עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by NM,

    אני צריך עזרה אני לא מבין את הנושא אוטמט מחסנית במודלים חישוביים בפסקל מישהו יכול לרשום לי איזה הסבר כללי? או לכוון אותי לאתר שיעזור לי?

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  2. הורדתי והתקנתי את הקומפיילר, כאשר בסוף ההורדה וההתקנה עקבתי אחרי קובץ הreadme, ויצרתי 2 קבצי cfg. כעת, איך אני מריץ את הקומפיילר ? ניסיתי כל מיני קבצי exe, אבל הם בסך הכל פותחים חלון דוס שנסגר מיד. יש לציין שאני חדש בתחום התכנות, ולא מזמן התחלתי ללמוד C++

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  3. Started by gor84,

    שלום לכולם. אני כותב ב C++ ומנסה לעלות טקסטורה, בצורה יעילה תו"כ שימוש ב glortho2d. אני מסתבך עם העניין וגם לא מצליח למצוא חומר קולע לבעיה. אם משהו כאן בעל נסיון, אשמח אם יחלוק אותו איתי. תודה והמשך גלישה מהנה.

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  4. Started by eladh16,

    שלום אנשים טובים. כרגע התקנתי על האתר הפרטי שלי את מערכת ההורודת pafiledb_v3.6 של PHP Arena. כמו שיש באתר הזה. בקיצור יש לי באתר עמוד ראשי(דף html) ואני מעונין להכניס את הגוף עצמו של מערכת ההורדות לעמוד html שלי.(כמו שבאתר הזה עשו). כיצד אני עושה את זה? אשמח לתשובה ברורה. תודה ולילה טוב

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  5. Started by Dym,

    מבוטל, סליחה. אפשר (ורצוי) למחוק.

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  6. יש לי בבסיס הנתונים תאריך כולל שעה מדוייקת בשניות שבו אני רוצה לבצע פעולה מסויימת. מהידע שיש לי, הדרך היחידה שאני מכיר היא להריץ בשרת דף\קוד כל דקה (לוחות זמנים) שבודק אם הדקה הגיעה, אם כן, להריץ את הדף הרצוי. הבעיה היא שאני מעוניין שהפעולה תתבצע בשניה המדוייקת. ראיתי אתרים שמבצעים את זה ואין לי מושג איך. אולי זה שילוב של לוח זמנים וTIMER של JS? האם יש אפשרות להריץ TIMER בשרת?

    • 4 תגובות
    • 637 צפיות
  7. Started by mwalker03,

    מישהו יודע אם יש מערכת פורום מוכנה שבנוייה ב ASP.NET ?? אני לא רוצה ת' PHP הסטנדרטי אלא ASP.NEP ?

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  8. Started by eladh16,

    שלום אני מחפש שרת איחסון בתשלום על דומין co.il שהרשת יביא לי גם דומיין שאני יבחר. אני צריך רק איחסון, לא בנייה שלא אתר או משהו בסיגנון. אשמח שתציעו לי חברת איחסון אתרים אמינה, זולה, ושרת טוב. אין צורך בשרת ממש מהיר. מדובר באתר של תיקוני רהיטים ששם יש דפי html פשוטים לצורך בירורים ומידע על החנות. על איזה שרת האתר הפורום הזה מוחזק? drp הם בסדר? ועוד שאלה. ראיתי בהרבה אתרים של איחסון שרתים שיש הבדל גדול במחירים בין שרת של לינוקס לבין שרת של ווינדאוס. מה ההבדל ביניהם? ומה כדי לי לקחת כדי להחזיק אתר פשוט? תודה

