עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by eido300,

    אני רוצה לנסות לבנות מקלדת וירטואלית, חשבתי לעשות את האותיות, מספרים וכו' בתור buttun כך שכל buttun ייצג תו אחד, וכדי להחליף בין עברית לאנגלית לעשות עוד buttun שכל פעם שלוחצים עליו הוא משנה משתנה בוליאני מfalse לtrue (וכן להפך) ולהגדיר בכל buttun שיעשה בדיקה אם זה false או true ולפי זה להדפיס את התו הרצוי. עכשיו יש לי בעיה איך מגדירים אותו שידפיס את זה במקום אחר (כמו מסמך וורד) ולא בסתם תיבת טקסט שאני פותח בתוכנה? חושבים שזה מסובך מדי בשביל מתחיל ושאני אנסה משהו אחר או שזה בסדר?

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  2. Started by shir gold,

    היי קבלתי כזאת שאלה אני אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בזה תרגיל 12 נתון תור בגודל N איברים. לתור הוכנסו N ערכים, כתוב אלגוריתם המשתמש בתור הזה בלבד, ופעולות המותרות על התור אשר ימיין את האיברים בתוך התור. א. כתבי את הפתרון תוך שימוש בשני משתני עזר לכל היותר. ב. כתבי את הפתרון תוך שימוש במחסנית עזר.

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  3. Started by SuB,

    כאשר אני עושה run לתוכנית מסויימת הפועלת במצב גרפי אני לא יכול לרדת עם העכבר מתחת לחצי המסך העליון. אני יודע שזאת בעיה עם הרזולוציה והיא מופיע גם אצל חברים שלי בעלי WIN XP. כששיניתי האפשרויות של ה-Environment את ההגדרה של C מ-25 שורות ל-42 על משהו הייתי יכול להוריד את העכבר עוד קצת למטה, אבל הטקסט במהדר עצמו הפך לפצפון ואין מצב שאני יוכל לעבוד ברזולוציה כזאת על פרוייקט שלם.. האם מישהו הצליח לסדר את הבעיה? תודה לכם.

    • 4 תגובות
    • 756 צפיות
  4. Started by gshhar,

    תודה.

  5. Started by edeNF,

    הי, כתבתי את התוכנית הזאת שמציגה את סכום הספרות של מספר: import java.util.* ; public class A { public static void main ( String[ ] args ) { Scanner reader=new Scanner(System.in); int num,meo,asa,acha; num=reader.nextInt(); meo = num/100; asa = (num/10)%10; acha = num%10; System.out.print(+meo+asa+acha); } } רציתי לדעת אם יש דרך יותר טובה לעשות זאת? כלומר להכניס את הספרה הראשונה למשתנה, את הספרה השניה וכו' (בלי פעולות חשבון).

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  6. הכל בכותרת . תפנו בהודעה פרטית או באשכול הזה המערכת: http://www.pic-book.com/gallery2/main.php האתר: http://loading.co.il/uploads/1071834937.jpg תודה

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  7. Started by liranx,

    אם מישהו מכיר אתר טוב בעיברית ללימוד PHP אז בבקשה תשתפו אותי תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  8. Started by snaidis,

    רציתי המלצה מכם כמתחיל בתכנות ובניית אתרים לספר מומלץ ל ASP.net שמתחיל ממש מההתחלה כאילו אין לי שום ידע קודם בתכנות אתרים ועד לנושאין מתקדמים. (יש העדפה לעברית). יש חיה כזאת?

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  9. חינמי כמובן (נראה לי שיש אולי משהו של מייקרוסופט ?) תודה.

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  10. שלום לכולם , אני בונה אתר ב-PHP, יש לי בסיס נתונים ואני רוצה למשוך נתונים, כך שייסתדרו לי באתר בצורה מוגדרת מראש. למשל, יש לי משתמשים רשומים באתר ואני רוצה להציג אותם באחד העמודים, כך שכל 5 משתמשים תשבר השורה עם br <br>1,2,3,4,5 <br>6,7,8,9,10 ... רמת הידע שלי ב-PHP היא של מתחיל ואני רוצה רק שתכוונו אותי לנושא נקודתי שאותו אני צריך ללמוד בשביל לדעת לעשות את מה שרשמתי למעלה. אני מניח שמדובר כאן באחת הלולאות או יותר מאחת שיכולה לעשות את הפעולה עליה אני מדבר, אשמח אם תוכלו לעזור לי עם זה ואודה מאוד. תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  11. Started by shoshana,

    יש לי משהו כזה: <asp:TextBox ID="TextBox1" runat="server" ></asp:TextBox> אני רוצה לשנות את צבע התוכן של הפקד בקוד הJS. איך?? אם אפשר קוד ברור (ניסיתי TextBox1.fontColor וזה לא עבד!)

