emordohwe - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

emordohwe

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    9
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של emordohwe

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. זמן סוללה חשוב, גודל מסך 15.6 כמו בדל הקיים
  2. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? סביבות 3000, אפשרי חריגה קטנה. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? עבודה משרדית, גלישה, וידאו ומוזיקה. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? בינונית. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? קל משקל כמה שאפשר, אבל שלא יבוא על חשבון עמידות. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? מערכת הפעלה. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. לא ספציפי- אולי KSP. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בזמן הקרוב. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) לא. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מחשב נייד לצרכים יחסית בסיסיים שיחזיק מעמד ללא שדרוג לתקופה ארוכה.
  3. שלום שלום, לאחר שעזרתם לי המון ברכישת מחשב נייח מבקש את עזרתכם שוב במציאת מחשב נייד. השימוש בו הוא לגלישה, מוזיקה ווידאו, אבל רצוי שיהיה חזק שיחזיק מעמד ללא צורך בשדרוג לתקופה כמה שיותר ארוכה. הנוכחי הוא DELL INSPIRION 5520 ששירת נאמנה. תודה.
  4. סבבה, נראה לי אלך על השני עם ההארקה. טוב לדעת שאין בעיה עם התדר. יואב, המון המון תודה!
  5. תודה רבה יואב, כבר הלכתי לאיבוד. מה דעתך, לקנות מהלינק שלמעלה או מהאתר הזה ואיזה?. https://www.afik2.com/40284/2102 באתר הזה יש שנאי 200W, אבל כתוב עד 150 ויש אחר עם הארקה. והתדר בסדר, לא? כתוב על התווית של המטען גם 50 וגם 60 הרץ?
  6. הזמנתי 65watt מהאתר הזה. אז להזמין את זה?: https://amperel.co.il/product/שנאי-110v-לשקע-220v-מוריד-מתח-בהספק-250w-עבור-מכשי/
  7. נראה לי שמצאתי תמונות של המטען והסוללה של המכשיר, של התוויות.
  8. שלום חברים, רכשתי את המוצר הזה מאמזון בחצי מהמחיר שלו עכשיו ואז אמרו לי שצריך לקנות בשבילו שנאי מוריד מתח כדי שיתאים למתח 220V שבארץ. https://www.amazon.com/Greenworks-Brushless-Cordless-Batteries-Charger/dp/B09J1WTS7M/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8&th=1 הבעיה היא שאין לו מושג איזה הספק צריך להיות השנאי- לפי מה מחשבים. הזמנתי שנאי עד 65watt, אבל באתר שקניתי אמרו לי שאני צריך את הגדול של עד 205watt. לפי מה מחשבים את ההספק?, על פי הסוללות או על פי המטען? בבקשה עזרה. המון תודה.
×
  • צור חדש...