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  9. Started by Bh,

    שלום. יצרתי פקד Activex, ואני מריץ אותו בסביבת האינטרנט. ה-Activex רץ מתוך המחשב שלי, ונועד לשימוש שלי בלבד. הבעיה היא שכאשר הפקד עולה צריך ללחוץ עליו כדי שיעבוד בצורה נורמלית, כחלק מהגדרות האבטחה של אינטרנט אקספלורר. השאלה היא, איך מבטלים את אופציית האבטחה המיותרת הזאת? שפקד ה-Activex שלי יעלה בצורה חלקה, ללא התערבות מצידי. האם יש דרך כלשהי אולי לאשר פקד Activex ספציפי מבלי לשנות את הגדרות האבטחה הכוללות של אינטרנט אקספלורר? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  10. ביצעתי מספר חישובים ואני רוצה להדפיס את הערכים למסך. השתמשתי בפונ' disp להצגה שלהם. אני מקבל את המסך הבא: אני רוצה לקבל את מלוא המספר שהתקבל, ובלי החזקה 10*^3. איך ניתן לסדר את העניין בבקשה? ומה מבצעות הפונקציות floor() ו-rem() בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  11. Started by yosda-boy,

    שלום רב, אני רוצה לדעת איך לבנות אתרים, ואני צריך לדעת איזה שפת תיכנות הכי טובה למתחילים (HTML וכו...)?. וגם איזה אתר טוב למתחילים שאפשר לילמוד בו את השפה. בתודה מראש yosda-boy.

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  12. Started by malish,

    שלום, אני באמת מצטער אם זהו לא המקום לפרסם הודעה זאת. דרוש תכנת ליצירת תוכנת "אנטי צ'יט" למשחקי גיימינג ( counter strike 1.6). - חיבור לשרת משחק - לקיחת 'סקרין שוטס' - סריקת תיקיית המשחק - ועוד אפיקלפציות שונות תוכנות לדוגמא: התוכנה הידועה והמעולה BUSTED לינק: http://busted.vgames.co.il תוכנה נוספת CDO לינק: http://www.es-games.co.il/downloads/CDOrg.exe יש לצור קשר עם הפרטים הבאים: - הצעת מחיר - נסיון / תיק עבודות כל אלה החושבים שאני בא לסבן פה, אז לא, יש כסף. נתן לצור קשר בדרכים הבאות: אימייל: Smri@bezeqint.net ICQ: 337834152 פלאפון: 0545831529

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  13. Started by Burned,

    אוקיי לא מזמן התחלתי ללמוד את השפה כתבתי משהו קטן ואני רוצה לעשות שכשזה מסיין לעשות הכל, שזה לא יישר ייצא, לדוגמא שהתנאי של היציאה יהיה ללחוץ על אחד הכפתורים לפי מה שהבנתי זה משהו עם לולאת WHILE אבל אין לי מושג מה לעשות תודה

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  14. Started by barp12,

    יש דרך לפרק מספר לספרת היחידות והעשרות למשל 69 אז להפוך את זה ל 60 9 ?

  15. Started by Necessary_Evil,

    איך עושים כזה דבר?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  16. מה הדרך הכי טובה לשים שיר ברקע באתר? בצורה המהירה ביותר? שיקח לו הכי קצת זמן להיטען. ומה האיכות הנורמאלית שאפשר להוציא משיר , איזו סיומת? אני רוצה לעשות משהו בסגנון כזה: לקחת שיר מסויים ולחתוך מתוכו בערך 30 שניות ולשים באתר. תוכנה להמרת קבצים יש לי וכל מה שצריך, רק מה הסיומת העדיפה? והאם יש קוד שיכול לעזור לי. תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  17. Started by lordgod,

    יש לי בעיה עם 3 קבצים , אני לא מצליח להעלות אותם , גם דרך מנהל הקבצים באתר ( ושם רשום "not allowed") וגם דרך קליינט FTP הקבצים הם במערכת PHPBB 2 ונקראים : .htacces נמצא בתיקיית הCHACHE formIE.css subsilver.css ושני אלה נמצאים בתיקיית הTEMPLATES ניסיתי להתקין בלי הקבצים האלה אבל יש כמה שגיאות ... מקווה שתעזרו

