עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by lompy,

    אני לא מכיר את הנושא הזה אבל אני צריך משתנה שמכיל את השעה והתאריך שבו הפעולה מתבצעת אז עשיתי import java.util.Date; וכתבתי את שתי השורות הבאות Date a = new Date(); System.out.println(a ); אני לא צריך יותר מזה אבל השעה שמתקבלת היא לא השעה שמופיע במחשב אלא השעה של המחשב פלוס שעה אחת אני מניח שזה קשור ל TIME ZONE אבל כמו שכתבתי אני לא מכיר את הנושא ואת המתודות הרלוונטיות. אם למשהוא יש מושג איך לסדר את זה אני אודה לו ----------עריכה ------------- טוב לא חשוב הסתדרתי וזה הקוד למי שזה מעניין אותו import java.util.Calendar; import java.util.TimeZone; import java.text.SimpleDateFormat; public class DateUtils { public static void main(String arg[]) { Calendar cal =…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Sifo Jen,

    היי, יש לי פלאפון דור3, (U8120), יש לי שורת קוד בג'אווה שהייתי רוצה להמיר כך שאני אוכל להריץ אותה בפלאפון, איך עושים את זה??? תודה רבה!!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. צרפתי קובץ עם 2 שאלות ,אשמח לבדיקה אם זה תקין . מחר יש לי מבחן בבוקר ועזרתכם תועיל לי הרבה. מודה מראש http://www.f2h.co.il/8792780130170

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. public class Dad{ public void method(Dad d) { System.out.println("Dad's method"); } } public class Kid extends Dad { public void method(Kid k) { System.out.println("in kids method overloading dad's method"); } public void method(Dad d) { System.out.println("in kids method overriding dad's method"); } public static void main(String[] args) { Dad dad = new Dad(); Dad reallyKid = new Dad(); Kid kid = new Kid(); dad.method(dad); dad.method(reallyKid); dad.method(kid); } } הפלט של התוכנית הוא 3 פעמים אותו הדבר - Dad's method השאלה שלי היא לגבי הפעם השלישית והאחרונה - למה זה לא מדפיס in kids method overriding dad's method כי הרי יש שיטה שדורסת…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by orlupo,

    אני זקוק לפונקציה לקליטת משפט בשפת C לתוך מחרוזת ושתוכל לקלוט רווחים ושתמשיך לקלוט אחרי רווח. לדוגמא המשפט: the end אני צריך שהוא יקלט בדיוק כמו שהוא ולא נגיד רק the. בתודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. היינו: על איזו בעייה היא מנסה להתמודד ובאיזה דרך פיתרון התוכנית משתמשת.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by haimfish,

    אהלן לכולם, כתבתי פוסט ראשון בנושא SQL SERVER INTERNALS, שמסביר על דברים בסיסיים בנושא שבו הרבה מאוד DBA'ים של SQL SERVER אינם מתמצאים יותר מידיי. קישור לפוסט -> היכן הרשומות שלי ?! אשמח לקבל תגובות/ביקורות על הפוסט. חיים פישנר.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by evyatar813,

    אהלן =] התחלתי בג'אווה... עד עכשיו למדתי PHP והיה סבבה אבל הגיע הזמן למשהו יותר רציני (בלי לזלזל ב- PHP כמובן - שמה עומד לפניה חח ). בכל מקרה... יש נגיד קוד 1: int num1 , num2; float avg; num1 = 2; num2 = 5; avg = num1 + num2; avg = avg / 2; לעומד זאת יש את הקוד המקוצר int num1 = 2 , num2 = 5; float avg = (num1 + num2) / 2.0F; מישהו יכול להסביר לי למה צריך לחלק ב- 2.0 עם הסימן F..? כאילו אני מבין למה באמת מבין את הקטע של 2.0 כדי שלא יתחלק בלי שארית ואת ה- F כדי כדי שלא יתן שגיאה כי המחשב יחשוב שמדובר בטיפוס duble אבל למה לעזאזל לא עשינו את זה בקוד 1? ולמה בקוד 1 חלוקה ב- 2 רגיל נותנת שארית עדיין בלי הוספת תוספות? תודה !

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by iakovl,

    האוביקט בקובץ טקסט והנה הטעות שהוא כותב לי --------------------Configuration: meir - Win32 Debug-------------------- Compiling... driver.cpp E:\doc\meir\driver.cpp(12) : error C2629: unexpected 'class driver (' E:\doc\meir\driver.cpp(12) : error C2334: unexpected token(s) preceding '{'; skipping apparent function body Error executing cl.exe. driver.obj - 2 error(s), 0 warning(s) [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by 111SHAR,

    הורדתי visual ל3 מחשבים שונים ובשלושתם כשאני מנסה להריץ קוד זה כותב לי " המערכת לא הצליחה למצוא את הקובץ הספציפי" - בc++ , זה כנראה בהגדרות של הויזואל יש לך במקרה ידע גם בזה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by haCIMAGNIV,

    אני רק מתחיל ללמוד, בכל מקרה אני לא מצליח לפתוח CLASS חדש בתוך הeclipse ,בתןך החלון של הnew java class אין לי אפשרות ללחוץ על הFINISH וליצור את הCLASS , אשמח לעזרה.. תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by QWERRREWQ,

