תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום, אם אתם מבינים במחשבים יותר ממני תוכלו לעזור לי. אני מתכנן לשמור לייבים ארוכים של האח הגדול, אז חפשתי וחקרתי באינטרנט ואני רוצה לדעת כמה דברים, הבנתי שאם אני רוצה לדוגמא לשמור לייב ארוך (לדוגמא לייב של שלוש ימים) אז עדיף לי לקנות VPS - server ועליו שיהיה את החישובים של הלייב (עוד מעט נגמר האח הגדול אז אני מוכן גם לתת את ה server בחינם למי שיעזור לי כשייגמר האח הגדול) ואז אני חושב להעביר את כל הצילום שעבר ב server להארד דיסק של 4TB. למישהו יש מושג במה שאני מדבר ואולי יכול לעזור לי ? הנה קישור ל VPS שאני מתכנן לקנות - https://www.ohbubble.com/goldplan
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, חייב חייב עזרה אשמח שתעזרו לי שאלה בתור: כתוב פעולה המקבלת תור que ומחזירה תור חדש שהוא היפוך סדר האיברים של התור que עבור: que[1,2,3,4] יוחזר התור [4,3,2,1] ***ללא שימוש במבני נתונים נוספים, רמז רקורסיה*** כתוב תור חדש והסתבכתי עם זה מי שיכול לעזור לי עם היפוך לתור חדש והרקורסיה אודה לו מאוד!! בבקשה עזרה למתכונת הסתבכתי וכשאני רואה דרך אני מבין לפיה אנחנו משתמשים בhead, remove וכאלה כלומר בNode וQueue אשמח לעזרה דחוףמאוד
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, התחלתי לא מזמן ללמוד javascript ויש לי בעיה מסויימת. התנאי שהצבתי לא פועל לי- <html> <head> </head> <body> <p align=right> <input type="text" name=first name> שם פרטי <br> <input type="submit" value=אישור> </p> <SCRIPT language=JavaScript> if (first name="yossi") { document.write("hi yossi") } </SCRIPT> אין אפשרות להפעיל את התנאי הזה ללא קובץ PHP ?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יצרתי solution בויבי 2005 ב solution ישנם שני פרוייקטים שאחד מהם הוא user control יצרתי shared sub ב user control שמטרתו ל"העיר" את הקונטרול ולהתחיל לבצע פעולה כלשהיא כשאני מנסה קרוא לsub מהפרוייקט הראשי אני מקבל הודעת שגיאה "Cannot refer to an instance member of a class from within a shared method or shared member initializer without an explicit instance of the class." מה אפשר לעשות? תודה
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. יש ברשותי את הספר. המדריך לשפת c של פיטר אייטקן. ורשום שם כדי להשתמש בספר צריך להיות מצוייד במחשב אישי תואם יבמ כונן 3.5 אינץ ומערכת הפעלה dos ואת הדיסקט . zortech. כל זה אין לי.מה זאת אומרת מחשב תואם יבמ?. ואיך אני יכול להשיג את כל זה?. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש מישהו שיכול לתת לי הסבר על מה זה שנייהם עם מי כל אחד יכול לדבר ופשוט כל מה שיש לכם לשפוך עלייהם
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכתובת של הפורום(טופס ההרשמה) : http://members.lycos.co.uk/moomooomoo/forum/index.php?act=Reg&CODE=00 יש שם קוד אימות... והוא הפוך... (צריך להכניס את המספרים בסדר הפוך כדי שיהיה נכון) אז איך אני יכול או להפוך את המספרים... או להוריד בכלל את הקוד אימות.. שלא יהיה צריך להכניס אותו דרך אגב, הוא לא היה בהתחלה, יכול להיות שהוא הופיע בגלל שהתקנתי סקין?! כאילו אין לי מושג איך הוא הגיע לשם.. ואיך אני מוריד אותו משם..... תודה מראש למי שעוזר [br]פורסם בתאריך: 18.04.2008 בשעה 22:09:36 הסתדרתי....תודה בכל מקרה (אפשר לנעול)
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה לבדוק אם התא ריק לפני שליחה אבל ניראה שזה לא מפעל את הפונקציה יכל להיות שאני צריך להשתמש byName? function vall(){ alert("test1"); var a = document.getElementById('a'); if(Empty(a,"please enter frist name"){ return true; } return false; } function Empty(elem,helpMsg){ if(elem.value.length==0){ alert(helperMsg); elem.focus(); return false; } return true; } <form onsubmit='return vall()' name="tar4" method="get" > <td><input type='text' id='a'/></td> [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים אני לא ממש מבין בקטע הזה ולא יודע עם זה מתאים לפורום זה! יש למישהו מדריך או דרך קצרה להסביר לי איך נכנסים לחשבון של ה |ADMINISTARTOR כאילו זה להפורום שלי אני רוצה לפרוץף ולשחרר שם כמה דברים אז יש דרך או מדריך או כל דבר כולשהו אז אשמח עם מישהו יוכל לעזור לי תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ביום שני יש לנו מבחן בJS ולצערי הפסדתי את השיעור האחרון שדיבר על זימון פונקציות בסיסיות... מישהו יכול להסביר לי מה הולך שם? כאילו, אם אני קולט ערכים לתוך משתנים ואח"כ אני רוצה לשלוח לפונקציה, איך עושים את זה? תודה...
