Habazi - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Habazi

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    8
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Habazi

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. תודה רבה, נראה כמו שינוי מבורך. שאלה לגבי הכרטיס מסך - ראיתי שאמור לצאת ממש בקרוב כרטיס מסך חדש, ה-4060. חשבתי על להשתמש בכרטיס שקיים לי ופשוט לקנות אותו בעוד חודש/חודשיים בהבנה שהכרטיס הנוכחי הוא משנת 2021. אשמח לדעת מה חושב על זה והם השינוי יהיה עד כדי כך משמעותי ששווה לחכות. מחדד - המחשב הזה הולך לשמש ללפחות 6-8 שנים
  2. A-10, תודה על התגובה. אודה לך אם תשתף מה היית משפר/מציע בהתאם לצרכים שתיארתי בתחילת העמוד חג שמח!
  3. תודה רבה! קיבלתי את ההצעה הבאה גם, אשמח לדעת מה אתם חושבים - https://tms.co.il/builds/355680 האם לא כדאי לשדרג ל-DDR5 ולוח אם תומך ולהסתפק מארז זול יותר למשל?
  4. אהלן, תודה רבה לכל העוזרים. לצערי בסוף לא רכשתי את המחשב מסיבות כאלה ואחרות. עכשיו הפך לרלונטי שוב האם המפרט שהצעת עדיין רלונטי? היית משנה בו משהו? תודה מראש!
  5. היי קיריל, תודה רבה! נראה שהמפרט ללא מע״מ עומד על 6847 (מחיר אילת) וזה לא משאיר תקציב למסך (התקציב הוא 7,000 כולל מסך) אשמח להמלצה למפרט שעומד בתקציב.
  6. היי, בסוף החלטנו לחכות למעבד החדש. יש נסיעה נוספת לאילת שבוע הבא (מקווה שזה לא מאוחר מדיי). אשמח לקבל המלצות למפרט מתאים עם המעבד החדש (או שאולי עדיף עדיין ללכת על הישן?) תודה רבה!
  7. אהלן חברים, קודם כל תודה רבה מראש אני מחפש לאבא שלי מחשב נייח לבית שיהיה מיועד לעבודה משרדית בסיסית (אופיס), יוטיוב, גלישה באינטרנט ועריכת סרטים (בעיקר למשפחה, מדובר בתחביב) ברזולוציית 1080p ו-4k באמצעות תוכנה בשם Pinnacle Studio Ultimate. ראיתי שמדברים בפורום על כך שבעוד מס׳ שבועות יוצאת סדרת המעבדים החדשה של דור 13 של אינטל וגם כרטיסי מסך. האם ממליצים לחכות בהנחה שאבי לא מחליף מחשב כל 4 שנים? הנסיעות לאילת יחסית תכופות כך שגם בעוד חודשיים לצורך העניין יהיה ניתן לקנות באילת. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 7,000, אשמח לשמוע אם יש תוספת של כמה מאות בשיפור משמעותי. אם חושבים שלצרכים שלו אפשר עם תקציב נמוך יותר, אשמח כמובן לשמוע. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? עריכת סרטי וידאו (לא מקצועי), עבודה משרדית. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? רק מסך. שיהיה גדול, 27-34 אינץ׳ (לא curved) - כמובן פאנל איכותי ולא TF 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא באופן מיוחד. אבל גם לא מאוד רועש. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא. שהמארז יראה אלגנטי, ללא אורות וכו׳. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? מערכת הפעלה Windows 11 - אשמח לשמוע על המלצות במידה ויש. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בנסיעה לאילת בעוד שבועיים. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא משהו מיוחד. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מתוכננת נסיעה לאילת בעוד שבועיים כך שהתקציב הוא המחיר ללא מע״מ כמובן. תודה רבה על העזרה, מעריך מאוד!
×
  • צור חדש...