עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by el101,

    תיכנסו לפה גם ב-IE וגם ב-FF ה bullets בתגית <ul> הם ברווחים שונים - למה זה? ניסיתי לשחק עם הmargin לשנות 15+ או 15- אבל לא מצליח (בדפדפן אחד זה מסתדר, בשני מתפקשש) איך אני מסדר את זה?

    • 5 תגובות
    • 814 צפיות
  2. Started by karen2809,

    שניצל בוקר טוב! איך יוצרים איתך קשר להתייעצות? תודה. קרן

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  3. אני בונה בVB, ואני פתחתי קובץ TXT. יש לי משתנים ממשיים (SINGLE), איך אני כותב אותן כמספרים שלמים בקובץ טקסט?

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  4. שלום, אני זקוק לעזרה בבניית קוד ב VBA באקסל. הקוד אמור להכניס למשתנה, ערך מתוך שלושה ערכים עשרוניים קבועים.

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  5. Started by SpiritKnight,

    שלום, יש לי קובץ .JS שאותו אני רוצה לצרף למספר טפסים באתר ASP. כיצד אני עושה INCLUDE לקובץ? לפי מה שהבנתי, קובץ הJS עצמו אמור להכיל תוכן אך ורק בתוך תגי script. כיצד אני משלב אותו בדפים שלי(ע"מ להמנע מהעתקה רב פעמית של אותן הבדיקות)? תודה

    • 5 תגובות
    • 813 צפיות
  6. Started by Noririco,

    #include <stdio.h> void main () { int invalid_operator = 0, num1 = 0 , num2 = 0 , result = 0; char op = 0; printf("please enter numbers and an operator in the following order\n" "num1 , opertaor , num2\n"); scanf("%d %c %d" , &num1, &op, &num2); if (op == '+') result = num1 + num2; else if (op == '-') result = num1 - num2; else if (op == '*') result = num1 * num2; else if (op == '/') result = num1 / num2; else invalid_operator = 1; if (invalid_operator !=1) printf("the result is %d %c %d = %d\n" ,&num1 , &op , &num2 , &result); else printf("invalid opertaor\n");     } מה לא בסדר? שאני מנסה את התוכנית הוא נותן ל…

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  7. אממ פתחתי מזמן הודעה בנושא של השתקת המאוררים וחשבתי שאולי מישהו חמוד יבנה לי תוכנה להדליק ולכבות את המאוררים .. תודה רבה רבה רבה מראש

    • 7 תגובות
    • 813 צפיות
  8. Started by s_b54,

    התקנתי על השרת מערכת חדשות עכשיו הבעיה היא שאני מנסה להציג את החדשות ע"י הקוד הזה <?PHP $number = "5"; include("path/to/show_news.php"); ?> עכשיו אני לא יודע למה אבל זה לא עובד זה לא מציג לי כלום השאלה שלי היא מה אני יכול לעשות כדי שזה יציג והאם זה יכול להיות בגלל שכל האתר בנוי ב html וזה php (השרת שלי תומך php) מה אני יכול לעשות איך אני יכול להציג את זה נ"ב סליחה על כל השאלות שלי היום בתודה s_b54

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  9. Started by DreadBoy,

    אם יש לי LISTBOX עם אובייקטים מסוג שאני יצרתי (לצורך העניין COSTUMER) איך אני מוציא את המידע ממנו בלולאה של FOREACH? יש לי את הלולאה אבל אין לי מושג איזה קוד אני צריך בשביל להפעיל את הפעולות של האובייקטים

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  10. Started by gkman,

    יש לי את הקוד הזה: <form id="edit_pod" action="action.php" method="get"> <input type="hidden" id="txt_pod_id" value="<?php echo $pod_id; ?>" /> <table class="edttable"> <tr> <td> Date: <br /> <small><i>(Hebrew date will be calculated and displayed in the site)</i></small> </td> <td> <select id="sel_d"></select> <select id="sel_m"></select> <select id="sel_y"></select> </td> </tr> <tr> <td> Category: </td> <td> <select…

