bobibob - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

bobibob

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    66
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של bobibob

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

3

דירוג

  1. עדכון. זה עובד עם הממיר ממדיה של d-link. מסתבר שבזק שלחו לי סיסמה לא נכונה בגלל זה לא הצלחתי להתחבר. זה הדבר הכי פשוט בעולם. למי שמתעניין, כדי לחבר ראוטר פרטי לסיבים של בזק צריך מודול sfp של בזק שהמספר שלו רשום אצלם במערכת, הם רשמית מוכרים אותו ב 180₪. את ה sfp עם הסיב האופטי מכניסים לממיר מדיה ואת היציאת כבל רשת של הממיר ל WAN של הראוטר. ואז צריך להכניס שם משתמש וסיסמה בראוטר ב pppoe. וזהו. יש חלק שכתבו שהיה צריך לבטל את ה ipv6 בראוטר, אצלי הוא היה כבוי בברירת מחדל. את הממיר מדיה D-Link Gigabit Media Converter DMC-G01LC קניתי ב ksp ב 99₪.
  2. האם אפשר לחבר sfp של בזק לממיר לכבל רשת פרטי כדי לחבר ראוטר פרטי? ניסיתי לחבר ממיר כזה של פרטנר, הוצאתי את ה sfp של פרטנר והכנסתי את ה sfp של בזק וזה לא עבד. ראיתי שמוכרים בדיוק את אותו הדגם של d-link בחנויות ב 99₪. האם יש איזו נעילה וצריך לרשום את הממיר הזה? הייתי בטוח שסתם מדובר בממיר טיפש שבצד אחד מקבל סיב אופטי עם sfp ובצד שני מוציא חיבור לכבל רשת. דרך אגב איך קוראים למכשיר הזה? ממיר, מתאם, מתאם מדיה, ברידג'? כי נראה שאנשי השירות של בזק די אהבלים ומדברים איתי על ה sfp כשאני מדבר איתם על זה.
  3. האם מישהו מחברי הפורום עשה את האינטרנט בסיבים של הוט? יש להם את המחירים הכי משתלמים, אבל יש לי גם נסיון רע מאוד איתם באינטרנט הישן שהיה על תשתית הכבלים שכל הזמן היו בו תקלות וירידות דרסטיות במהירות. האם ההוט פייבר, זה באמת תשתית סיבים שונה ולא תשתית הכבלים המקרטעת, או רק שם ממותג? האם יש מישהו יודע אם אפשר לקחת מסלול בלי ראוטר? שמעתי גם טענות על טעויות בחשבון שבצורה מוזרה הן תמיד לרעת הלקוח ולטובת החברה ואף פעם לא להיפך ועל סיוט בהתנתקות. איך הנסיון שלכם איתם? הם השתפרו?
×
  • צור חדש...