עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Dark_Phantom,

    http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-745-2812416,00.html נו, כל יום מגלים דברים חדשים...זהו חבר'ה, נא להפסיק לצרוב! עריכה: רק שתראו שכל זה שטויות במיץ תפוחים, הנה מה שיש למשטרה להגיד

    • 7 תגובות
    • 943 צפיות
  2. Started by Nahum2,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3670937,00.html אני אוסף בקשות והן ישלחו באופן מרוכז לפרס.

    • 1 תגובה
    • 943 צפיות
  3. Started by lmlm,

    הקרב על הפתקים מגיע לקיצו: ועדת הבחירות המרכזית פרסמה הערב (יום ד') את רשימת פתקי ההצבעה לכנסת ה-17. קדימה קיבלה את צמד האותיות "כן", שעליהן נאבקה. לעומתה, עלה ירוק קיבלה את צמד האותיות "קנ". מעניין למה היא נאבקה דווקא על "כן" קישור לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3213147,00.html

    • 7 תגובות
    • 943 צפיות
  4. Started by Judas Iscariot,

    הסתכלתי לי עכשיו בYnet וראיתי ידיעה על משחק הכוח היומי בין פרץ לאולמרט, פרץ רצה להעביר 50 מיליון שקלים מכספי המיסים אותם אוספת ישראל למען הרשות הפלשתינאית על מנת לעזור למערכת הבריאות הפלשתינאית. עכשיו, הנושא הוא לא על כך. הנושא הוא על, מה לעזאזל??? א. ממי אנחנו בדיוק אוספים את אותם כספי מיסים למען הרשות אשר אותה אנו כה אוהבים? ב. למה לעזאזל אנחנו עושים זאת? אין לפלשתינאים מספיק חמושים שיכולים להחליף את הנשק בפנקס ועט ולאסוף מיסים?

    • 1 תגובה
    • 943 צפיות
  5. http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/681/463.html אולי טחנו את הנושא הזה כבר מאה פעם אבל מי בכל זאת מבצע כאן רצח עם? - כך כתב לאחרונה מרצה מאוניברסיטת בן-גוריון במאמר שפורסם בעיתון הבלגי ''לה ליברה בלג'יק''. ד''ר לב גרינברג מהחוג לסוציולוגיה פוליטית באוניברסיטת בן-גוריון, שימש ב-1982 כדובר תנועת יש גבול, הושלך לכלא ב-1987 אחרי שסירב לשרת בשטחים, והיום הוא תומך נלהב בסרבנים.כיצד האיש הזה יכול להשוות את חיסולו של מנהיג טרור, שבארה"ב מכנים אותו "אוסמה בין-לאדן של הפלשטינים", לרצח עם? המפלצת בשמה השייח יאסין הוא אחד הרוצחים הכי גדולים בהסטוריה של מדינת ישראל והוא אחראי למותם של מאות ופציעוציהם של אלפי אזרחים תמימים וחיילים ישראלים, בהיותו מנהיג החמאס, ארגון הטרור (הא…

    • 6 תגובות
    • 943 צפיות
  6. Started by J0n1,

    http://www.nationalpost.com/arts/story.html?id=292951 וואי מתאים לי ובניו

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3302950,00.html

    • 7 תגובות
    • 942 צפיות
  8. Started by 00000,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3541014,00.html נקווה עכשיו שאת האחרים ימצאו ומהר.

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3566176,00.html

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  10. Started by nosterdmus,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3369755,00.html

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  11. התחלתי שילשום לראות את הסדרה. אני בפרק השני - נראת נחמדה, לא יותר מזה רציתי לדעת אם כדאי להמשיך לראות. אני לא רוצה לבזבז עוד 20 פרקים של זמן אז למי שראה: יש פואנטה בסוף? מגלים מה זה היצורים האלה שנפלו בהוריקן? יש התפתחות? או שזה איזשהי קונספירציה מעפנה סטייל יריחו ? (עם המאהון הזה.. חח ובכוונה אני קורא לו מאהון, כי הוא גם משחק בנמלטים ולא זוכר איך קוראים לו) נראה כאילו הוא מסתיר משהו...

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  12. Started by payback,

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/QAHeb.jhtml?qaNo=134 יש לה כוח, היא יכולה להזיז דברים בכנסת הבאה..הקול שלי הולך למר"צ בבחירות הבאות. (מר"צ בלי שחיתות ופוליטיקה, למרות שלא היה ולא יהיה על יוסי שריד).

  13. אני בנוער העובד והתוודע לי שאנחנו תומכים בעבודה וסתם עיניין ועכשיו מבקשים מחלקנו מי שמסכים לעזור בכל מיני דברים הבעייה היא שאני לא ממש מכיר את העבודה ולא יודע אם אני מאמין בה אז אם מישהו יכול לתת לי חוות דעת ולהסביר לי עלייה , במיוחד על כל הקטע הזה של "חיסול העוני" וכיצד העלת השכר מינימום יפגע במשק . תודה

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  14. Started by R0ck,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3229662,00.html בזק מאשימה את הוט, הוט מאשימה את בזק... אבל תחרות עדיין לא נראית באופק.

