תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני עושה lyrics באתר שלי כשאני מייבא אותו מקובץ ו"זורק" אותו בתוך LABEL הוא לא יורד שורות כמו שבקובץ טקסט למרות שה-string עצמו שהוא מחזיר יש /r/n כלומר הוא יודע שיורד שורה אבל הוא לא עושה את זה.. מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
פונקציה שמקבלת מערך והופכת את סדר האיברים במערך כך שהאיבר שהיה במקום הראשון יתחלף עם האיבר האחרון וכך הלאה. לדוגמא: a: 5 8 9 2 4 1 a: 1 4 2 9 8 5 אין להשתמש במערך עזר... האלגוריתם שעשיתי מחליף לי רק בין 2 ל9 ואני לא מבינה למה: void Hipoh2(int *a) { int *p, *q; int i; for(i=0, p=a, q=a+(N-1); i<3 ; i++, p++, q--); { Swap(p,q); } Print(a); } במקרה שלי N שווה ל6
-
- 8 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שמעו יש לי אתר!עכשיו יש לנו טכנאי אנחנו מחפשים עוד אחד אז זה הפרטים: 1. PHP עם MySQL 2. HTML 3. שרתי לינוקס ו- .htaccess 4. אימיילים 5. FTP 6. אימיילים.. ב- SMTP וב- POP3 7. פונטציאל להרוויח כסף-אם הוא ישקיע גם... ויש לי אתר אם מערכת מוכנה עם שרת ודומין
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
חיברתי שלט למחשב ואני שולט עליו באמצעות קוד של C# אבל יש לי 2 בעיות : 1. מקשים מסויים לא מוזהיים לי כגון: PALY,PAUSE,CHANNEL UP/DOWN 2. חלק מהמקשים מזוהים לי פעמיים למשל לכוכבית וה- 3 יש אותו ה KEYVALUE שנייהם מזוההים כאותו מקש. השאלה שלי היא כזו : 1. איך אני גורם לשאר הלחצנים במשלט להיות מזוהים. בעצם אם אני ידע להפריד את כל הלחצנים אז אני מאמין שגם השאלה השנייה כבר תיפתר .. תודה לכל עוזר.
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אני בונה אתר למישהו, האתר הראשון שאני בונה בתשלום, ואני לא יודע כמה כסף צריך לקחת על בניית אתר בסדר גודל כזה: דרישות: פיתוח ב: Photoshop, Image Ready, Flash, HTML Editor(Front Page, NotePad) המערכת תורכב מקבצי HTML המועשרים ב: תמונות, תפריטים מעוצבים עריכה אישית, ANIMATED GIF, אפקט RollOver, מסגרות, אנימציות Flash, לחצני Flash עם צלילים. האתר לא יהיה מעל 6 דפים, גג יכול להגיע ל-6 דפים. אתר די קטן. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אני מנסה לקלוט מחרוזת בת 5 תווים. וכל פעם הקומפיילר רושם לי שהמצביע שלי לא מאותחל. לא הבנתי מה צריך להגדיר בדיוק. אני ממשיך בכל זאת להריץ את התוכנית והיא לא מפסיקה לקלוט אחרי 5 תווים. מישהו יכול לעזור לי .הנה מה שרשמתי. char *ptr; int i=0; cout<<"enter string 5 letters"<<endl; ( + + for(i=0;i<5;i [ cin>>ptr[i;
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אהלן. אני רוצה ממשק משתמש עם כמה חלונות אשר קיים בינהם קשר. למשל לחיצה על כפתור בחלון הראשון יפתח לי חלון שני ויועבר פרמטר מתיבת טקסט בחלון הראשון וכו. אני מעוניין להגדיר כל חלון כמחלקה שיורשת frame ומממשת ActionListener, וליצור את האובייקט הראשון ב-main של מחלקה ראשית נוספת. - מה הדרך הטובה ביותר להעביר פרמטרים במצב כזה (הרי אין קשר בין המחלקות)? - אם מתכננים ממשק בסדר גודל של תוכנה יחסית גדולה, אז איך כדאי ליצור את ה-frame-ים? מחלקות לפי נושאים ואובייקט frame בתוכם (כמו כל אובייקט רגיל)? או שישנה דרך יותר פשוטה\מקובלת? תודה
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
-
-
