berkovits - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

berkovits

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    16
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של berkovits

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. אם ציניות זו התשובה שלך אז לא מצפה שתגיד שום דבר. לא כולם ברמה המקצועית שלך. תודה בכל מקרה.
  2. אוקיי - אין לי מושג איך, אבל עכשיו כפתור ההדלקה כן גורר הפעלה של הלוח - אבל כל מה שמחובר ללוח כמו המקלדת, העכבר והמסכים לא פועלים. כרטיס מסך עובד (לפחות לפי האור והמאוורר), וגם הלוח עצמו נראה שעובד כי מייצר את כל הפעולה. האם יש רעיון מה אפשר לבדוק עכשיו?
  3. למה לא לחפש רק לוח אם? או שאולי זה המעבד?
  4. אז הוצאתי את הסוללה לכמה ימים, החזרתי ועדיין לא נדלק.
  5. הוצאת בטריה עושה את אותה הפעולה כמו קיצור ג'אמפר? אם כן, אז הוצאתי כבר וגם החלפתי סוללה
  6. לצערי לא עבד, כלום לא קרה. מה הרכיב הבא שאולי תקול? יש סיכוי שזה המעבד? 🙁
  7. שלום, המחשב שלי לא נדלק כשאני מנסה להפעיל דרך כפתור ההדלקה - אבל יש אורות על לוח האם. מה ניסתי עד כה: 1. חיברתי סיכת בטחון לכבל הירוק והשחור בספק והוא נדלק (מה שלא קורה כאשר אני לוחץ דרך הכפתור במחשב) 2. החלפתי סוללה בלוח אם (למרות שהיו אורות בלוח האם גם לפני) אני חושד שאולי משהו בחיבור בין כפתור ההדלקה של המחשב לבין החלק אליו הוא מחובר בלוח האם. האם יש דברים נוספים שיכולים להיות? תודה!
  8. אוקיי מעולה הבנתי. שאלה אחרונה - בהנחה ואצליח לגרד עוד כמה מאות שקלים, על מה מרכיבי המחשב כדאי להשקיע אותם? כרטיס גרפי / מעבד / RAM ?
  9. אוקיי ממש תודה על התשובה! איך אפשר להימנע מצריבת מסך? ולגבי הלוח הגרפי, אני אלמד קצת את הנושא ואז אולי אחזור לבקש המלצה.
  10. תודה רבה על התגובה, שתי שאלות: 1. מה ההבדל בין כרטיס מסך נפרד למובנה? 2. ומה הכוונה לגבי צריבת מסך? תודה רבה.
  11. שלום, מחפש לפטופ לעיצוב גרפי, בעיקר לתוכנות Adobe (אילוסטרייטור, פוטושופ ואינדיזיין) במחיר של עד 5,000 ש"ח (בתקווה שהמחיר מספיק). אין נתונים קריטיים אחרים שכרגע הכרחיים מבחינתי (ווינדוס, אופיס, ציוד היקפי וכד'). בנוסף, אך פחות קריטי לי - היא המלצה על דגם או על אופן בחירה של לוח ציור גרפי. תודה רבה.
×
  • צור חדש...