עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אני בטוח שיושבים ביננו חבר'ה שעומדים להגיש את האתר+חוברת לבגרות שלהם השנה. אני בינכם, וההבדל ביננו הוא שלי אין כלום. איך זה קרה? לפני חודש הלכנו למעבדת מחשבים לעבוד על הפרוייקט והמחשב שלי לא נדלק.. אין לי גיבויים ונשארתי בלי כלום. לכל בעלי המוח החינוכי: אני יודע ASP HTML JAVASCRIPT SQL וכמובן DB, אני לא עצלן שפל שרוצה לצאת בזול. בנוסף, הבוחן שואל אותי שאלות על הקוד שלי, אם אני לא יודע את השפות הנ"ל אני לא אוכל לענות עליהן. אני צריך תרומה, דפי קוד יתקבלו בברכה כחתיכות לשלמות האתר, חיפוש\הוספה\הסרה\עריכה\לוג-אין\הרשמה\כל דבר נחוץ אחר. אם אתם סיימתם את הפרוייקט, ולא יהיה איכפת לכם לשלוח אותו בשלמותו... עשו זאת, למען המשך חיים רגוע ומלא גיבויים (בשבילי). תודה רבה והמשך יום נע…

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  2. Started by המתכנתת,

    שלום! יש לי תרגיל כזה: כתבי פונקציה רקורסיבית שתקבל מספר ממשי ותחזיר את החלק השבור בלבד. אבל אני לא יודעת איך אני מורידה כל פעם את הספרה האחרונה כדי שאוכל לסכום את כל הספרות שאחרי הנקודה. לדוג': המס' 145.23 כאשר אני מחלקת ב10 התוצאה 14.153 וכאשר אני מכפילה ב10 אני מקבלת 1452.3 ואני רוצה לקבל 145.2 אם מישהו יודע איך עושים כזה דבר זה ממש יעזור לי... תודה!!!!!!!

  3. Started by yahalom,

    יש לי וקטור של של אוביקט שאני יצרתי אני רוצה להפעיל System.out.println(coll); איזה פונקציה אני צריך לממש באוביקט שלי כדי שה println ידפיס את כל הקונטינר[br]פורסם בתאריך: 20.11.2007 בשעה 09:13:25 הסתדרתי תודה התשובה זה show

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  4. Started by efod26,

    למישו יש רעיון איך להדפיס פלט של ריבוע הולך ונעלם: ***** ***** **** ***** **** *** ***** **** *** ** ***** **** *** ** *

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  5. 2 בעיות - 1. עשיתי דף עם 2 פריימים, אחד מהם נכנס אוטומטית לפייסבוק - אבל כתוב לי שאני צריך לאפשר cookies! כשאני נכנס לדף ישירות (לא דרך הframe) זה עובד... מה עושים? 2. אשמח לקוד לדוגמה בJavaScript שכל 10 שניות מעביר את הפריים הראשון לקישור כלשהו (אני לא מבקש שתעשו לי את העבודה, אני רק רוצה קוד שממנו אני אוכל ללמוד ולעשות את מה שאני באמת רוצה שזה יעשה...) תודה מראש

  6. Started by orlupo,

    מה הבעיה בביטוי הבא: while((x=find(&s1[0],&s1[19+1],z)!=(&s1[20])) && ((y=find(&s2[0],&s2[19+1],z)!=(&s2[20]))) שימו לב שהמערכים s1 ו-s2 בפועל בעלי 20 מקומות ו-z הוא בעצם define.

  7. Started by Ghosthunter,

    שלום, בניתי תוכנית קטנה בVB שמעתיקה קבצי ASP לתיקיית הWWWROOT. רציתי לדעת האם קיימת פקודה בVB שתתן הרשאת כתיבה/עריכה לתיקיית הDB שלי? האם יש איזשהו קובץ BAT שמאפשר זאת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  8. Started by liran2003,

    אני מקווה שההודעה הזאת שייכת לפה. שמתי לב, שיש אתרים בגוגל שיש להם, מתחת לקישור הרגיל, קישורי משנה, כמו תפריט כזה (מצ"ב סקרין שוט). רציתי לדעת איך עושים את זה? האם זה בתשלום? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  9. Started by BneXt,

