תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום אני בונה אתרים מתחיל ויש לי כמה שאלות שאמשח שתענו לי עליהן. הורדתי כמה free template שאני מעונין לעשות להם שינויים ולבנות מזה אתר משלי. עם עם איזה תוכנה הכי טוב והכי מקצועי לערוך? ושהאתר אחרי זה יוצג 100 אחוז טוב גם בדפדפן IE וגם ב FF. ניסיתי כבר לערוך את האתר עם frontpage, אך האתר לא הוצג בצורה טובה בדפדפנים השונים ובכלל לאלה שיש להם מסכים עם רזלוציות גבוהות במסך. על מה אתם ממליצים? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
התקנתי שרת apache ויצרתי טופס שמקבל טקסט דרך textarea ומציג את הפלט על המסך. הזנתי את המילה 'שלום' וקיבלתי את הפלט: 'שלום' מה אני צריך לעשות כדי שהפלט יהיה בעברית בדיוק כמו שהזנתי אותו בטופס? אני מניח שמדובר פה בהגדרות של השרת או של השפה, מישהו יודע באיזה הגדרות מדובר?
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום, באתר Speedio.co.il (אתר שבניתי מזמן בגרסא PHP 4 )....יש תקלה עקב מעבר לשרת בגרסא PHP 5. שמוספים מוצר (לא משנה איזה) לסל קניות...הוא רושם שהמוצר התווסף על אף שהוא לא. קטע קוד רלוונטי: <?php if($_POST["addtheproduct"]) { $cart = $_SESSION["cart"]; $product = $_POST["addtheproduct"]; if($_POST["amount"]) { $amount = $_POST["amount"]; } else { $amount = 1; } if(isset($cart[$product]) == 0) { $cart[$product] = $amount; } else { $cart[$product] = $cart[$product] + $amount; } echo "<div class='success'>המוצר התווסף לסל הקניות בהצלחה</div>"; } ?> מה ההבדלים בכל מה ש קשור לסשיין בין גרסאות 4 ו 5 והאם מישהו…
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
יש כאן מישהו שיודע לתכנת ? והוא יכול לעשות את זה בחינם ? זו לא עבודה קשה מה שאני צריך. לא דברים מסובכים ולא דורשים הרבה זמן והשקעה. אם מישהו יודע שפת HTML או CSS (רצוי שתיהם) שייכתוב כאן בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום, האם קיימת חיה כזו ? ??? אני מחפש IDE שפשוט דרכו אני אוכל לקמפל את האפליקציות של לאסמבלי 32 ביט תחת לינוקס (עבודה עם NASM) שיכלול גם DEBUGER. תודה מראש למחפשים
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
יש לי את התכנית המצורפת. מה אני צריכה לשנות כדי שה'קלינט' יוכל גם הוא לפתוח בשיחה? <שהתקשורת תהיה דו צדדית> [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
היי תותחים. יש לי WEBBROSER, אני רוצה לקבל את הקוד של הדף אבל אחרי AJAX ... זאת אומר, אני עושה NAVIGATE ולאחר שהדף נטען אני מפעיל פונקצייה של JAVASCRIPT שטוענת משהו ב AJAX עכשיו כשאני עושה WebBrowser.Document.Body.InnerHtml אני לא מקבל את הקטע שכרגע הוספתי ב AJAX. ב WEBDEVELOPER ב IE וב FIREBUG בפיירפוקס יש לי אפשרות לראות View Genereted Source שם אני רואה את מה שקיבלתי. השאלה שלי היא כזו: איך אני מקבל את מה שטענתי כרגע ב AJAX ? לחלופין, אין אפשר לבקש מה WEBBROWSER את ה RESPONSE האחרון שהוא קיבל ? תודה רבה לכל עוזר ועונה.
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
יש למישהו קוד של רברסי בשפת פרולוג (צריכה קוד שנכתב עפ"י אלפא ביתא)?