יש לי מטריצה הבאה $arr=array("Noa"=>array("City"=>Jerusalem,"Street"=>Niv,"Number"=>25), "Idan"=>array("City"=>Herzliya,"Street"=>Balfur,"Number"=>5), "Shai"=>array("City"=>TelAviv,"Street"=>Yaffo,"Number"=>2)); אני רוצה לרוץ על המטריצה ולהדםיס אותה בצורת טבלה כתבתי את הקוד הבא אבל הוא לא עובד <?php $arr=array("Noa"=>array("City"=>Jerusalem,"Street"=>Niv,"Number"=>25), "Idan"=>array("City"=>Herzliya,"Street"=>Balfur,"Number"=>5), "Shai"=>array("City"=>TelAviv,"Street"=>Yaffo,"Number"=>2)); //$arr=array('zero','one','two'=>2); echo "<table border=1>"; …
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
כשעושים publish בVS הוא יוצר רשימה של קבצים ותיקיות במקום קובץ הרצה יחיד שמכיל ומחלץ מעצמו כל מה שצריך, בעבר היייתי פשוט בונה תוכנה שתשמש כinstaler, יש דרך לעשות את זה בVS בצורה אוטומטית או רק לממש את זה בעצמי?
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
-
-
נכון שזה לא ממש קשור לפה אבל זה נראה לי המקום הכי מתאים איך אני יכול להשיג שרת רדיו שיחזיק לי לפחות 50 מאזינים
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
אהלן חברים אני מחפש מפתח עם נסיון DATABASE. אני רוצה להוסיף לאתר בסיסי וקיים PHP אפשרות כניסה עם יוזר וסיסמא, לנהל את מאגר המידע של הלקוח (בסיסי מאוד - קבצי אודיו בודדים) ולבצע מעקב אחרי פעולות לקוח. אשמח מאוד אם מישהו מחברי הקבוצה יצור איתי קשר כאן או בפרטי - פרילנסר תודה
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש בVISUAL2005 רציתי עזרה לגבי DATASETTABLE הגדרתי DATA SET והגדרתי שאילתה SELECT שמחזירה רשומות עכשיו רציתי לדעת אם אני עושה: securityDataSetTableAdapters.QueriesTableAdapter adapter = new securityDataSetTableAdapters.QueriesTableAdapter(); adapter.SelectQuery(arg); איך אני משתמש בתוצאות שהחזירה השאילתה? ואם אפשר דוגמא קטנה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
שלום , האם האובייקט הנ"ל שמיש היום בתעשייה ובכלל בפורטלים שונים שקיימים היום באינטרנט ? כמו כן האם הוא באמת מביא לתוצאות ניכרות לעין בכל הקטע הקשור באופטימזציה ... תודה , נועם.
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
יש לי בעיה ב c# עשיתי תוכנה של מילון אני לא אספר לכם לאיזה שפה ^^ ובעצם זה הולך ככה אי קולט איזה מילה בא לי לחפש אני פותח קובץ טקסט קיים לוקח שורה שורה עושה לה split ומחפש לאיבר הראשון של המערך אם הוא שווה למילה אם לא הוא ממשיך הלאה לשורה הבאה אם כן הוא מעתיק למשתמש את כל השורה שמן הסתם כוללת את הפירוש לדוגמא work = blablabla אז זה בודק אם המילה שווה לwork ומעתיק במקרה וכן את כל השורה עכשיו זה לא פועל לי בעברית אם הקובץ טקסט הוא בעברית זה לא פועל לי למה? Match m = Regex.Match(S[0], word);
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי פרוייקט בג'אווה שאני עובד עליו ונתקעתי במשהו קטן .. מה שוקרה זה שאני מושך תמונה מסוג blob מ-mysql הופך אותה ל- image ואני מנסה לשמור אותה עכשיו במחשב זה מה שהצלחתי עד עכשיו Blob blob=rs.getBlob(1); is=new BufferedInputStream(blob.getBinaryStream Image raw =ImageIO.read(is עכשיו אני רוצה לשמור את ה- Image בדיסק מקומי ..אז מה שעשיתי זה: fc = new JFileChooser int returnVal = fc.showSaveDialog(Search_table.this ופה נתקעתי ....איך אני אומר לו שאני רוצה לשמור את ה- image שלי ... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קוד של מחשבון שפתחתי בפרויקט חדש WINDOWS APLLICATION (שאני מריץ אותו נפתח חלון של מחשבון כמו בווינדוס) ויש לי WEB APLLICATION עכשיו באתר שעשיתי יש לי תמונה של מחשבון ואני רוצה לעשות שברגע שאני לוחץ על התמונה זה מריץ את הקוד של המחשבון ולמעלה אותו ורציתי לדעת איך מרייצים את הקוד מחשבון בWEB APPLICATION .