    בניתי תוכנה ועיצבתי אותה כמו שאני רוצה אבל יש לי בעיה אחת... אני לא יכול למזער את התוכנה... (אתם יודעים ליד ההתחל שמה) והדרך היחידה שבא אני יכול למזער זה דרך ה-BorderStyle ושמה- לבחור 2 Sizeable... אבל כשאני עושה את זה יש אפשרות להגדיל את התוכנה ולהקטין אותה (דבר שאני לא רוצה) האם יש אפשרות לעשות מיזעור מבלי שתהיה אפשרות להגדיל? אם כן מהי? תודה

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  10. Started by redead,

    יש לי איזה מטלה להכין כל מיני טבלאות וכו' בACCESS באמצעות SQL . יש איזה אתרים/מאמרים שיכולים לעזור לי בנושא? תודה..

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  11. כאני בונה DB חדש הוא כותב לי שהוא READ ONLY איך אני משנה את זה? האם אני יכול להשתמש ב PHP עם טבלאות שיהיו לא מ MYSQL?

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  12. שלום, יש לי אתר ב PHP והוא עבד בסדר עד שלפני כמה ימים הוא התחיל לעשות קצת בעיות עם המסד נתונים ועכשיו הוא גם רושם מלא שגיאות. למישהו יש רעיון מה גרם לזה... הנה קישור: לחץ כאן

  13. MODX יש לי כמה שאלות לגבי מערכת ניהול זו, האם יש מישהו כאן שמכיר? תודה!!!!!!

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  14. Started by barbol,

    שלום יש לי VISTA HOME PREMIUM, עכשיו אין לי מושגג איך אני מפעיל את הIIS הזה! * מה שכן- כבר עשיתי את השלב של הגדרת הIIS דרך הלוח בקרה [כולל ASP וכל הפונקציות האחרות שקיימות]* עכשיו כשאני רושם localhost בשורת כתובת הוא מעביר אותי באופן אוטומטי לאתר שיש בו רק תמונה שכתוב בה בענק IIS7 וברוכים הבאים בכמה שפות, וזה מעביר אות לאתר www.iis.net, ואין לי מושג איך אני עוקף את זה ומגיע לקבצים שלי. וגם אין לי מושג איפה לשים את התיקיות עם הקבצים כדי שהסרבר יזהה אותן, שמעתי שבwwwroot אבל עדיין אם אני רושם localhost/wwwroot/.. הוא לא מצליח למצוא ומעביר אותי לדף שגיאה שכותב שאין אפשרות למצוא את המקום המבוקש. אני ממש חיייב את העזרה כמה שיותר מהר בבקשה. תודה מראש! :]]

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  15. שלום, יש לי בעיה באתר שהכפתורי ASP שלי מפעילים לי פונקציות בJS. דבר זה מתבצע לי בכל הדפים שישנם פונקציות שפועלות Onsubmit, וכפתורי ASP. אם מישהו יודע איך לתקן את זה אני אשמח מאוד! (זה די דחוף) הינה קוד של כפתור ASP: <asp:Button ID="Button2" runat="server" Text="התנתקות" OnClick="Button2_Click" /> כפתור submit: <input type="submit" value="כניסה" /> התג form באחד מהדפים: <form id="form1" runat="server" onsubmit="return bdika()"> תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  16. Started by ironman405,

    שלום לכולם רציתי לדעת איך אני מתחבר בעזרת קוד לטבלה מDB SQL EXPRESS2005 ומציג למשל עמודה שלמה לתוך DROP DOWN LIST אני עובד עם V2005

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  17. אני רוצה שלאחר שהכניסו טקסט בפקד TextBox של asp.net תקרא פונק' JavaScript איך עושים את זה?

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  18. Started by BuNKeR,

    שלום לכולם בניתי טופס באקסל כאשר אני מעוניין להדפיס אותו על ידי שימוש בפקודה printform הוא מדפיס לי את הטופס לאורך (על פי ההגדרה של המדפסת) האם מישהו מכיר פקודה להגדיר לו להדפיס לרוחב ? או דרך לשנות את ההגדרה של המדפסת מתוך הטופס עצמו ?

