, לא ברור האם אכן מדובר בשלוש שנים. כתוב שלוש אבל יש אופציה להוסיף שדרוג לשלוש שנים שזה מוזר. ובכל אופן כרגע זו החנות היחידה שמציעה את זה בישראל. די שכנעת אותי אבל אולי אמתין עוד קצת עד שיהיה בעוד כמה חנויות להשוואה. תודה שוב A10! אתה עשר.
  3. מעניין! תודה רבה על ההשקעה בחיפוש ובכתיבה. נראה לי שארד מהלטיטיוד ומהיוגה ואתמקד בטינקבוק ובאופציה נוספת של דל ווסטרו שמצאתי - עם מפרט דומה מאוד לטינקבוק: https://eilat.1pc.co.il/he/מחשב-נייד-dell-vostro-5320-vm-rd09-13898 שניהם עם אותו מעבד ומפרט דומה, אבל כמו שאתה נוהג לומר כאן - מפרט זה לא הכל במחשב. אתה יודע להמליץ לי על הטינקבוק אל מול הווסטרו? על פניו הווסטרו מעט יקר יותר (אני עוד צריך לבדוק ולהשוות את המחירים), אבל מה לגבי איכות הבנייה והחומרים וכדו׳? יש לי העדפה קלה לדל שמתקזזת עם המחיר, אבל אשמח לשמוע את עצתך.
  4. התלבטות אחת שיש לי לגבי ה-Thinkbook זו ההתמודדות של מעבד דור 11 (I5-1135G7) עם ווינדוס 11. זה ירוץ מהר ובקלות?
  5. תודה. חשבתי שאולי כאן יעזרו לי לעמוד על ההבדלים בין הזול לשני היקרים (מלבד הפער במשקל), על היתרונות אל מול החסרונות וכו׳. לגבי זמן סוללה - רצוי שלא יהיה קצר מדי, אבל בגדול אני מעריך שבשני שליש מהזמן הוא יהיה מחובר למסך / מטען.
  6. היי, אני מתכנן לפתוח עסק בקרוב ורוצה מחשב נייד חזק ומהיר, אבל גם קל ואלגנטי (רצוי גם יפה). נעבור לפורמט המוכר: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 5000 ש"ח. אפשר לחרוג במעט. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? עבודה משרדית בעיקר - אופיס ומיילים ודפדפן (בריבוי חלונות ומשימות). 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? חשבתי על מסך P2422H בסיסי של Dell ועל סט עכבר-מקלדת פשוט של logitech. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) כל המפרטים ברמה שאני מחפש באים עם SSD 512GB. הייתי מסתפק ב-256 אבל לא קריטי. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? די חשוב שיהיה שקט וחסכוני ולא מתחמם הרבה ובקלות. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? מחשב קל ונייד, 13.3". כאמור יחובר למסך. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? כן, Windows 11. לא משנה Home או Pro. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. מתכנן לרדת לאילת ולקנות כמה דברים. אבל לא חובה, אפשר גם להציע מפרטים בחנויות אחרות. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? עוד כשבועיים. אבל אולי אמתין למבצעי נובמבר. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? רצוי שיהיה לפחות Type-A אחד לפחות. אבל גם לא דילברייקר. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אני מתלבט בין שלושה מפרטים: שניים יקרים ומתקדמים יותר: https://1pc.co.il/he/product-122514-dell_dell_latitude_7330_133_lt-rd33-13691 ו- https://ksp.co.il/mob/item/225483 ואחד זול בהרבה, אבל לא בטוח שנופל בהרבה בביצועים: https://1pc.co.il/he/lenovo-thinkbook-13s-g2-itl-20v900a9iv-w11pro-יבואן-רשמי?utm_source=zap מה אומרים על הדגמים הנ"ל? גיששתי קצת ברשת וקראתי סקירות, אבל אשמח לשמוע פה המלצות על הדגמים הספציפיים שיש בישראל. מצד אחד נראה על פנוי שה-Thinkbook עונה על הצרכים שלי. ומצד שני בא לי להתפנק עם ה-Yoga או ה-Latitude. תעזרו לי להחליט! 😳
×
  • צור חדש...