עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by maverick,

    כאשר ראיתי את הכתבה בטלויזיה אתמול נחרדתי לדעת שהח"כים מנצלים את כספי הציבור בשביל לצ'פר את עצמם. ישנו תקציב מיוחד לכל ח"כ שנקרא "קשר עם הבוחר". כל ח"כ בוחר איך לשמור על הקשר הזה. הדבר הביא לכך שהם מוציאים את הכסף על דברים לא נחוצים וגם מגזימים בדברים הנחוצים: ח"כ אברום בורג הוציא 41,000 ש"ח על ציוד מיחשוב!!! עם מי הוא הולך לתקשר בסכום הזה??? עם בוחריו במאדים??? השר אולמרט, כנראה, פתח שירות לקוחות בביתו אחרת אי אפשר להבין מדוע הוא צריך מרכזיית טלפונים ב-30,000 ש"ח!!! עוד ברשימת המבזבזים: עמרי שרון שקנה פאלם פיילוט חדש (אחרת איך הוא ישעשע את עצמו בישביות המשעממות), ח"כ דוד לוי הוציא 4,300 שקלים על כרטיסי שנה טובה ו-22,000 ש"ח לרכישת שמשיה, חולצות, כובעים ווילונות חדשים לרכ…

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  2. Started by liran2003,

    המסוקים התרסקו סמוך לצומת כח, שמדרום לקריית שמונה ונמסר כי במקום ישנם נפגעים. עד ראיה: " ראיתי הבזק חזק בשמיים וכדורי אש שהחלו ליפול". אתמול התרסק בבסיס חיל האוויר בדרום מטוס קרב מסוג אף 16 מדגם "סופה" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3279174,00.html

    • 4 תגובות
    • 807 צפיות
  3. Started by liav12,

    מישהו יכול הסביר לי את הרעיון הדמוקרטי כצורת ממשל וכערך?..ואת הכרעת הרוב?...אני אבודד :-\ תודה לכל העוזרים..!!

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  4. Started by PhP dUdE,

    http://news.walla.co.il/?w=//628401 עצוב.

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  5. אולי חלקכם זוכרים, אבל לפני כמה שנים דובר בחדשות על שני ישראלים דיג'יים שניסו להצליח בארה"ב אבל נעדרו ולאחר מכן נמצאו מתים. וואלה (הארץ) פירסמו כתבה ארוכה מאוד ומרתקת על המקרה, שנראה הרבה יותר קשה ומרתק מסרט בילוש. http://news.walla.co.il/?w=//625187 נ.ב ואי אפשר בלי הישראלי המכוער - רוב התגובות שם כמובן מתייחסות ל"אוי כמה הכתבה ארוכה" במקום למקרה

  6. שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק חדש בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. השבוע יש לנו פרק עמוס במיוחד ושונה, לכן אנחנו בדילמה ואנחנו צריכים את העזרה שלכם! אז ככה, יש לנו המון מה להגיד ומעט זמן אז ניסינו השבוע להגיש את הפרק מעט אחרת (ומכאן שם הפרק ) במקום לבחור 3-4 נושאים עסיסיים ולהתפזר עליהם בחופשיות, הכנסנו יותר נושאים ודיסקסנו על כל אחד מהם בקצרה. אז איפה אתם נכנסים לתמונה? טוב ששאלתם, בניגוד לנוהל הרגיל, הסקר החדש לא יעלה היום, דחינו אותו ליום ראשון ובו נשאל איזה מהסגנונות מדבר אליכם יותר. (מהסיבה הפשוטה שאנו רוצים לאפשר למאזינים שלנו להקשיב לפרק החדש קודם ואז להחליט) או-קיי, אז אחרי ההקדמה המעט "כבדה" אנו גאים להציג את: פרק מס' 7 - "ניסוי כלים" http:…

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  7. Started by Sheik Yerbouti,

    מסתבר שבימים האחרונים נחתכו חמישה כבלים אופטיים תת מימיים באיזורנו (ים תיכון והמפרץ הפרסי). הטענה שפעולה זו הורידה את הקישוריות באירן לאפס, לפי DSL Reports. D-Day בקרוב? :s05:

    • 2 תגובות
    • 806 צפיות
  8. אם אתם מסכימים למה שהוא כותב, העבירו את המאמר הזה לכל מי מכירכם בחו"ל ופרסמו את הקישור הזה בפורומים שונים בחו"ל: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/457/743.html ומכל מקרה, אני חושב שהממשלה צריכה לקחת את נושא ההסברה ברצינות יותר ולהקים פאנל של אנשים שכל יעודם יהיה להתראיין בחו"ל ולהכין כתבות כאלו שיפרסמו בעולם. לא כל ח"כ או איש צבא כשיר להסברה ולכן צריך להקים פאנל כמו זה שאחד החברים בו למשל יכול להיות בן כספית.