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
איך אני לוחץ על כפתור או פונה לטקטס בוקס באתר מסויים בMicrosoft Web Browser?? למשל, אם אני רוצה ללחוץ בדף הראשי של גוגל על "תמונות" למעלה איך אני מגיע לפקודה שתחלץ על הכפתור הזה או למשל תתפקס על תיבת החיפוש? מקווה שהבנתם. תודה מראש! C#
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות כפתור שיסגור לי את הדף הנוכחי שבו אני נמצא. אין לי בעיה שיסגר כל הדפדפן... מה שורת הקוד שצריכה להיות מאחורי הכפתור ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
מישהו שם פעם באתר איזה ActiveX וזה עבד לו ? יצרתי סתם איזה קובץ ActiveX פשוט שלוחצים על כפתור וקופצת הודעה. לאחר מכן השתמשתי בכלי בשם LPKTool כדי ליצור קובץ lpk. לאחר מכן השתמשתי בכלי בשם Microsoft ActiveX Control Pad כדי לבחור את הפקד שהכנתי מהרשימה כך שהתוכנה תוסיף את ה CLASSID שלו ל HTML. שאני שם את הקובץ באתר אני מתבקש להוריד את הפקד הזה כמו בכל אתר עם ActiveX אבל לאחר מכן אני מקבל X שלא ניתן לראות אותו. אפשר לראות את הדוגמא פה: http://www.tovilevis.com/Tests/c.htm
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
-
-
היי, אשמח מאוד מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי בנדון. הכוונה היא ליצור תוכנית בג'אווה ע"פ class diagram מסויים. אפשרות להוסיף סטודנטים לקורס, קורסים, להסיר סטודנטים מקורס, לתת להם ציונים וכו'. מי שיודע כיצד להתמודד עם דברים כאלה (שימוש ב-ArrayList) מוזמן לפנות אלי. תודה מראש, שאראס.
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני בונה אתר לחברה ללימוד נהיגה, וחלק מהאתר צריכה להיות מערכת בסיס נתונים היא תראה כך: כל תלמיד יכנס בעזרת שם משתמש שלו וסיסמא, בדף שיוצג לפניו ייוצגו פרטים שלו,כמה שיעורים לקח וכו'.. תהיה גם גישת סופריוזר של המורה אשר יעדכן את כל הפרטים!! אין לי שום מושג ב ASP.. מישהו בבקשה יכול להפנות אותי לדוגמה דומה או למדריך טוב שאמור להסביר לי הכל!? או שאולי לדעתכם כדאי לעשות את זה ב VBSCRIPT? תודה רבה מראש!!!(:
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם, כיצד ניתן להוסיף אופציה בסייר הווינדוז, שכאשר תלחץ עליה היא תפעיל את התוכנה שלי + מיקום לקובץ שממנו הפעילו אותו. (בדומה ל-WinRAR ו-Winamp וכדומה...) תודה ושבוע טוב אנשים.
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש קומפיילר לSymbian בשביל C/C++ תודה
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-