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  19. Started by esterSh,

    בס"ד שלום רב לכולם ! כתבתי כמה מאקרו באקסל, תחת Modules. כמו כן כתבתי מאקרו אחד תחת Worksheet_SelectionChange. אני רוצה לקרוא ממנו לSUB שכתבתי במודולים, אבל הוא לא מכיר אותו. היכן אני צריכה לכתוב SUB, כדי שהמאקרו שנמצא תחת Worksheet יכיר אותו ? (ניסיתי להגדירו כ-public - אך ללא הועיל) תודה רבה, אסתר

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  20. Started by RainbowInBlack,

    אני בזמן האחרון לומד C++ ואני רוצה לעשות תוכנה שמקבלת קובץ MP3 , נקודת התחלה ונקודת סיום ושתיצור קובץ חדש מהחלקים שנתתי לו אני כבר כמה ימים מחפש קוד שקרוב לזה אבל כל מה שאני מוצא זה SOURCE של השמעת MP3ים שינוי TAGים וכדומה איפה אני יכול למצוא קוד שמתאים למה שאני מחפש? ואם אין - מישהו יכול להדריך אותי איך אני כותב קוד כזה לבד? תודה רועי

  21. Started by Aviv C,

    יש לי בעיה עם שליפת מידע מקובץ gz גדול במיוחד (5MB). כל פעם שאני מריץ את הדף עם השליפה הדפדפן טוען את הדף במשך דקה וקצת ואז נותן לי את השגיאה הזאת: HTTP 500 שגיאת שרת פנימית הקוד הבעייתי הוא: $villages_url = "[url]http://en3l1.ds.innogames.net/map/village.txt.gz";[/url] $url = sprintf($villages_url); $lines = gzfile($url); מישהו יכול לעזור לי בבקשה?

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  22. Started by GENERAL,

    שלום התקנתי .net וברגע שאני מנסה ליצור פרויקט הוא יוצר לי את הדבר הבא.... VISUAL STUDIO .NET CANNOT CREATE or open because no web server was detected at this url 'http://localhost/wevapplication1'. make sure the web server is installed and running

  23. Started by yahalom,

    אני מחפש תוכנה לכתיבת UML רשיונל רווז אני צריך את השם באנגלית תודה[br]פורסם בתאריך: 12.06.2007 בשעה 13:44:00 קבלו ביטול הסתדרתי תודה

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  24. Started by ~שירה,

    כתבתי תכנית שצריכה כל פעם להדפיס את התו הבא במחרוזת, אבל זה מדפיס לי רק את התו הראשון ואח"כ מדפיס לי 0 למה???? (השורה lb שמה בתוך רגיסטר 6 0) התכנית: .data str: .asciiz "abcd" s: .asciiz "\n" .text main: la $s2, str li $s5, 0 li $s1, 4 li $s4, 0 #אתחול רגיסטרים li, $t1, 0 Loop: slt $t0, $s5, $s1 beq $t0, $zero, Exit add $t1, $s4, $s4 # הכפלת המונה ב- 4 add $t1, $t1, $t1 add $t1, $t1, $s2 # כתובת של המערך+ מונה lb $s6, 0($t1) # קריאת המקום במערך li $v0, 1 move $a0, $s6 syscall # הדפסה li $v0, 4 la $a0, s syscall # הדפסת רווח addi $s4, $s4, 1 # קידום המונה addi $s5, $s5, 1 j Loop Exit: li $v0, 10 syscall # יציאה מהתוכנית

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  25. אני רוצה לטעון יותר מ בפר אחד ...יש לי בפר ל כניסה ובפר ליציאה (התוצאה ..) שאלתי היא אין אני בונה את זה ב OPENGL דוגמה .. glGenBuffers( 2, vbo); glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, *vbo); // initialize buffer object unsigned int size = mesh_width * mesh_height * 4 * sizeof( float); glBufferData( GL_ARRAY_BUFFER, size, 0, GL_DYNAMIC_DRAW); glBindBuffer( GL_ARRAY_BUFFER, 0); // register buffer object with CUDA CUDA_SAFE_CALL(cudaGLRegisterBufferObject(*vbo)); CUT_CHECK_ERROR_GL(); כאן אתה טעון את ה בפר הראשון ומגדיר את הגודל שלו ... מה אני עושה עם הבפר השני ?שאותו אני גם רוצה לטעון ...

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות

דיונים חדשים בפורומים