עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by DUDEnamE,

    אני שם אני יהיה אם חולצה לבנה

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  2. Started by rk666,

    מישהו ראה יותר מידי אבודים (בלי פרסומת, הסדרה הכי טובה בטלוויזיה, טוב אולי לא כמו 24) שני גברים מקסיקנים ניסו להבריח קוק ממקסיקו לארה"ב בתוך פסלי הבתולה מריה http://news.walla.co.il/?w=/8/884703

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  3. ערביי ישראל הפכו לנושא חם. בעולם כולו. דוברים מטעמם, בהם גם יהודים וישראלים, מופיעים על במות רבות ומפיצים עלילות על "האפרטהייד" שממנו סובלים ערביי ישראל. זהו אפרטהייד מוזר. אפרטהייד שבו הערבים, כקהילת מיעוט, מגיעים להישגים הגבוהים ביותר, הן לעומת קהילות דומות באירופה והן לעומת אזרחי המדינות השכנות. הנתונים בהמשך. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/564/754.html כדאי לקרוא!

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  4. Started by ambc,

    http://www.one.co.il/msites/mondial/petition/ להיכנס ולחתום, גם אם לא אוהבים, למען עם ישראל !

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3257303,00.html מטורפים..

    • 6 תגובות
    • 819 צפיות
  6. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3127896,00.html

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  7. Started by eladbu,

    לא יכולתי לא לשים לב הבוקר לצירוף התמונות המשעשע בYNET לפיד מצביע "עבודה" [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  8. היום ב6 וחצי בערב מתחיל המשחק של מכבי באירופה האמת שהליגה בארץ יותר מעניינת אותי אבל גם מעניין אותי לראות את מכבי שקבלה שינוים גדולים בקיץ האחרון אני כבר לא יודע אם לשנוא אותם כמו בעונה הקודמת או לאהוב אותם בגלל אפי ובגלל שהם כבר לא אלופי המדינה סוף סוף אבל בכל מקרה תקופה ארוכה לא היה לי סיבה לפתוח טלוויזיה בשעות כאלו והגיע ימות המשיח

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  9. אורח Si-Nom

    הוצאתי כבר את הטופס והוא חתום בידי רופא שאני לא מכיר,האם אני צריך ללכת להוציא טופס חדש ואז ללכת לרופא שלי? :-X :-\ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3257339,00.html

    • 3 תגובות
    • 818 צפיות
  10. Started by Guy King,

    http://news.walla.co.il/?w=//955660 את זה, ואת הפגיעה בבתי חולים - אתם יודעים לאיזו מטרה צריכים להשתמש בהם. גופות לא נראה בחיים בתקשורת, אבל גם את זה העולם יכול לתפוס כדבר מזעזע ונוגד כל כללי מלחמה בסיסיים (ויש כללים מקובלים כמו לא לפגוע בבתי חולים).

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  11. Started by approx,

    ^^ וגם מה אתם אומרים על הסרט Disturbia איך הוא לדעתכם

    • 1 תגובה
    • 817 צפיות
  12. כן כן יש לנו ניבחרת בגביע ועוד 10 דקות אנחנו נגד הולנד בערוץ 10 :yelclap: אני צריך לבדוק אם יש בירה במקרר

    • 4 תגובות
    • 816 צפיות
  13. השתתפות בפרוייקט הקשור באינרנט יכולה לעניין אותך? פרוייקט של אוניברסטית חיפה על פרוקייט נוער ואינרנט.. הפרוייקט ממנוהל באוניברסיטת חיפה אבל לא מחייב הגעה למקום. כל הפרטים נשמרים חסויים אצל מנהלת הפרוייקט. שלום לכולם.. אני עובד באוניברסיטת חיפה בהפצה ובגיוס אנשים לפרוייקט.. אני בן 16 כיתה י ואני צריך ילדים כיתו ט-י לשהתתף בפרוייקט.. הפרוייקט הוא מהמחשב בבית ואתם לא צריכים לקום מהסיא.. אחרי שתביאו לי את הפרטים שלכם מנהלי הפרוייקט יצרו איתכם קשר וישלחו לכם באיימיל הסבר ופנייה לשלב א, בעיקרון הפרוייקט הוא מילוי שאלוני ולכן זה לא דורש מכם מאמץ מיוחד.. יש מספר דרכים לתת לי את הפרטים שלכם.. באייסי שלי: 367014073 במסן: barbzoni@walla.com או פה: מי שאני צריך אם אתם עושים את זה פה:…

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  14. Started by maverick,

    חקירה: כיצד הגיע טלפון נייד לתאו של ברגותי? הטלפון הסלולרי נתפס שלשום בחיפוש בתא השמור בכלא איילון. זו לא הפתעה. הרי ידוע שטלפונים סלולריים מוברחים מדי פעם על האסירים בבתי הכלא. ישנם מקומות בהם יש משבש של קליטה סלולרית אך לא תמיד זה עוזר. אולי הוא במבצע של ברק 013 ורוצה לחסוך מספיק כסף לצאת לחופשה בחו"ל. עריכה: כמעט שכחתי - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2639733,00.html