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  11. Started by nall,

    set line = (a21a2a7) נניח שאני רוצה לדוגמא לבודד את המספרים שמופרדים ע"י האות איי למערך נוסף שיהיה בסגנון 21 2 7 יש למישהו רעיון איזה פקודה יכולה לעשות את זה בשימוש בסקריפט

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  12. Started by Shadowolf,

    קודם כל תמונה של ה-DB http://img100.imageshack.us/img100/2811/dbjc9.jpg אני מנסה ליצור דף של "בניית מחשב". אני רוצה שב-form יהיה תיבת select עבור כל קטגוריה ראשית שיש ב-DB, האופציות בתיבה הם כל המוצרים שמשתייכים לקטגוריה הראשית. הקוד הזה יוצר תיבה אחת של הקטגוריה הראשית הראשונה ומפסיק ברגע שהוא עבר לקטגוריה אחרת: <% m=rs.fields("mastertype") %> <tr > <td> <select> <% while m=rs.fields("mastertype") and not rs.eof%> <option value="<% =rs.fields("name")%>">מחיר: <% =rs.fields("price")%> <% =rs.fields("name")%></option> <% rs.movenext wend %&gt…

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  13. שלום. בניתי טבלה של חברים ב- ASP , טבלה מסוג ACCEEAA. כשאני יורד עם הסמן של העכבר שורה שורה בתוך הטבלה, אני מעונין שזה יצבע לי את השורה שהעכבר נמצא עליה, בצבע כלשהוא. מישהו יודע את שורות הקוד? בתודה מראש ושנה טובה לכולם. מאיר [attachment deleted by admin]

  14. שלום! יש לי אתר ויש בו פרסומות של גוגל ואני רוצה לדעת מי לחץ ואם הוא לחץ אז להעביר אותו לעמוד אחר. איך עושים זאת? תודה!

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  15. Started by gman_il,

    הי חברים. יש לי שני בלוגים מקצועיים , מוזמנים להיכנס ולהתרשם וגם לחוות דעה (פה או בבלוגים). http://blogs.microsoft.co.il/blogs/gadib (אנגלית) http://dotnet.blogix.co.il (עברית , יחסית חדש) תודה.

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  16. לא רואים את החלון יש רק ICON TRAY של האפלקציה עכשיו אני רוצה לעשות שכשאר אני לוחץ על מקש לדוגמה K האפלקציה תופסת את האירוע אבל בגלל שהיא בHIDE היא לא תופסת אותו יש למישהו רעיונות כיצד לתפוס את האירוע כשהיא נמצאת בHIDE?

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  17. האם ניתן להשתמש ב VISUAL STUDIO על מנת להתחבר לשרת FTP ולערוך את הקבצים מקומית בשרת? נמאס לי כל הזמן להעתיק את קבצי הASP אלי למחשב, לערוך אותם ואז להעתיק אותם בחזרה לשרת כדי לראות את השינויים.

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  18. Started by SaarD,

    דבר ראשון תודה רבה לעוזרים. אני מעוניין ליצור סקר באתר שלי ....סקר הכי פשוט ריבוע עם 3 אופציות רדיו וכפתור הצבע אחד. לא משנה לי באיזו שפה PHP ASP אני ממש רוצה ללמוד לעשות סקר בשביל ההמשך תודה רבה נ.ב וכמובן אחרי שלוחצים על הצבע רואים את התוצאות

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  19. Started by skywalker13,

    שלום. אני צריך לשים באתר שלי אפשרות להורדה של קבצים מסויימים ואין לי מושג איך עושים את זה. ניסיתי לעשות תגית של קישור והלינק הוא הקובץ עצמו שנמצא במחשב שלי אבל הדפדפן אומר שהוא לא יודע מה לעשות אם הקובץ. חשבתי אולי זה בעיה בקובץ אבל ניסיתי עוד קבצים אחרים בפורמטים אחרים ועדיין כלום. מי שיודע איך לעשות את זה תעזרו לי. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 811 צפיות
  20. Started by THE-MASTER,