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  12. אני צריך לכתוב תוכנה שתדע לקבל קובץ JPG שבו יש צורה גיאומטרית וגוף בעל גודל ידוע מראש. התוכנה תזהה את צלעות הצורה ותדע את אורכן ואת הזויות בינהן. בדיוק מקסימלי. תודה

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  13. Started by kisin,

    יש לי אתר שבו יש טופס כניסה למערכת ואחרי שהמשתמש מזדהה אני שותל לו עוגיה (cookie) כדי שהוא לא יצטרך להזדהות שוב פעם בפעם הבאה שהוא יכנס לאתר. עד כאן הכל טוב ויפה... אבל יש לי שאלה: אם לדוגמא יבוא מישהו ויעתיק את הקובץ של העוגיה למחשב אחר האם העוגייה תמשיך לעבוד כרגיל? האם למעשה מדובר בפריצה אפשרית לאתר שלי? אני אודה לכל מי שיוכל לתת לי תשובה בנושא

    • 6 תגובות
    • 755 צפיות
  14. Started by ohadnir9,

    אני עכשיו בצעדים הראשונים של JAVA, עוד לא סיימתי את המדריך אפילו. פשוט יש לי בעיה עם הקובץ (המקומפלר כבר!!) אני לא מצליח להריץ את קובץ הClass דרך הCMD, כתוב במדריך לעבור לספרייה של קובץ הCLASS בCMD ובכל מקום שחיפשתי כתוב את זה. שאלתי היא: איך אני הולך לספרייה הזאת בCMD? הנתיב של התיקייה זה ככה C:\Program Files\Java ושם נמצא קובץ שנקרא Hello.class. איך אני מפעיל אותו?מישהו מוכן לתת לי קוד לCMD? מצטער על השאלה העלובה הזאת תודה מראש עדכון: נפתר, כמו איזה מטומטם שכחתי את הפקודה CD

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  15. שלום, משיהו יכול בבקשה להפנות אותי למדריך כיצד לרשום את האתר שלי במנועי החיפוש השונים (google, yahoo, דפי זהב וכד')? כל מה שניסיתי עד עכשיו ומחיפוש בגוגל לא הניב תוצאות ומשום מה האתר שלי לא מופיע לדוגמא ניסיתי לרשום את האתר שלי בכתובת הבאה: http://www.google.co.il/intl/iw/add_url.html עבר שבוע והאתר עדיין לא מופיע בחיפוש תודה

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  16. Started by orninyo,

    שלום איך ניתן לעשות טקסט נגלל שנעצר בין הודעה להודעה כמו ב"חדשות מחשבים" בhwzone ?

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  17. Started by THE_LORD,

    יש לי קוד שכתוב ב VBS ובסוף הקוד הוא מציג את הפלט ב MSBOX, אני לא רוצה שזה יוצג בהודעה אלה יוקלד על המקלדת כמו כפתור מאקרו. ברגע שמפעילים אותו הוא יקליד את הקוד בתוכנה\כתבן וכו.. ואני יעשה לו SHORT KEY

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  18. שלום יש לי בעיה להפעיל את הת .net משום מה הוא לא עולה לי [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  19. היי. אני משתמש ב-bootstrap, ומנסה לשלב affix בתפריט צד שיצרתי. אבל בגלל שה-affix משנה את האוביקט לposition:fixed, הוא משנה את הרוחב לגודל התוכן כשאני רוצה לשמור על הרוחב של האב. מצאתי שאפשר להגדיר style="width:inherit" אבל זה לא נתמך מאיזה סיבה בכל הדפדפנים (לפחות בכרום לא). יש איזה פתרון גולבלי פשוט? אני לא רוצה להגדיר גודל קבוע כי אני מעוניין ליצור מבנה רספונסיבי. לקוד: http://www.bootply.com/mSChMsCqGB (בדוגמא השמטתי את style="width:inherit כי זה עובד בbootply אבל רציתי שתראו איך זה נראה בכרום) תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  20. Started by IlanF,

    אני מנסה להתקין את מערכת הפורומים PHPBB3 על LOCALHOST. יש לי הכל, APACHE, PHP, MYSQL 5.0 מותקנים. אבל אני לא יודע מה עכשיו... הוא עדיין רושם לי MYSQL UNAVAILABLE... מה אני אמור לעשות עכשיו בשביל להתקין אותה? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 754 צפיות
  21. Started by HaEsrimVeArba,

    כל פעם שאני עושה RUN התוכנה יוצאת ישר כשההרצה מסתיימת איך אפשר לגרום ל הודעה "press any key to continue " להופיע? אין לי כח לעשות READKEY לכל קובץ שאני עובר עליו..

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  22. Started by t_elad,

    יש לנו אתר שיש בו מחירון הייתי רוצה לעשות בצד שלו את תוצאה של מה שאני מסמן במחירון בהתאם: 1.שיזוז בהתאם לדף. 2.המלצות שמשתנות בהתאם לבחירה (לדוגמא:רצוי לחזק ב...) 3.הסבר משתנה בהתאם לבחירה. 4.מחיר משתנה . 5.ואם יש אפשרות לבנות דגם משתנה למשל להוסיף קווים למבנה מסויים בהתאם לבחירה. עד כמה זה מסובך או לא אפשרי אשמח אם תענו לי . תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 754 צפיות
  23. שאלה בכותרת עריכה: האם זה NTVDM.EXE ? אני רואה אותו קופץ לכמעט מאה אחוזים כשהתכנה בפעולה (יש לה פונקציית זמן ריצה גדולה אחושרמוטה)

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  24. Started by PhoenixBoy,

    אני רוצה לעשות פונקציה\פרוצדורה שמקבלת ערך בסוסגריים של 0 או 1 ולפי זה רושמת משהו... נגיד Drop(0) אז הוא ירשום 0 עם דיליי של 100 אם Drop(1) אז הוא ירשום 1 עם דילי של 1000 איך אני עושה את זה? כי פרוצדורה לא מקבלת ככה את המשתנים ופונקציה לא מסוגלת לרשום...

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות

דיונים חדשים בפורומים