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  18. Started by robicon,

    יש לי פונקציה שמקבלת 3 משתנים והיא קוראת לפונקציה בעלת אותה שם בתוספת של עוד משתנה (פונקציה רקורסיבית) אם לפונקציה יש שם שונה אז אין בעיה אבל אם יש את אותו שם אז הקומפיילר רושם לי שקיימים יותר מדיי איברים בקריאה לפונקציה השניה שאני מקמפל בוויזואל סטודיו בווינדוס אין בעיה כזאת.. אבל שאני מקמפל באובונטו ב gcc הוא נותן לי את השגיאה הזאת. למה זה קורה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  19. Started by NIRAZULAY,

    שלום האם אפשר ליצור תפריט של dropdown שברגע שהוא פותח מספר רב של תתי תפריטים ,התפריט הראשון שנפתח בעצם חוזר אחורה ובכך מאפשר לעוד אופציות להיפתח וככה הלאה בכול פעם שהוא מוגדר מראש למספר תתי תפריטים המערכת מזהה את זה וסוגרת את התפריטים שנפתחו לפני כן על מנת להישאר בגבולות המסך. במידה וישנו פיצ'ר כזה איך הוא נקרא? והאם מערכת כזו יכולה לעבוד בכול סוגי הדפדפנים הקיימים היום? בתודה מראש ניר

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  20. Started by aerosmith,

    שלום לכולם, אני צריך את הקוד של מילות חיפוש למנועי חיפוש.. KEY WORDS תודה. גם תגידו לי בבקשה איפה לשים את הקוד. (ב HTML)

    • 2 תגובות
    • 635 צפיות
  21. Started by chaily vilman,

    האם יש במחשבי מאק אפליקציה לכתיבת קוד ב#c? או שחייבים להתקין ווינדווס?

    • 1 תגובה
    • 635 צפיות
  22. שלום לכולם, אני למדתי HTML, אני עוד בתהליכי לימוד, אבל למדתי מספיק בכדי להקים אתרון קטן ולהבין קצת לעומק דברים.. הנה האתר.. http://www.gruzia1.com/khalvashi אם תוכלו להעיר לי על דברים שאני יכול לשפר שם או שעשיתי לא טוב אני אשמח. עכשיו לשאלתי - מישהו כמוני לומד HTML, עושה דפים וכל זה, ואז נגיד בדף הראשי של העמוד הוא עושה מקום של "חדשות" ונגיד, הוא צריך לעדכן את זה בתדירות גבוהה. אני אישית כרגע נכנס כל פעם לעמוד הראשי ומשם עורך את החלק הרצוי.. כמו שאתם יודעים זה דבר מסורבל. איך אפשר לערוך משהו ספציפי? האם צריך ללמוד שפה בשביל זה? אני מעדיף לא להשתמש בפריימים בעמוד. תודה רבה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  23. Started by RonTwins,

    שלום לכולם ושבת שלום! שמעתי שיש מוד לPHPBBHeb שהופך אותו למעיין ''פורטל'',אך כל המודים שמצאתי היו באנגלית. קיים מוד כזה בעברית? גם אם לא תגידו לי שלא כי זה נורא לחוץ לי לדעת,אם כן תביאו קישור...

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  24. Started by SweeT_EviL,

    אני צריך לעשות תוכנית שתמנה את כל הערכים בבלוק כלשהו שגדולים מ80 (הכל בהקסה כמובן). בהרצה זה לא נותן לי את מה שצריך וזה נראה פסדר גמור. עריכה: מסתבר שאין בעיה, כנראה לא שמרתי או משהו. למחוק/לנעול. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  25. Started by Aviv C,

    האם אפשר לעשות סוג של תיזמון כלשהו ב- ASP (כמו הפקודה setInterval ב- JavaScript)?

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות

דיונים חדשים בפורומים