    שלום חברים, בניתי אתר קטן ואחסנתי אותו בשירות האחסון החינמי 000webhost. אני מעוניין שיבוצע כל שעה גיבוי מלא של מאגר הנתונים באתר אל המחשב שלי או לשרת אחר (-מדובר על כמה מגהבייט ). האם יש דרך לעשות זאת באמצעות תוכנת FTP כלשהי או בדרך אחרת. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. שלום, אני מחפש סקינים ומודים למערכת vBulletin 3.5.4 ... התקנתי את המערכת והכל בסדר, אבל אני צריך סקינים ומודים למערכת ולגירסא: 3.5.4 אם לא פניתי אל הפורום הנכון, אשמח מאוד אם תגידו לי לאיזה פורום לפנות... תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. <form method="POST" action="livereg.php" onSubmit="return (checkForm(this) && false);" > <fieldset> <label>Username</label><span><input type="text" name="username" id="username"/></span> <br /> <label>Password</label><span><input type="password" name="pwd1" id="pwd1" /></span> <br /> <label>Confirm Password</label><span><input type="password" name="pwd2" id="pwd2"/> </span> <br /> <label>Email</label><span><input type="text" name="email" id="email" /> </span> <br /> <span><input type="submit"/>&lt…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by מאור247,

    אני צריך עזרה דחוף!!!! מישהו יכול להעלות לי את המשחק איקס עיגול בשפת C אבל לא יותר מידי מסובך.... עד לרמה של פונקציות בסיסיות!!!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. לדוגמא: בMSGBOX אתה חייב לתת רק את הPrompt ואם אתה רוצה את השאר אתה לא חייב.. השאלה שלי איך אני עושה פונקציה כזו?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Pure-Gold,

    איך אני עושה בטעינה של הסרטון שלי סטטוס שמראה את האחוזים של הטעינה או סטטוס שמראה כמה קילו בייטים ירדו מתוך כלל הקילובייטים של הסרטון. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. שלום, יש לי בעיה בשילוב של Web Custom Control ב User Control ב ASP.NET . כתבתי את ה Web Custome Control הבא אשר משמש כ RequiredFieldValidator לפקד Checkbox. using System.Web.UI; using System.Web.UI.WebControls; using System.ComponentModel; namespace CustomValidators //RequiredFieldValidatorForCheckBoxLists { /// <summary> /// Summary description for WebCustomControl1. /// </summary> public class RequiredFieldValidatorForCheckBoxLists : System.Web.UI.WebControls.BaseValidator { private ListControl _listctrl; private int _restrictionCount; private string _restrictionType; public int restrictionCount { get { return _restriction…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by שריה 24,

    שלום! אני מעוניין שנתונים מה-data base יועברו לקובץ אקסל, ולקובץ csv. שהמשתמש ילחץ על כפתור והנתונים יהיו בקבצים האלו. מהי הדרך הפשוטה ביותר לעשות את זה? (ניסיתי את זה: http://aspsnippets.com/Articles/Export-GridView-To-Word-Excel-PDF-CSV-Formats-in-ASP.Net.aspx וקיבלתי הודעת שגיאה) תודה! אשמח לקבל קוד ברור שעובד.. שריה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by bdoron,

    קראתי שWPF יש לו שכבה עליונה, למה בכלל הארכיטקטורה של WPF בנויה משכבות, מה זה נותן שיש 3 שכבות managed layer ו unmanaged layer ו core אף פעם לא הבנתי את הנושאים האלה כמו שצריך למה צריך שכבות? אשמח להסבר פשוט עם דוגמא פשוטה תודה לכל העונים!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by pumba102,

    שלום לכם, ייתכן שהשאלה הבאה תשמע צעירה: באיזה שפה נבנות/ייבנו תוכנות לאבחון עצמי כפי שניתן למצוא בסרטי מד"ב? למשל תוכנה שמאבחנת את המצב הרפואי של אדם כלשהו בהתבסס על מספר קריטריונים שהוא יכניס או בהתבסס על סריקה שלו וכו'. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Nahum2,

    אני צריך בQUERY לבדוק אילו שורות מקיימות תנאי מסויים , לשנות את הערך של שדה מסויים באותן שורות ולהחזיר את השורות הנל.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by fishmanl,

    היי לכולם מה שואלים במבחן קבלה למשרת מפתח bi בנושא etl?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מוד מבוסס על Call Of Duty סיכסוך ישראל - פלסטיני דרושים מפתחים! שלום רב, לפרוייקט בניית מוד (על בסיס מנוע קיים ומשופר של Call of Duty), המבוסס על הסכסוך הישראלי-ערבי (משחק מרובה משתתפים), דרושים מעצבי תלת מימד, מעצבים גרפיים (ידע בטקסטורות), מתכנתים בשפה עילית (כלשהי), אנימטורים, ומעצבי שלבים עם ידע ב RADINET. הפרוייקט הינו פרוייקט שנסגר לפני כ3 שנים עקב חוסר בכלים מתאימים להוציאו לפועל, כיום נבנה על אחד ממשחקי Call of Duty עם מנוע וגרפיקה ששיפרנו, ויסופק כמשחק עצמאי. הפרוייקט בהתנדבות וללא תשלום, אך עם אופציה לתגמול בעתיד (פרטים בהמשך...) אפשר לראות בקישור הבא סרטון מהמשחק בגירסתו הקודמת: מספר תמונות: https://plus.google.com/photos/103013850825750168880/albu…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by lordgod,

    התקנתי את mingw וכל מה שצריך (GCC וכל השאר ) , אני כותב תוכנית פשוטה , מנסה להריץ וזה פשוט לא מריץ (בחרתי את mingw gcc ) שגיאה: launch failed no binaries

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים