TheHolidayArmadillo - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TheHolidayArmadillo

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    6
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של TheHolidayArmadillo

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. בסוף הלכתי על ה-Thinkbook משיקולי תקציב + פרפורי גסיסה אקוטיים של המחשב. תודה על הסיוע!
  2. אצלי עוד מופיע יותר מ-1000$. מוזר. אבל תודה! אשקול ברצינות צריכה לשחרר את הפחד מ-Ryzen ומקנייה בחו"ל
  3. אפשרויות נהדרות. אשקול ברצינות למתוח את התקציב לטובת האפשרות האחרונה. אלפי תודות!
  4. מהמם. מלא אופציות מגניבות. אסתכל! חייבת לציין שהתכוונתי ל-4.5 אחרי מסים, כלומר לכל היותר 1,100$. נראה לי שבתקציב הזה איאלץ לוותר על 3D ואדובי... אילו אופציות יש לי בארץ "בלי אדובי"?
  5. אתה צודק, באמת חיפשתי בחו"ל עד עכשיו. כמו שאמרתי, המשקל פחות חשוב לי, ואני מוכנה להתגמש בנושא. לגבי גודל תצוגה, אני גמישה מעט למטה, אבל לא הייתי רוצה להגיע לקטגוריה של 14". תודה על העזרה!
  6. שלום שלום, אני סטודנטית למדמ"ח ואני מחפשת מחשב נייד חדש. כשהנוכחי (HP ProBook 430 G5) חוגג 4 שנים יחד עם התואר שלי, ומזמן כבר לא עונה על הצרכים שלי. חשוב לי: עוצמה - גם לצרכי תכנות (העיסוק העיקרי שלי, בגדול. מדי פעם משתעשעת קצת עם גרפיקה קלה (ב-Publisher, אבל הגיוני שאתפתח למשפחת Adobe בקרוב) ומעט 3D לעתים (Unity). כ-16" של איכות תצוגה ראויה (אני סובלת מאוד מהמסך ה-liveless של הנוכחי) התכונות שחשבתי עליהן הן +16RAM, 512 SSD, i7 Gen10. אני לא סגורה על המעבד, כי אני לא רוצה להוציא כסף סתם על תכונות שאני לא צריכה. השימוש הוא אינטנסיבי - לפעמים 12 שעות ביום. לא חשוב לי: חיי סוללה משקל (עד 2 ק"ג, אני בדרך כלל לא לוקחת אותו לקמפוס) תקציב - בקטע של עד 4000, אבל אם משהו יושב טוב ממש - מוכנה ללכת עד 4500. אשמח לדעות נוספות ורעיונות. פתוחה לקנות בחו"ל (אני סבבה גם עם מקלדת אנגלית בלבד) ויש לי דרך לייבא באופן פרטי מארה"ב.
×
  • צור חדש...