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  15. מספר גולשים הנמנים על מתנגדיו הפוליטיים של בוש השתמשו בשיטה הקרויה "הפצצת גוגל" (google bombing) כדי להציג את הביוגרפיה של הנשיא בראש רשימת התוצאות של מלות החיפוש. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2834291,00.html

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  16. http://nfc.msn.co.il/archive/001-D-28870-00.html?tag=15-12-27

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  17. זהו סיפורו העגום של נחל חדרה,שעל פי הכתבה היה נחשב פעם לנחל מאוד מאוד יפה ומטופח,בעל מים כחולים ויפים עד שיום אחד,המדינה,או יותר נכון מפעלים כנראה התחילו לזהם את המים ולאט לאט המים יותר ויותר הזדהמו,עד שהיום זה הגיע למצב שהמים ירוקים,והנחל יותר מזוהם מנחל הקישון מה שעצוב זה שבכל מקור טיבעי שהמדינה שלנו נוגעת היא הורסת אותו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3763481,00.html מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  18. (ynet)אני לא יודע מה אתם מבינים מהקטע המודגש: או שמחלק מהעצמות כן שייכות לרון ארד או שהחלק שנבדק אינו מכיל. תשפטו אתם. לכתבה

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  19. אחחחחח ... הטכנולוגיה המודרנית ... איזה יופי טופי ... מאגר ביומטרי, GPS בתעודת זהות, מצלמות בכל פינה, פאלם ודומיו שטינקרים, שילטון מושחת ודיקטטורי ... תאוריית הכאוס ... לא יודע למה זה קשור אבל זה פשוט מתאים בול וגם נשמע מפוצץ. בבררר ... פאלם השטינקר

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  20. http://news.walla.co.il/?w=//969489 כן שקושרים חוסה לכיסא העלות יורדת פלאים ואולי במוסד פרטי יוקרתי הטיפול יותר טוב אבל שיוכיח שבמוסד פרטי סתנדרטי מקבלים טיפול טוב כי אני לא מאמין לזה בקיצור המדינה רק הולכת ומידרדרת מה השלב הבא? להפריט את הצבא? גם זה עולה הרבה להפריט את מערכת החינוך? היתי מפריט תממשלה לגמל מיוחם

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  21. Started by 1qaz2wsx,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3614374,00.html מצד אחד אני לא כ"כ שמח, להקה שאני מחבב מבטלת הופעה בארץ. מצד שני אני שמח, לא קניתי כרטיס ואין לי על מה להתחרט ;D מישהו יודע מהן ה "סיבות המשפחתיות" בגללן בוטלה ההופעה? ראיתי בטוקבקים כתוב משהו על אישה, אבל לא משהו יותר מזה... או שסתם, בגלל שזה ישראל (כמו כל הופעה מיוחדת שהייתה אמורה להיות פה: פסטיבל אנת'ם- אופת' הרבה יותר חשובים לי מסליפנוט :'( DEPECHE MODE ועוד המון)

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  22. http://nfc.msn.co.il/archive/001-D-37966-00.html?tag=18-08-20

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3425004,00.html 8)

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  24. בגלי צה"ל נחשף הבוקר, כי ביום רביעי האחרון חדרה צוללת לא מזוהה למים הטריטוריאליים של ישראל. הצוללת עזבה לאחר הזנקת כוחות לכיוונה. בצה"ל טוענים להצלחה כיוון שהצוללת הוברחה צוללת לא מזוהה חדרה לפני מספר ימים למים הטריטוריאליים של ישראל בצפון הארץ, מול חופי נהריה. האירוע התרחש ביום רביעי שעבר, ה-10 בנובמבר, שלושה ימים לאחר חדירת המזל"ט של חיזבאללה לשטח ישראל. כתב גלי צה"ל שחשף את הסיפור, מסר כי הצוללת הצליחה להיכנס כשניים שלושה מיילים לתוך המים הטריטוריאליים של מדינת ישראל, וגרמה להזנקה של כלי שיט ומסוקים ימיים. במקביל נכנסו כל תחנות הגילוי והמכ"ם במרחב לכוננות שיא. על פי הדיווח, ניסו במערכת הביטחון לשמור על האירוע בתוך המערכת כדי שלא יתפרסם. ביום חדירת הצוללת, בשעות אחר הצה…

    • 4 תגובות
    • 808 צפיות
  25. זה כבר לא מצחיק וזה כבר לא "נפוצץ להם תביצים ונחתוך להם תגרון" האיראנים פשוט מחריזים את זה בקולי קולות, מטרטינו היא להשמיד את ישראל ולמחוק אותה מהמפה, כאילו מה לעזאזל קורה פה הם אשכרה מסוגלים לפתוח במלחמה נגדנו, כבר ישראל פיצצה כור גרעיני אחד הגיע הזמן לפוצץ עוד אחד הפעם באיראן, אסור לתת לדבר כזה לקרוא הבן אדם פשוט משוגע הוא נשמע כמו היטלר ונחוש למחוק אותנו מהמפה. מה לעזאזל קורה פה הוא מדבר חופשי וזה לא נראה כאילו עושים פה משהו...

    • 2 תגובות
    • 808 צפיות

דיונים חדשים בפורומים