תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
כלומר, שלא יהיה לך סמן עריכה מעל המלל שתראה אתה יכול לסמן איתו את המלל, שפשוט יהיה חץ. אם אפשר שגם לא יהיה ניתן לסמן אתה מלל עם סמן.. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://mycomp.co.il/forum/index.php הפורום בשלבי סיום ,תנו בבקשה תגובות על המראה הקוסמטי ובכלל על כל מה שבא לראש +המלצות על התקנת מודים ! האם שווה לשנות צבע רקע? וצבעים בכלל. ולאיזה צבעים אם כן. *הלוגו בקרוב ישתנה אני עובד אליו העיצוב הוא TBF ,הוא שופץ על ידי ,הותקן מוד CS .
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
התחלתי בשעה טובה ספר אחר אבל סליחה שלא הבנתי. מה המשמעות של הבקסלשים בסופי שורות? אני יודע שכפול זה פשוט בקסלש אבל לא בטוח שקלטתי מה המשמעות של אחד. להית' ותודה מראש עריכה: קיבלתי תשובה מהספר בסוף. הופיע בהמשך
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך לעשות הוק למקלדת ושולח בעזרת או SendInput או keybd_event כמה מקשים אחד אחרי השני (שיראה כמו מחרוזת) אבל כאשר אני שולח יותר מכפתור אחד זה עושה לופ של ההוק בגלל ששני כפתורים נלחצו. איך אני אמור לעשות את זה? למשל פה אני מנסה לעשות SHIFT+R אבל בכללי זה אמור להיות גם Hello וכדומה if (wParam == WM_KEYDOWN) { keybd_event(VK_LSHIFT, 0xAA, 0, 0); keybd_event('R', 0x93, 0, 0); return (-1); } if (wParam == WM_KEYUP) { keybd_event('R', 0x93, WM_KEYUP, 0); keybd_event(VK_LSHIFT, 0xAA, WM_KEYUP, 0); return (-1); } …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאלה של צעירים בניתי אובייקט ובניתי תוכנית שמשתמשת באובייקט, כאשר אני מנסה להפעיל את התוכנית אז יש שגיאה בכל הפקודות שקשורות לאובייקט שבניתי, לפי מה שאני מבין- התוכנית הראשית לא מזהה את האובייקט שבניתי ולכן היא לא מזהה את הפקודות עם האובייקט. השאלה שלי היא- איך אני מקשר בין התוכנית הראשית לאובייקט? תודה מראש גל
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים מבקש המלצה לאחסון אתר וורדפרס המיועד ל- media downloads, חנות וירטואלית של קבצים בגדלים משתנים החל מ- 300 מגה ועד ל-2 ג'יגה. (הגולש צריך לשלם עבור כל קובץ שהוא רוצה להוריד מהאתר) האתר מיועד לגולשים מכל העולם עם דגש על ארה"ב ואירופה אשמח לדעת גם איזו חבילה עליי לקנות SHARED/reseller/vps... והאם כדאי להתחייב מראש לתקופת זמן או שקודם כדאי לבדוק את התפקוד של האתר? המון תודה למשיבים
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום ברצוני לקלוט מספר משתנים שונים מסוג INT, DOUBLE וכו' כאשר לא מבטיחים לי שכל המשתנים קיימים כלומר אני יכול להיות שהמשמש ייתן לי רק שניים מתוך המשתנים (שזה גם בסדר כי בפונקציה יש DEFAULT) הבעיה היא איך לעשות את זה........ ניסיתי בשיטה הבאה - אבל זה לא עובד לי. unsigned long _l=0; char* _man="bla";// change double e=0; char _c; unsigned int s=0; unsigned int d=0; double c=0; int i=0; while (scanf("%c",&_c) && i<20) { switch (_c) { case('C'): cin>>_l>>" ">>_m>>" ">>e>>" ">>seat>>" ">>d>>" ">>".">>"\n";
