Shaka - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Shaka

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של Shaka

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. ניסיתי שוב לנקות את הזכרון ואפילו העברתי לסלוט השני. המחשב עדיין מסרב להידלק. נראה לי ממש מוזר, יש דרך לבדוק את הלוח אם איכשהו? האם יש דרך לבדוק אם הלוח מקצר לאנשהו? הלוח אם נראה במצב טוב ואני לא רואה קבלים מנופחים או משהו שרוף/חשוד. תודה!
  2. ניקיתי עם מטלית אלכוהול( מגבונים משאירים משקעי סבון וסיבים) את המגעים של הזכרון והכרטיס מסך ועדיין הוא לא נדלק. גם כשאני מקצר את החוט הירוק והשחור של הספק ומדליק ב"כוח" את הספק נראה שהדברים נדלקים אבל עדיין נורות החיווי של המחשב לא נדלקת. עשיתי אתזה, עדיין לא נדלק. הבעיה לא במסך כי הוא מחובר גם למחשב עבודה שלי ושם אין בעיה בכלל. למישהו יש אולי עוד תובנות/מחשבות? תודה רבה על התגובות!
  3. שלום לכולם! יש לי מחשב בן 7 שאחרי שהובלתי אותו מסרב להידלק. הרצתי כמה בדיקות ואני נוטה להאמין שזה הלוח אם אבל אשמח לדעת אם יש עוד בדיקות שאפשר לבצע על מנת לוודא. עד כה ניסיתי לעקוף את המתג(שבהתחלה חשבתי שהבעיה בו) ולהפעיל את הספק ע"י קיצור של החוט הירוק והשחור וראיתי שהספק עובד(גם בדקתי עם מולטימטר שיש מתח על הקווים) וגם שהכוננים הקשיחים נדלקים וכל המאווררים של הרכיבים השונים(מעבד כרטיס מסך וכו') עובדים גם הם(אבל הנורה שבקדמת המחשב לא נדלקה). לפני שאני קונה לוח אם חדש(ישן), האם יש סיכוי שהבעיה היא בכלל ברכיב אחר? תודה לכל עוזר!
×
  • צור חדש...