תוכן davidmath - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

davidmath

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    14
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי davidmath

  1. אני רוצה להכין אתר אינטרנט בכתובת www.myfeeling.com עכשיו נכנסתי לכתובת וראיתי אפשרות של קבלת בעלות על הדומיין. השאלה שלי אם אני נותן פרטי אשראי כמו שמבקשים בקישור, האשראי שלי לא ייפול לגניבת אשראי. אפשר הדרכה, כיצד ניתן לדעת שהכנסת פרטי האשראי בטוחה?
  2. או.קיי. אז מה זה שרת DNS? (לא רואה הבדל, מה זה)
  3. הייתי רוצה לדעת בשביל ידע כללי. אם אפשר. מעניין אותי לדעת האם אדם רגיל יכול ליצור DNS פרטי, למשל, בה אני אפרסם סרטונים (המקשורים למשל מיוטיוב) על שרת שבו אני אתאר את התמודדותי עם המחלה הנפשית שלי למשל או אפרסם מידע על פסיכולוגיה ופסיכיאטריה למשל.
  4. חבר אמר לי שניתן להקים DNS משלי. לא הבנתי למה הכוונה, אפשר הסבר. ויותר מעניין אותי הפרטים הבאים: 1. האם צריך חומרה מיוחדת? 2. האם צריך להירשם אצל יאנה (IANA) כדי שתהיה גישה אליו? 3. האם ניתן להקים DNS שאינו קשור לרשת האינטרנט? הכיצד? חג עצמאות שמח
  5. נגיד ואני מתקין תוכנת P2P. האם יש דרכים לדעת האם המחשב מאובטח בהתקנת התוכנה? יש תוכנות בטוחות? [*] הבנתי שהתוכנות הללו יוצרת רשת, ללא שרת מרכזי [?]. אם לתוכנות הללו יכול להיות שרת מרכזי? האם אני צודק במשפט שמסומן בכוכבית?
  6. למה צריך את תוכנת BIND לגרסאותיה השונות בשימוש בשרתי DNS? הרי מדובר בפעולה פשוטה ולא מסובכת של המרת שם דומיין וכתובת אינטרנט ל-IP. מה יש בתוכנה זו והסיבה לגרסאות השונות שלה?
  7. לא שואל כדי להשיג משהו קונקרטי רק ידע כללי. תודה. לא ברור לי למה אדם פרטי לא יכול להירשם ל-IANA, ועם אפשר להרחיב על רשת פרטית, הבנתי שמדובר ב-Active Directory אני מתקין אותו ויש לי DNS. לא?
  8. חבר אמר לי שניתן להקים DNS משלי. לא הבנתי למה הכוונה, אפשר הסבר. ויותר מעניין אותי הפרטים הבאים: 1. האם צריך חומרה מיוחדת? 2. האם צריך להירשם אצל יאנה (IANA) כדי שתהיה גישה אליו? 3. האם ניתן להקים DNS שאינו קשור לרשת האינטרנט? הכיצד? חג עצמאות שמח
×
  • צור חדש...