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי שאלה בנוגע לנושא שמפריע לי הרבה זמן , אני בונה פרוייקט עם מספר גדול של קבצי C כאשר יש לי תמיד בעיות בקריאת פונקציות מקובץ אחד לשני / העברת משתנים מקובץ אחד לשני. הייתי רוצה לדעת האם אתם מכירים איזה שהוא מדריך שנותן דרך פעולה נכונה עם עבודה של מספר קבצים , העברת משתנים והשוני בינהם.... לדגומא אני רוצה לקרוא לפונציה מקובץ X.C ממספר קבצים אחרים כל פעם אני מקבל התראות מהקומפיילים ומגדיר את הפונציה במקומות שונים / קבצי Header ואיך שהוא מ"קמבן" פיתרון , האם למישהו יש משהו בסגנון ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי מסד נתונים באקסס - שע"מ להיכנס עליו צריך סיסמא- האם יש איזה שהיא דרך לעקוף את הקשת הסיסמא ??? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך לפרק שם לאותיות, בנוסף האות הראשונה צריכה להיות האות גדולה והאחרות חייבות להיות קטנות. ולאחר מכן בשביל שאני יעבור הלאה אני צריך שאחרי שהמשתמש רשם את שמו הוא ילחץ על נקודה ("."). ביקשו ממני לעשות את זה בלי STRING ורק בעזרת לולאות. אני שובר את הראש על זה יש אפשרות לעזרה? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה קטנה:לפני סגירת חלון ע"י לחיצה על X אני רוצה שיפתח חלון חדש שישאל אותי האם אני בטוח או לא.אני מבין ש ActionListener קשור לזה. אבל איך אני גורם לו "לחוש" את הלחיצה על ה X.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכם יש לי וינדוס 7 והתקנתי Xampp היה לי גרסא ישנה יותר שעבדה לי עם הוורדפרס הורדתי את הגרסא ההכי חדשה כדי שיהיה לי תמיכה ב php7 לאחר שהתקנתי ושיניתי את הפורט ל 81 אני עשיתי ריסט למחשב הפעלתי את האפצי ו mysql אבל כשאני מגיע לתקיה ב HTDOCS הוא רושם לי ERR_CONNECTION_REFUSED מצורף תמונה מה אני יכול לעשות? דרך אגב יש לי eset nod בנוסף הלכתי לקובץ ספציפי של PHP לראות אם הוא קורא אותו והוא מציג לי את התוכן של הקובץ כמו שהוא עם התגים והכל תודה למי שעוזר
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי קובץ של מדריך של php בעיברית (מצורף כאן) והכיוון של הדף הפוך.... ניסיתי לערוך, לא עבד. ואז ראיתי שרשום בתוך כל הדפים את זה: <LINK REL="stylesheet" HREF="style.css"> אז שמתי באותה תיקייה קובץ של סטייל שיט עם אותו שם שאומר את זה: body { direction:rtl; } גם לא עבד מישהו יודע איך?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. תחת WordPress, האם ניתן (באמצעות פלאג-אין?) לדעת כמה צפו בויידאו מסוים? יותר חשוב: באתר יש הרשמה, ועל המשתמשים לקחת "קורסים" (על ידי צפייה בווידאו). האם ניתן לשים מעין tracker ולדעת שהמשתמש צפה בווידאו? נאמר שמשתמש בשם אבי נכנס לאתר, נרשם, עכשיו הוא חבר. כעת הוא צפה בווידאו מספר 1. אני רוצה שהאתר "ידע" שאבי צפה בווידאו הזה. המון תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה בתרגיל JAVA תרגיל מס' 9 מהשאלון של 2006 זה התרגיל: נתון מערך דו מימדי שאיבריו הם 1,0 רצף של איברים בשורה או עמודה שמכילים את הספרה 1 הוא שרשרת אורך השרשרת הוא מס' האיברים שמכילים את הספרה 1 איבר במערך יקרא מוקף אם הוא מכיל את הספרה 1 וגן אורך השרשרת בשורה שבה הוא נמצא שווה לאורך השרשרת בעמודה שבא הוא נמצא יש לספור את מס' האיברים המוקפים אני פתרתי את התרגיל ככה: import jeliot.io.*; public class MyClass { public static void main() { int [][]a= new int [10][10]; int sumr=0; int sumc=0; int count=0; for (int i=0; i<a.length; i++) { for (int j=0; j<a[i].length; j++) { a[i][j]=Input.nextInt(); } } for (int i=0; i&…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמו בכותרת.. קולטים אורך (נגיד 5) ואז צריך להיות ריבוע כזה: * * * * * * * * * * * * * * * * הידע שנדרש זה לולאות מקוננות.. עם העדפה לרק 2. מי שיכול לעזור זה יהיה מעולה! בתודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקי אני די מתחיל ב-C# נתנו לנו את התרגיל הבא: צריך לכתוב תכנית שמגרילה 40 מספרים מ- מינוס 100 עד 50. הפלט הוא הערך המקסימלי שהוגרל וכמה מספרים בעלי ערך זהה הוגרלו. בנתיים הצלחתי את כל התרגיל חוץ ממציאת כמה מספרים בעלי אותו הערך הוגרלו. דרך אגב, השתמשתי במערכים ורנדום. same אמור להיות המשתנה של מספר הפעמים שהערך המקסימלי מופיע, אבל אני לא מוצא איך להשתמש בו. (כן כן, C# של מתחילים ^^) תודה רבה לעוזרים. עריכה: משום מה הפורום מחק את כל הסוגריים מרובעים ו-i אחרי כל a.