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אינ מקבל את השגיאה הנ"ל : <identifier> expected על השורה הבאה : while(str.!equals(" ")) ואני לא מבין מה הבעיה פה כאשר אני מוריד את ! אז אני לא מקבל את השגיאה ,למה? הרי השיטה EQUALS היא שיטה בוליאנית
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בס"ד יצרתי (ב VisualStudio 2005) איזשהו WebApplication בשם EstateAgency, וקימפלתיו בהצלחה. הקימפול פותח חלון שבו כתובת הURL אינה המיקום הפיזי שבו יושב הפרוייקט וגם לא הנתיב הוירטואלי שלו שהוגדר ב IIS, אלא משהו כמו שרת פנימי של ה Visual. בסגנון: http://localhost:1111/Default.aspx. (- הפורט אחרי הנקודותיים משתנה מקימפול לקימפול). כשאני מנסה להריץ את הפרוייקט ב URL קלאסי, בסגנון http://localhost/root/sub/EstateAgency/Default.aspx אני מקבל את השגיאה הבאה: מה זה? הבעיה הקריטית היא כשאעלה את הפרוייקט לפרודקשן ואצטרך לפרסם את ה URL האמיתי, כמובן. תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
(לעורך הפורום - נתתי כותרת חדשה) אני בונה אתרים ומשתמש ב-ASP. יש לי קטע קוד שמקבל שם תיקייה מהמשתמש ופותח תיקייה במקום מסוים בדיסק, ברצוני להעתיק לתוך התיקייה החדשה קובץ מסוים ואז אני נתקל בבעיה שאין הרשאות כתיבה בתיקייה זו, כיצד אני נותן הרשאות כתיבה לתיקיה ברגע שהיא נוצרת?? מהו הקוד לכך ב- ASP???
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
כאשר אני יוצר form חדש אני יוצר דף aspx.cs שמחובר אליו, הוא מכיר את כל האלמנטים הקיימים בדף הaspx , אבל כרגע שאני פותח אותו המתודה היחידה שיש לי שם זה page_load אני רוצה להוסיף עוד מתודות אבל אני אוהב לעשות דברים בצורה מסודרת, לכן חשבתי לעשות קובץ CS חדש ושם פונקציות שאני אכין, הבעיה היא שהדף אינו מכיר את האלמנטים של הפורם, שאלתי היא כזאת : האם אני יכול לקשר את דף הCS החדש שאני יוצר כמו לדף שנוצר אוטומטית? שהוא יכיר את כל האלמנטים כמו דף הaspx.cs? או שאני צריך ליצור CS רגיל, ומדף הaspx.cs ליצור שם אובייקט מסוג הקלאס שאני יוצר ואז לשלוח לו את כל האלמנטים.. אשמח לתשובה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה מעט מטופשת, יש לי ליסט בוקס עם סטרינגים קיימת בו כבר פונקצייה ממיינת השאלה שלי היא איך הופכים את הסדר בו , בלי מראש לסדר בסדר ההפוך? למרבה הפלא לא הצלחתי למצוא דוגמא לכך, אז מישהו מכיר את הדרך אנא ממנו...
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעיקרון יש לי את התאריך העברי, יש איזה דאטה בייס של חגים או משהו? או ראיון אחר אני יכול להוסיף חגים ללוח שנה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני בעבודה לצערי הרב חוזר לכתוב ב MFC כי לא מצאו פרייאר אחר שיעשה את זה הם מוכנים לתת לי קורס MFC ...אני השמח אם משהו יכול להמליץ לי על קורס כזה בזור המרכז.. תודה . .
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה להריץ ב C++ שני thread ים במקביל שקוראים לאותן פונקציות. כדי למנוע פנייה בו זמנית השתמשתי ב critical section אבל בגלל זה נוצר הפרש זמנים שהורס לי משהו בתוכנית. יש אולי דרך יותר טובה שלא תפגע לי בזמן? אולי דרך שממש תשכפל את הפונקצייה שנקראת?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כך ש-N = מס' השורות, 2 = מס' העמודות. המטריצה היא דינמית כי צריך לולאה עד שהשורה ריקה. לאחר בנית המטריצה, צריך לרוץ עליה בלולאה כפולה ואם יש תא נניח j,0 ששוה ל-i,0 אז תכתוב אותו בגליון. ז"א תכתוב רק את הערך שבתא j,1. מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני משלב בין אקסס לקוד VBA ורציתי לדעת איך אני בודק ב-VBA אם טופס מסוים פתוח? למשל: if (my form is open) then do some shit end if מהו הקוד הספציפי שבודק אם הטופס פתוח? תודה אנשים
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השגיאה הבאה מתקבלת בטעינה של כל דף ASP באתר של חברה שלי. זה בשבילה ולא בשבילי, לכל אופן. דפים שאין בהם ASP נטענים כהלכה דווקא. "Server Application Error The server has encountered an error while loading an application during the processing of your request. Please refer to the event log for more detail information. Please contact the server administrator for assistance."
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
1.אני יצרתי טופס בדיוק לפי המדריך המצורך בשביל ליצור טופס לא מרובע למשל עגול או צורה שאני יסדר אותה לזה אבל המדריך הזה לא עובד יכול להיות בגלל שהסביבת עבודה שלי היא 2005 http://www.codeguru.com/csharp/csharp/cs_graphics/customizinguserinterfaces/article.php/c10083/ במקרה גם רצתי את הדוגמאות שלהם וגם שלהם לא עובד יש מצב שהם שכחו משהו? 2.איך אני יכול ליצור כל מיני צורות של טפסים ולהימנע מפקודות ישירות בשפה אלה עם הממשק הויזואלי?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-


