תוכן akita - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

akita

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    7
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי akita

  1. KSP בעקרון הכי מתאים עם יתרון של קרבה לבית (במקרה של אחריות בעיות וכולי). אבל אם יש במחיר משתלם יותר או משהו זה לא באמת מהותי מאיפה בהנחה שיש משלוח ושירות אמין
  2. תודה רבה על התגובה! אשמח להמלצה לקירור לשני המעבדים במידה ואחליט בסוף על ה5800X3D, בוחן בנצ'מארקס בתוכנות/משחקים בהם אני משתמש בימים הקרובים.
  3. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 1500-2000 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג ועריכה גרפית 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? יש הכל מעוניין לשדרג בעיקר מעבד. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא משמעותי אבל בעיקר שלא יהיה טרקטור. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אני מאזור חיפה, ללא העדפה לחנות מסוימת אבל אם מכירים חנות דרכה אפשר לצמצם מחיר על ידי מסירת המעבד המשומש אז מה רע. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בימים הקרובים. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: מפרט המחשב הקיים: RYZEN 3700X RTX 2060 SUPER Asus B550M-PLUS WIFI CROSAIR VENGANCE BLACK 3200MHZ 2X8GB Antec PSU 650W High Current Gamer Gold SSD 1TB ההתלבטויות שלי: - עדיפות למעבדי רייזן של AMD. - 5800X3D או 5900X? לשני יש יותר ליבות שזה שמיש לעריכה גרפית וחלק מהמשחקים שאני איתם. הראשון להבנתי קצת יותר טוב לגיימינג עם טכנולוגיה קצת יותר מתקדמת לעכשיו ולעתיד? התלבטות גדולה קצת בין שניהם האמת. - קירור מומלץ במידה והמובנה לא טוב/לא קיים? - ממליצים לחרוג ולהוסיף איזה עוד סטיק או 2 של RAM או נשמע מיותר?
×
  • צור חדש...