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך ליצור Desktop Item, אבל מאוד רצוי שהרקע שלו יהיה שקוף, האם יש איזהשהו סקריפט שמאפשר ליצור DI חסרי רקע? כלומר שרק האובייקטים שלו יהיו על הwallpaper של המחשב. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי קובץ טקסט אני אני מוחק שורה שלמה שלא מתחילה בסיפרה?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב יש לי קומבובוקס המכיל אובייקטים מסוג צבע. כל רכיב מופיע כקוד הצבע שלו. לדוגמה לבן מופיע כ java.awt.Color[r=255,g=255,b=255] יש דרך לשנות את הטקסט שמופיע כך שבמקום הקוד יופיע פשוט white ? בתודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, אני רוצה לנסות להתחיל לבנות אתר שיהיה בעל יכולות לספק קנייה של מוצרים ממגוון קטגוריות. הידע שלי הינו ברמה של חובבן ב ASP.NET , אקסס ו- SQL . הכי קל זה אם משהו מכיר קוד להורדה של האתר (ה-DB והממשק). אבל אשמח להצעות אחרות. תודה מראש נ.ב-001 - אין צורך בתמיכה בעברית והכוונה היא לקוד פתוח-->לא משהו שעולה כסף... נ.ב-002 - מצאתי את oscommerce - האם זה מה שחיפשתי ? האם יש איזשהו "עוקץ" שאני לא ראיתי/מבין ? או זה באמת שייך לקהילת הקוד הפתוח...
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יודע שזה הולך להיות דבילי אבל אני מעוניין לדעת למה אני מקבל שגיאה ב main הבא: השגיאה היא : illegal initialization in function main בשורה שבה אני מגדיר את arrPP #include "ptp.c" int main () { char * arrP1[]= { "father" , "mother" , 0 }, * arrP2[]= { "sister" , "brother" , "grandfather", 0 }, * arrP3[]= { "grandmother" , 0 }, * arrP4[]= { "uncle" , "aunt" , 0 }; char ** arrPP[] = { arrP1 , arrP2 , arrP3 , arrP4 , 0 }; return 0; } תודה מראש לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם (פעם ראשונה שלי פה, אני מתכנת מתחיל בJAVA ופה נראה לי פורום חי מספיק כדי לשאול שאלה כזו) אחרי שיצרתי קוד באקליפס אני רוצה לתעד אותו לקובץ גאווה דוק כשאני מבצע את הפעולה באקליפס הוא נותן לי הודעת שגיאה שזה תוכנה Cannot run program "C:\Users\שממשתמש\workspace\Sidra\src\Sidra.java": CreateProcess error=193, %1 אינו חוקי ביישום Win32 Cannot run program "C:\Users\שממשתמש\workspace\Sidra\src\Sidra.java": CreateProcess error=193, %1 אינו חוקי ביישום Win32 כמובן שחיפשתי שאינטרנט לפני זה ומצאתי כמה עם הבעיה הזו בארץ ובחול אבל לא מצאתי פתרון מקווה שלא עברתי על איזה חוק של הפורום פה ותודה מראש על העזרה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, מה צריך לעשות כדי שיהיה לי שרת דואר פרטי? האם שרת לאחסון מספיק ומה לגבי תוכנה? תודה,
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש שרשרת מעגלית הפעלה מקבלת שרשרת מעגלית ומחזירה הפניה לחוליה שממנה מתחיל המעגל. אני לא יודע איך לעשות אני שובר כבר יומיים את הראש על השאלה הזאת אם מישהוא יוכל לעזור לי זה יהיה גדול תודה מראש שכחתי לציין שזה בשפת JAVA
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-


