regevk - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

regevk

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    40
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של regevk

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

5

דירוג

  1. תבדוק שחיברת את המאוורר של המעבד למקום הנכון , ותעשה בביוס default ותשמור
  2. יש להם איזה קטע שהם שחררו עדכון שמזהה את הטיונר שהוא לא מקורי ולכן מבקש להחליף. תנסה להשיג חלופי כמו שהיה לך שעבר אם לא רק מקורי. אולי המקורי משמוש כבר מתחת לרף הדיו שצריך?
  3. בשלב הזה יש לך אופציה במסך של המדפסת עצמה פשוט לסגור ב X את ההודעה שאתה רואה בדיוק כמו במסך , וזה ימשיך לך את ההתקנה. או שתתקין דרייבר מלא ללא HP SMART ואז אח"כ תתקין את האפליקציה.
  4. זה מכשיר בעל שני SIM אתה יכול לשים אחד ב 4G ואחד ב 2G והשלישי זה לכרטיס זיכרון
  5. yoavke - המחשב שווה בין 1500 ל 2000 ש"ח איך הגעת לזה בדיוק? ולמה שמישהו ישלם סכום כזה שהוא יכול לקנות מחשב בדור 10 או 11 נכון זה בלי כרטיס מסך , אבל גם הכרטיס לא להיט - שימכור אותו בנפרד.
  6. קשה באמת לאמוד כמה אפשר למכור את המחשב שלך גם אם זה בחלקים נפרדים. המחשב מאוד ישן והיום ב 1800 ש"ח אתה יכול לקנות מחשב עם I3 דור 10 קומפלט ו 2000 ש"ח אתה יכול להביא I5 דור 11 קומפלט. לגביי המעבד שלך הוא לא בסדרת K אז זה גם מוריד הזיכרון DDR3 ישן נורא כבר וזה רק 8 ועוד בשני כרטיסים SSD 120 אין מה לעשות איתו היום ובטח לא עם המכני 300GB שזה דיסק יותר ישן מהמחשב. אם אתה שואל את דעתי תפרמט אותו ותעביר אותו לאחד מהמשפחה שזקוק למחשב לשימוש בסיסי כי רווח לא תעשה פה.
  7. שאתה בדקת היום ןירוסים במחשב? אם אתה עדיין חושש תעשה פירמוט , התקנה נקייה ואז אחרי כל ההתקנות תעשה לך אימג' עם אקרוניס.
  8. סתם מעניין איך שלחת את המחשב למעבדה בעקבות מאוורר מרעיש והטכנאי מצא 160 וירוסים , כל הכבוד לו אם הוא השקיע בעוד בדיקות שלא קשורות למטרה שהמחשב הגיע. השאלה מה עשית? חייב על הבדיקה? (שלא ביקשת) האם בדקת בעצמך?
×
  • צור חדש...