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום אני משדרג למישהו עיצוב אתר קיים והוא בנה אותו במערכת simplemachines בPHP מחפש מישהו מקצועי אמין ושזה המקצוע שלו לאיזה פרוייקט פאסט פוד לחיתוך JPGS ובקיצור לסדר דברים שם עד הסוף. לא ילדים בבקשה אאוטסורסינג רק עם קבלות\חשבוניות מס'. תודה לירון lironmarko@walla.co.il
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
הרצתי תכנית (יופי, עבד.) עכשיו, אני רוצה להרץ תכנית חדשה- והוא כל הזמן מריץ לי את הראשונה!!!!! מה צריך לעשות??? (עשיתי OPEN לתכנית החדשה שאני מעוניינת להריץ- וזה לא עוזר)
-
- 0 תגובות
- 609 צפיות
-
-
כתבתי תכנית ב #C של TTS . הורדתי למחשב חבילת דיבור בעברית , אבל התכנית לא קוראת ומדבבת את עברית . מה עושים ? יש רעיונות ?
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שלום, אני חייב עזרה ממש דחופה און ליין עם מישהו שמבין בHTML לפי VIEW SOURCE בעמ' דפוק. אני בICQ 309352042 או ב:052-6626899 (תתקשרו ואחזור אליכם)
-
- 1 תגובה
- 608 צפיות
-
-
אני עובד עם VB6. בניתי תוכנה מסויימת שאני רוצה להגן עליה באמצעות שם משתמש וסיסמא שנמצאים בDB על שרת FTP. יש לי ידע ממוצע בVB.. קצת מיותר מידע תאורטי יעזור לי[קודי מקור למינהם].. חיפשתי בplanet source איזה שעה לא מצאתי כלום.. מישהו יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני מחפש שרת איחסון PHP חינמי שמאפשר להשתמש בפונקציות לפתיחת קובץ כמו fopen() ו- gzfile(). יש למישהו אחד כזה?
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום , אני בשלבי הקמה של אתר ולצורך זה אני צריך להוריד קובץ מאתר ולשלוח אותו לאתר אחר . הפעולה צריכה להתבצע על בסיס יומיומי ולכן חשבתי לכתוב תוכנית שתעשה את זה . השאלה באיזה שפה אני עושה את זה ? והאם יש חשיבות לשרת עליו אני מריץ את התוכנה ? (נגיד לינוקס או חלונות, צריך לקמפל בדרך שונה ?) והאם אני אצטרך חבילת אחסון שמערבת יותר פריווליגיות בשביל דבר כזה ? או שאולי בכלל אפשר לכתוב משהו כזה עם PHP (הדבר על הביצוע החוזר ללא צורך להפעיל כל פעם ) ואני פשוט לא יודע ? הרבה שאלות , תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
אני בונה בצורה הבאה: hwnd = CreateWindow (szAppName, // window class name "Rummikub", // window caption WS_POPUP | WS_VISIBLE, // window style 0, // initial x position 0, // initial y position 1024, // initial x size 768, // initial y size NULL, // parent window handle NULL, // window menu handle hInstance, // program instance handle NULL) ; // creation parameters עכשיו המטרה שלי היא לפתוח חלון על כל המסך אבל הבעיה שאני לא יודע מה הרזלוציה במחשב שהתוכנית רצה בו אני סתם בחרתי 1024*768 כי זה מה שיש במעבדה שלנו בביה"ס אני מחפש אם יש איזה פקודה שתתן לי את הרזולוציה של המסך בו התוכנית רצה ולפיה א…
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
היי חבר'ה, ברצוני להקים אתר קניות, לא משהו בסדר גודל מטורף, חנות צנועה יחסית אבל בכל זאת שיראה טוב ויתפקד כראוי. מברורים שלי בנושא, הבנתי שיש המון תוכנות קוד פתוח אשר נותנות בעצם את המענה בנושא של קטלוג המוצרים, ממשק ניהול וכו' ברשותכם כמה שאלות : הבנתי שהתוכנה העיקרית היא osCommerce וממנה התפתחו עוד המון תוכנות כמו TomatoCart וZen Cart 1.העניין העיקרי שרציתי לברר עליו הוא על הצד האבטחתי. מה בעצם דרוש ע"מ לאבטח את האתר כראוי ולבצע רכישה דרך כרטיס אשראי בהנחה שהאתר מבוסס על אחת מהתוכנות הללו? 2. מבחינת עיצוב, עד כמה התוכנות הללו פתוחות לשינויים ומה דרוש מבחינתי בעצם כדיי לעצב את הממשק החיצוני כרצוני? 3. על איזה מכל התוכנות המוצעות אתם ממליצים בהנחה שהצד העיצובי חשוב…
