Dani92 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dani92

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    13
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של Dani92

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. תודה רבה על העזרה! לא היה לי מושג שזה מגיע ללא קירור, מזל שחיכיתי לתגובה! נראה שאאלץ להמתין עוד עד שיגיע מלאי חדש של 3080/ti.. לדעתך לא כדאי לרכוש קירור בנפרד? (מניח שהשיקול הוא התנערות מאחריות)
  2. כן בדיוק מצטער על הבורות, אבל איך אתה רואה שהוא מגיע בלי קירור? אני שואל כי לא יצא לי לראות כרטיס שכתוב עליו בפירוש שהוא מגיע עם קירור
  3. יכול לרכוש את הכרטיס הזה בTMS. אנסה לחפש עליו עוד מידע, לא מצאתי מספיק המלצות/דיס המלצות. איפה ראית שהוא מגיע ללא מערכת קירור? ותודה רבה על התגובה !
  4. תקציב - 3500₪ מחפש לקנות rtx 3080 / 3080 TI. מטרה - גיימינג, אין צורך ב OC. יכול לרכוש את הכרטיס הבא ב3500₪: Gigabyte GeForce RTX 3080 Ti GV-N308TAORUSX WB-12GD ניסיתי לחפש על הדגם הזה ולא מצאתי מספיק מידע.. אשמח לדעת האם הדגם הזה טוב ביחס ל EVGA / ASUS שידועים עם טמפ׳ יחסית נמוכה, ביצועים טובים ושקטים.
  5. תודה רבה רבה על ההמלצות! הראשון נראה לי מעולה
  6. תודה רבה על המענה! למה לדעתך המסך אינו אידיאלי לעבודה עם טקסט? אשמח להמלצות ספציפיות על לפטופים שלדעתך עשויים להיות מתאימים יותר
  7. ברור לי שהמפרט הרבה יותר חזק ממה שצריך, אבל אני כן מוכן להשקיע יותר כדי שישרת אותי ב ~ 5 שנים הבאות. הנתונים נראים לי די חזקים ולכן הבחירה.. מעבד i5 של הדור הקודם, 16GB זיכרון, 512GB איחסון, קל במשקל. touch & רזולוציה הם אקסטרה נחמד (הלפטופ לפעמים לא יחובר למסך חיצוני) פירסמתי את הפוסט כדי לקבל המלצות מכיוון שאני באמת לא בטוח מה כדאי, אשמח מאוד לעזרה.
  8. אשמח אם תוכל לפרט האם יש לך המלצה ללפטופ אחר?
  9. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 4400 - קנייה באילת 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? עבודה משרדית 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? גודל - 14 אינץ' משקל - 1.5 קילו ומטה 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? יש צורך במערכת הפעלה windows10/11 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. העדפה מרשת מוכרת, הקנייה תתרחש באילת 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? יום שישי הקרוב 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) חיבור למסך חיצוני שכבר קיים 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מודע לכך שהתקציב גבוה ביחס לדרישות השימוש. חשבתי על הנייד הבא: Asus Zenbook 14 Flip OLED UP5401ZA-KN044W - https://ksp.co.il/mob/item/211956
  10. תודה על המענה! האם קירור של ANTEC Vortex 240 ARGB Liquid Cooler יכול להתאים למארז של NX800? האם שאר המפרט נראה לך טוב? בנוסף, האם ספק כוח של 850w הוא יותר מדי ורצוי לרדת ל 750w?
  11. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 6000₪ באילת, אפשר לחרוג עד 500₪ אם זה מהותי. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? משחקים - Dota2, Diablo2 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSDשכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) קיים SSD M.2 1TB Samsung 980 pro Heatsink NVMe PCIe 4.0 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה, אפשר בלי אורות אם זה יכול לשדרג או להוריד במחיר 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? הרכבת מחשב בחנות, אם המערכת הפעלה בחינם אז מעולה 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. מעוניין לרכוש באילת, ככל הנראה TMS או KSP. מתלבט האם לרכוש כרטיס מסך ב startpc או amazon אם המחירים יהיו נמוכים יותר ביחס לאילת. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? עוד שבועיים ב Black Friday כדי לחסוך מה שאפשר.. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: חשבתי על המפרט הבא - https://tms.co.il/builds/331198 (ערכתי מפרט שהוצע לי בעבר עם תקציב נמוך יותר) חשוב כרטיס מסך של Nvidia 3080 והמעבד של Intel 13600K. האם ספק כוח של 850w הוא יותר מדי ורצוי לרדת ל 750w? הבנתי שהדגם של הכרטיס מסך שהצעתי הוא מהחלשים בסדרה של 3080, האם ניתן לשפר בתקציב של 6500? (לא מעוניין לרכוש ביד 2 מכיוון שאני לא מספיק מבין בזה..) אשמח מאוד להמלצות מה כדאי להחליף/לשפר במפרט אם ניתן להוזיל עלויות זה מבורך (יכול כנראה לחסוך 100 ש"ח בלי oc)
  12. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 5000₪ באילת, אפשר לחרוג עד 500₪ אם זה מהותי. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? משחקים - Dota2, Diablo2 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSDשכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) קיים SSD M.2 1TB Samsung 980 pro Heatsink NVMe PCIe 4.0 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה, אפשר עם אורות 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? הרכבת מחשב בחנות 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. מעוניין לרכוש באילת 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מוכן לחכות לדור 13 של אינטל - לירידת מחירים של דור 12 או אם מתאפשר אז לרכוש את הדור החדש. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:
×
  • צור חדש...