    • 1 תגובה
    • 805 צפיות
  9. Started by klayton,

    http://www.youtube.com/watch?v=BsVdJrCotmc

  10. תוכנית הנשק הגרעיני המעודכנת של איראן איראן נמצאת בשלב הראשון בדרך לפצצה, בו היא מעשירה אורניום ברמה נמוכה. המעבר לשלב הבא יהיה מהיר - ולא ייקח זמן רב עד שלאייתוללות בטהרן תהיה פצצות גרעיניות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3753441,00.html לדעתי זאת סקירה מצוינת של המצב.

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  11. איזה סידרה קומית הכי הצליחה בארה"ב אי פעם? סיינפילד?

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  12. ?

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  13. טוב אז אני דיי חולה חדשות (ישראלי), דף הבית שלי הוא Ynet ויש לי אפילו כפתור בדפדן שפותח לי את כל אתרי החדשות האלה...שאני לוחץ עליו כל פעם שקורה ארוע מיוחד או כמו כעת שאני מרענן את כולם כל איזה 10דקות , יש כאן אתרי חדשות מהארץ והעולם,היות וחשוב לי לדעת גם מה חושבים עלינו בעולם לכן אני מקפיד לעיין בהם בין השאר גם בפורמים שונים ששם אני טורח לייצג את הצד הישראלי בכבוד בכל אופן אלו האתרים, אנא שתפו אתרים נוספים שאתם מכירים (אנגלית\עברית) http://www.ynet.co.il http://www.nrg.co.il/online http://www.haaretz.co.il http://www2.debka.co.il http://www.nfc.co.il http://www.hnn.co.il http://www.omedia.co.il http://edition.cnn.com http://www.foxnews.com http://news.bb…

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  14. Started by Dark_Phantom,

    http://news.walla.co.il/?w=//455905 גם בשדה קוצים צמח הורד.

  15. Started by approx,

    לפי דעתי אלבום נחמד מאוד ועדיף על האחרון שהם הוציאו

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  16. Started by Guy King,

    http://www.lokomotiv.hit.bg/Info/index.html http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=79333&bz=13 http://www.lokomotiv.hit.bg/Info/Glavna/SkinHeads/skinheads.html

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    יש איכות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3133857,00.html

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  18. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3534789,00.html טוב אז ככה אני לא סובל את ירושלים -המקלקלת הרשמית של בני השרון אבל אני חושב שהאוהדים האדומים מטומטמים שהם לחצו אותו לפינה גם ככה יש רק 5 מחזורים לסיום הליגה הסדירה וגם אם מאמן אחר הסיכוי שלהם להגיע לפינל פור השנה נמוך אני מסכים אם זה שהוא לא מתאים לקבוצה למרות ה2 זכיות רצופות בגביע אבל את זה עושים בסוף או תחילת העונה ולא כמה משחקים לסוף בלי לחץ ועם מספיק חושבים

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  19. כמובן לאחר שנפרץ ונחסם כתוצאה ישירה של לחימה בטרור. http://www.alneda.com/ אמנם זה קרה מזמן, אבל זה רק נותן לכולנו רעיונות לגבי חמאס וגיהאד איסלמי.

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  20. Started by y_a_n_i_k,

    הכותרת אומרת הכל. http://www.nimas-lanu.com/

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  21. לכתבה המלאה: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/470/015.html ויש גם כתבה בעיתון מעריב.

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  22. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//964050 למדינה שלנו יש בעיה ששופטים אנשים הרבה לפני שהם יצאו אשמים בבית מישפט אני אישית לא אוהב את קצב וחושב שנשיא בלי סמכויות רציניות במדינה כל כך קטנה זה לא רק מיותר זה טימטום וכל הכסף שנישפך על האחזקה של מוסד הנשיאות היה יכול ללכת למקומות הרבה יותר נכונים אבל לא צריך להעניש בן אדם לפני שהוכח שהוא באמת השם אז כן מאוד יכול להיות שהוא חראה ועברין אבל עד שלא הוכיחו את זה אנשים במדינה צריכים לשמור על הפה

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  23. http://news.walla.co.il/?w=//1298756 חוק מצוין

    • 1 תגובה
    • 803 צפיות
  24. Started by lazy-bones,

    מישהו יודע מתי הסרט יוצא? הבנתי שמתישהו ב2007 אבל מתי??

    • 1 תגובה
    • 803 צפיות
  25. http://www.nfc.co.il/archive/001-D-87028-00.html?tag=0-26-51 מה נסגר עם האריק הזה? סתם זרק דברים לאוויר או שמטפל בזה ב"דרכיו"? עריכה : אני חייב להוסיף שהקטע הקומדיה שמצורף לכתבה קרע אותי.. אולי זה כי אני במצב כפית...

דיונים חדשים בפורומים