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות
  15. כל העילה לתביעה היא בגלל הפרסום שנתנו אתרי השיתוף לאמנים חופשים ואולי גרמו לנזק לחברות ההפצה אין שום בעיה בשיתוף זה רק תירוץ

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  16. Started by Milford Cubicle,

    הלילה, 2:00 בערוץ AXN - פרקים 1+2 של V.I.P... ;D - "לחובבי הז'אנר"..

  17. שלום לכולכם. אנחנו חיים במדינה מופלאה ואחד הדברים שמאפיינים אותנו בתור בני אדם זה שאנחנו אוהבים להתלונן על הדברים הרעים שקורים/עושים לנו אבל לרוב נמנעים מלעשות משהו בנוגע לזה.חוסר המעש הזה מאפשר לגופים שונים במדינה לנצל אותנו האזרחים, ולהרוויח הון על חשבוננו על-ידי גביית מחירים/עמלות מופרזות על שירותים. הגיע הזמן להתחיל להחזיר ולהראות לכל אותם גופים שאנחנו אלו שמשלמים להם את המשכורת ומובילים אותם לרווחי ענק, שאנחנו לא פראיירים ושאי אפשר להמשיך ולעשות "קופה" על הגב שלנו על-ידי מחירים מופרזים וכדומה. בתחילת השבוע, נכנסה לתוקפה הוראה של שר התמ"ס (אולמרט) לפיה דמי הקישוריות שאנו משלמים לחברות הסלולר (עבור שיחה בין רשתות שונות) יופחתו משמעותית. הדבר נועד לבטל הוראה מונו…

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  18. http://www.inn.co.il/News/News.aspx/152142 האם מישהו מופתע? אני רק רוצה להביר דבר אחד, פאת'ח = רוצה בהשמדת ישראל. חמאס = הפאת'ח אבל "בתחפושת".

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  19. אז ככה למי שלא שמע פורסם היום במעריב (רציתי להביא קישור יש לי אותו אבל יש בעיה במחשב ואני לא בטוח שהוא עובד בכול מיקרה אני ישים אותו בסוף למיקרה שהוא כן עובד!)דובר של זה שתלמידי חטיבת שז"ר המדהימים (כן אני יודע שאנחנו מדהימים תודה) מקיים להם יחסי מין בשירותים של בנים-בנות, בנות-בנות,בנים-בנים אז ככה כתלמיד שז"ר משועממם (לא סתם רק חלק מהזמן (משועממם חלק מהזמן)) אני הולך לכתוב פה את מה שבאמת קרה ואני לא צוחק (אני כן צוחק אבל עדיין מספר ת'אמת וצוחק על משו אחר) הכול אמיתי חלק לפי מה שהמנהלת הנחמדה (כרמלה) סיפרה לנו חלק לפי מה שאני יודע שקרה (וכדי להיות יותר אמין כול מה שאמרו לי אומת עד הטיפה האחרונה) אז אני מקווה שהתהנו ותבינו מה באמת היה שם שאנחנו סתם מפגרים ולא סתם הומואים…

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  20. זוכרים, נכון? אני מאמין שאפילו נפתח פה ת'רד על זה וכל העולם צעק על זה ובטח לא שכח את הבלגים, מקור הרשע. אותו פוליטיקאי אפילו הושעה מהמפלגה שלו, למרות שהכחיש כל קשר. גזר דין ללא משפט, כמו שאומרים. בטח תגידו, איך אפשר, אחרי שמוצאים מסמכים כאלה, לחשוד שהוא חף מפשע? את אותם אנשים יקרים אני שולח לכאן: http://www.csmonitor.com/2003/0620/p01s03-woiq.html תודה לדו"ח אמין.

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  21. Started by Thant,

    http://www.msnbc.msn.com/id/17874369/

  22. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3367393,00.html לשמור על דיון מתורבת בבקשה. "צחקתי עד דמעות."

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  23. http://www.kavud.info/index.php הכנסו ותחתמו.

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  24. למען האמת אין לי מושג בקשר לאמינותה של הכתבה, לא ראיתי דיווחים על זה באתרים אחרים. אולי מישהו אחר יוכל להוסיף... http://www.themercury.news.com.au/common/story_page/0,5936,8754564%5E401,00.html

    • 5 תגובות
    • 940 צפיות
  25. האם הסיפור עם לבנון תרם הושלם? האם נצתרך לחזור אל הזוועות? האם אמהות ימשיכו לבכות? האם ל-"2 אצבעות מצידון" יהיה סרט המשך? נקווה שלא. :-\ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2928556,00.html

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות

דיונים חדשים בפורומים