שמוליק בורוס - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שמוליק בורוס

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    12
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של שמוליק בורוס

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. @A-10 אני אקח את המפרט שלך אם שינוי קטן (החזרתי את הכרטיס מסך ל Inno3D כי היה פה דיבור על כך שיש בעיות עם GigaBytes) . זה המפרט הסופי - https://tms.co.il/builds/370370. המון תודה לכל מי שהשתתף בדיון ועזר לי ליצור את מחשב הגיימינג הבא שלי, אני מאוד מעריך את העזרה.
  2. @yoavke אני מוודא שהבנתי נכון. במידה ואני הולך בסוף על 4080 ספק של 850W יספיק ואם אני הולך על 4090 אז עדיף להוסיף עוד 200 שקלים וקנות 1000W ?
  3. @yoavke אני לא מבין מספיק בחומרה, בגלל זה פניתי למומחים. תמליץ לי מה שאתה חושב מבחינת ספק וקירור וכל רכיב אחר שאתה חושב שצריך.
  4. @yoavke היי יואב והמון תודה על המפרט שהכנת עבורי. אם עדיף להוסיף עוד כמה מאות שקלים בשביל ספק חזק יותר אשמח אם תמליץ לי על ספק מתאים. אני משקיע הרבה כסף על המחשב, לא אחסוך על רכיב שעלול להוות בעיה בעתיד.
  5. @yoavke היי יואב ותודה על המענה. בגדול אני אוהב משחקי AAA עם גרפיקות מרשימות, אני משחק בעיקר 3rd person actions כמו : Assassins Creed Series, Days Gone, God Of War, Horizon - Zero Down, Hogwarts Legacy, GTA ... אני במקצועי מתכנת אבל אני לא חושב שבחירת מעבד כזה או אחר תקשה על עבודתי מאחר והמעבדים המודרנים מאוד חזקים. לגבי 4090, האם הוא זקוק למפרט שונה לגמרי מאשר 4080 ? (למשל יותר קירור או ספק חזק יותר) במידה וזה אותו מפרט אז אוכל לדחות את הקנייה בחודשיים ולקנות 4090 באילת לומרות שנראה כי המחיר שלו מאוד יקר.
  6. היי, אשמח אם תוכלו לעזור לי להרכיב את מחשב הגיימינג הבא שלי: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 12,000 ש"ח . חריגה במאות בודדים במידה והשידרוג משמעותית שווה את החריגה. 2. מה שימושי המחשב, יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? בעיקר למשחקים, אני אוהב לשחק משחקי מחשב עם ההגדרות על מצב מייטבי. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? לא 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין הגבלה ואין צורך בלדים אורות ואפקטים, חזות המחשב פחות חשובה לי. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? אין צורך המערכת הפעלה אבל יש צורך בהרכבת המחשב בחנות. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אני גר בראשון לציון ואשמח אם החנות תהיה קרובה למקום מגוריי. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בערך עוד חודש וחצי. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? אין בקשות מיוחדות ולא יבוצע אוברקלוקינג. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) יש לי 2 מסכים קיימים של סמסונג: C34G55TWWP (מסך קעור), S24F350FH. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: אני מעוניין במחשב שיוכל להריץ כל משחק קיים בהגדרות הטובות ביותר עם FPS גבוהה ככל הניתן במסגרת התקציב שברשותי. הטריגר לרכישה כעת הוא המשחק – Starfield שדורש מחשב עם חומרה טובה. אני רוכש מחשב פעם ב 5+ שנים ולכן מכוון למחשב הטוב ביותר שאני יכול לרכוש נכון לאותה תקופה. אני מעדיף מעבדי אינטל אבל אשמח לקבל גם הצעה נוספת עם AMD . לגבי כרטיס המסך אני מעדיף כרטיס של GeForce אבל אתם המומחים ואשמח לשמוע את חוות דעתכם. מבחינת כונן קשיח- SSD 2 TB. בתודה מראש על הזמן שאתם מקדישים עבורי, שמוליק.
×
  • צור חדש...