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
-
אני אמור להשלים חומר בפסקל , על רשימה (LIST) עכשיו השלמתי בערך ואני צריך לכתוב תוכנה קצרה הבעיה היא שאני ממש לא מצליח. המשימה הראשונה: כתוב תוכנית שתכיל שתי פרוצדורות: 1. בונה רשימה לפי קלט משתמש. 2. מדפיסה את הרשימה. אני ניסיתי לכתוב תוכנית שעושה את שני הפרוצדורות הנ"ל רק שהם לא יהיו פרוצדורות (זאת אומרת שכול מה שהתוכנית תעשה זה לקלוט רשימה ואז להדפיס אותה) הבעיה היא שממש לא הלך לי הכנסתי את הקלט הבא: 1 2 וזה הדפיס לי 268 ואמר (בבדיקה שעשיתי לפני ההדפסה שהרשימה ריקה - אחרי שניסיתי להכניס בה את הקלט) מישהו יכול לעזור ולכתוב תוכנית שתעשה את זה - ככה אני אבין מה הולך ואיך משתמשים בכלל בפקודות ואז אני אוכל לפתור את שאר הבעיות לבד (בתקווה) [מצטער שאני לא מוסיף את…
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום אנשים, הכנתי באקסס תוכנית קטנה שאמורה לנהל אירועים ולעדכן את הסטטוס שלהם פעם בחצי דקה. האירועים מופיעים בתוך 2 תתי-טפסים - אחד לארועים יזומים והשני לארועי תגובה. כדי לעדכן את הנתונים של האירועים יצרתי recordset שרץ על הטבלאות הרלוונטיות ומעדכן רשומה רשומה... עשיתי את זה ככה rst.edit rst!field_name=value rst.update rst.MoveNext משום מה אני ממשיך לקבל את השגיאה הבאה: Error 3188 "Couldn't update. Currently locked by another session on this machine" השגיאה מופיעה כל הזמן בשורה: rst!field_name=value כאשר אני מעדכן אובייקט OLE מאוגד. יש למישהו מושג איך אני מסדר את התקלה הזאת? ממה היא נגרמת? אני חייב פיתרון מהיר בבקשה... תודה אנשים!
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
יש לי דף HTML שקיימת בו כתובת של מצלמת רשת זורמת בקצב של תמונת JPG כל שתי שניות. כרגע אני לוכד את התמונות לקובץ AVI עם תוכנת SCREEN RECORDER ואולם הבעיה היא שהתוכנה מסוגלת ללכוד רק מה שנראה על המסך. האם ניתן לשמור את התמונות ברגע שהן שמגיעות, על הדיסק, בלי קשר למה שמוצג על הצג? יש פקודה או סקריפט כלשהו שעושים זאת? אני מניח שאוכל אח"כ להפוך אותן לסרטון. בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני משתמש ב Menu Control בשביל איזה תפריט באתר. אני יודע להעזר ב LevelMenuItemStyles כדי לשלוט על רמה שלמה בתפריט, חיפשתי בכל הרשת ואני לא מוצא דרך לשלוט על כל תא בנפרד. למישהו יש פתרון בשביל זה?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום, אין פה פורום מתאים לכתוב את השאלה הזאת ולדעתי הכי נכון לשאול את זה פה... לחבר שלי יש מערכת phpbb ולאחרונה הוא קנה vbulletin. השאלה שלי אם יש תוכנה שממירה לvbulletin. אם יש בבקשה תנסו למצוא כי חיפשנו יותר מידיי ובינתיים לא מצאנו
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
שלום רב, אני אשמח עם מישהו יוכל לתת לי קצת מידע לגבי COLLECTION IN .NET, הדבר היחיד שאני יודע על זה שזה קשור לכפתורים, תיבת דו שיח וכו' ... אני צריך קצת חומר על זה
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
איך אני יכול להפסיק את ההנפשה של תמונה ב- VB.NET?
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-