    שלום לכל חברי הפורום ביקשתי בעבר ואני חוזר ומבקש את עזרתכם במציאת ספר שממנו אני יוכל להמשיך את לימודי בנושא התכנות . אני כרגע עומד לסיים ספר על שפת C של יואב נתיב ואני מאוד מרוצה מהספר הנ"ל שהיה מוסבר היטב ואני מעוניין להמשיך ללמוד ואני לא יודע מה להמשיך ובאיזה ספר אשמח לקבל את הצעותיכם. בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  21. Started by אוריגמיש,

    לא קריטי, אבל אקדים ואומר שאין לי מושג בתחום, אני שואל עבור חבר, מה גם שהסתובבו בפורומים שאלות דומות, כך שאם חסרים פרטים טכניים, אשמח לשמוע ולהשלים, אני בכלל מתחום אחר, אשמח לכל הצעה, גם אם חלקית, כמובן שבמקביל עובדים גם עם יועצים מומחים בתחומים הנ"ל, אך לא יזיק לנסות גם את חוכמת ההמונים :-) תודה רבה מראש. למערכת Enterprise מסחרית הנכתבת בימים אלו (מערכת Webית במודל Sassי), חסרים שלושה רכיבים, שאותם מעדיפים שלא לפתח לבד, אלא לרכוש את הפתרון מחברה קיימת, ולהטמיע אותה בתור המוצר שנכתב, בין אם שמדובר בהטמעה מלאה ובין אם אינטגרציה וכו'. 1. פתרון לשיחות ווידאו - מחפשים חברה המספקת פתרון לקיום שיחות Video Conference, כאשר המטרה היא לשלב את הפתרון בתוך מערכת Webית קיימת, כלומר,…

  22. שלום לכולם אני מוסיף תמונת רקע בדף של האינטרנט אבל התמונה מכפילה את עצמה מספר פעמים או שחורגת מהגודל שלה ורואים את התממונה שוב כחצי או כפול איך אני מגדיר שהיא תהיה בגודל של הדף? גם בגודל של 800x600 1024x768 תודה

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  23. Started by golla,

    שלום לכולם, התחלתי ללמוד קצת VB ויש לי שאלה קטנה. אני רוצה שאם יכניסו מילה וילחצו על "שלח" לצורך העיניין, אז תקפוץ לי messagebox, מעיין blacklist כזה של מילים שאי אפשר להריץ. התחלתי ככה: If TextBox1.Text = "blabla" Then MessageBox.Show("אסור להקליד") איך אני מוסיף עוד מילים שאסור ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  24. Started by Sarlula,

    cout << "0.03 - 0.02 = "; double answer; cin >> answer; double a = 0.18; double b = 5.0; double c = 3.6; if (answer == a/(b*c)) { cout << "correct!" << endl; } else { cout << "wrong the correct answer is: " << a/(b*c) << endl; } שאלה קטנה: ב-bash, איך אפשר להשתמש ב-Variable כ"מצביע"?

    • 3 תגובות
    • 811 צפיות
  25. Started by roi19,

    יש לי שאלה קטנה בנוגע לJS..... אני יודע שזאת שפה שיש הבדל בין אותיות קטנות וגדולות(אין לי כוח להעתיק case מש'ו באנגלית) עכשיו.... אם אני אתן למשתנה מסוים את השם date, יש איזשהו סיכוי שתיהיה לי שגיאה?(בגלל בילבול עם המילה Date, שהיא מילה "שמורה") אני לא בטוח, ובגלל זה אני שואל כאן

    • 8 תגובות
    • 811 צפיות

דיונים חדשים בפורומים