TamirMarziano - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TamirMarziano

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    7
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של TamirMarziano

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אשמח לקבל תשובה לשאלה נוספת. במצב הנוכחי, מכל מקום בו אני מנסה לשלוח GET & POST הן מתקבלות ללא בעיה. האם יש אפשרות להגביל את ההרשאות? כלומר לוודא שהבקשות יתקבלו רק ממקום מסוים אולי לפי כתובת MAC?
  2. הלינק שלך הביא לי בדיוק את הפתרון שאני צריך! תודה רבה לך!
  3. היי תודה רבה על התגובה! במידה ויש לי שליטה מלאה אני חייב למחוק את ה apache ? זה יגרום להתנגשות אם אשאיר אותו? לשאלה אחרת, לא הצלחתי למצוא תשובה אחרת באינטרנט כיצד לשלוח את הבקשות שלי שלא כדרך שרת.
  4. אהלן חברים, חשוב לציין תחילה שאני לא מגיע מעולמות ה IT ואני לומד תוך כדי תנועה אז במידה ואני לא מדייק בהסברים שלי וברצונות שלי אשמח לקבל חידודים. במסגרת פרויקט שאני עושה בתואר קיבלתי שרת לינוקס (אובנטו) מהמוסד האקדמי. השרת הגיע ועליו מותקן apache2 שלמיטב הבנתי הוא web server. כתבתי קובץ nodejs שהוא מתחבר לדאטהבייס של גוגל (firebase) לשליפה/ הכנסה של נתונים. הכל עובד יפה במחשב האישי ב localhost. אני מתקשה מאוד בלהעלות את הקובץ לשרת על מנת לשלוח אליו בקשות get & post. אוכל לקבל הכוונה/ הפנייה לסרטונים רלוונטיים? חשוב לציין שהצלחתי להתקין על השרת את מה שצריך לעבודה ב nodejs וכן הצלחתי להעלות את הקובץ nodejs לשרת ולהפעיל אותו. הבעיה שלי שזה לא נמצא בתיקייה הרלוונטית לapache2 ואני חושב שכל ההתקנות שעשיתי לא ״מוכרות״ ע״י ה apache. אשמח לעזרה!
×
  • צור חדש...