תוכן Mamo Rambo - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mamo Rambo

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Mamo Rambo

  1. מה הולך חברים? אני מחפש נייד חדש לעריכות סרטים (Sony Vegas) וגראפיקה עד 3000 שקל: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 3000 שקל, במידה וזה ממש יועיל אז בטח! 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? עריכות סרטים וגראפיקה - SONY VEGAS, תוכנות אדובי 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? אין צורך :) 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא משנה, עד מסך טיפה יותר גדול מ14 אינץ' 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא. אני יכול להתקין לבד :) 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. הכי מועדף בסביבות ירושלים, במידה ויש במחיר יותר נמוך, זה לא יהיה משנה, או בכלל אשמח לשמוע רעיונות מחו"ל. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? שבוע הבא. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? אולי חיבור SD, אבל דרוש כמה חיבורי USB 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) יכול להיות מסך נוסף לתצוגה יותר גדולה (עדיין לא החלטתי איזה) הפיזי 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: חשוב שסה"כ המחשב יהיה עדכני לחומרה של היום, יעבוד בצורה חלקה ואיכותית והמחיר ירד בהתאם לאיכות הפיזית של המחשב. תודה לכל העוזרים!
  2. מה נשמע חברים?😁 אמא שלי מחפשת לקנות פלאפון חדש לשימושים בסיסים - וואטצאפ, אינטרנט, יוטיוב וכו' עד 500-600 שקל, עד עכשיו היא הייתה עם הרדמי נוט 5 והייתה מבסוטה. אז אשמח לשמוע הצעות לסמארטפון בשבילה. ד"א, איך הרדמי נוט 11? שווה את המחיר? - 650. תודה לכל העוזרים!
  3. מה נשמע חברים? אני זקוק בדחיפות למיקרופון טוב לשבוע הבא, ככה שהוא חייב להיות בארץ, והתקציב שלי הוא עד 200 שקל. אז למישהו יש רעיון מאיפה אפשר לקנות אחד? תודה לכל העוזרים!
×
  • צור חדש...