אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
-
מה אתם אומרים על זה? עלתה אחרי ניצחון ביתי 5:2 על בני לוד. צמד של יבוריאן, צמד של חסארמה, וגול מסיים של נימבה הספיקו. אז מה דעתכם?
-
- 10 תגובות
- 964 צפיות
-
-
מפתיע שאף אחד עוד לא פתח על זה דיון... כתבה ב YNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3696258,00.html האתר הרשמי של האירוע: http://www.icp-concerts.com/paradise_komfort/index.html אני הולך להיות שם, חבל מאוד לפספס ערב מעולה של להקה מעולה שכזאת (בנוסף לעוד להקה מאוד אהובה עליי שמחממת אותם, PREY FOR NOTHING הישראלים) .
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
זמן רב אני חושב על זה, האם החזרה באתאיזם (ארגון חופש,ספריו של דוקינס) הם חומר מסיונרי מובהק שלא בוחל להעליב\לעקוץ מאמינים, האם לדעתכם יש לאסור מכירת ספרים אלה\הפצת אלונים אלה לקטינים בטענה שהם מסיונרים כדוגמאת עלונים של יהודים משייחים\עלונים של דוסים וכדומה?.
-
- 5 תגובות
- 964 צפיות
-
-
כל החברים שלי במחזור ראשון בקוקה קולה וילג' אני מתחנן אם מישהו מוכן למכור לי את הקאזה שלו אני קונה! s.h.b.m.w@hotmail.com מסנג'ר 216218974 איסיקיו
-
- 1 תגובה
- 964 צפיות
-
-
רק עכשיו היה לי זמן לפתוח על זה דיון. האירוע שאני מחכה לו הרבה יותר מכול אירוע ספורט אחר בכול שנה בוטל עקב איומים לפגיעה מצד אל-קעאידה: למי שלא יודע מדובר באחד ממירוצי הראלי הקשים בעולם(אם לא הקשה ביותר) - עשרת אלפים קילומטר בשבועיים מפאריז בצרפת לדאקאר בסנגל בו המשתתפים צריכים לעבור מאות קילומטרים ביום - מדובר באחד המירוצים המתישים בעולם שבוחנים את גבול קצה היכולת של המשתתפים בו. בצד ישראלי דרור כהן (טייס חיל האוויר לשעבר ששתי רגליו קטועות) היה אמור לתת לנו קצת נחת ולהיות הנהג של הצוות הישראלי בראלי: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3490391,00.html במילה אחת: אכזבה :'(
-
- 5 תגובות
- 963 צפיות
-
-
היו זמנים שפעם כשהיה איזהו נשיא או מלך כל אדם חשוב מאד מגיע היינו כל האזרחים הולכים לראותו ועמדים בצדי דרכים זמן רב מוקדם עם דיגלונים ומניפים להם לשלום ומריעים וכן כשהיו מגיעים לכל עיר לביקור. היום החיים מתקדמים יותר מפעם ואז ביקורים של אנשים ומנהיגים חשובים אלו מטרידים את האזרח סוגרים כבשים ונטרלים שטחים והופכים את חיינו היום יומיים בלחץ כפול. הלו אולמרט תפסיק כבר לך הבייתה!
-
- 6 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום חברים, ראיתי את הסרט הנ"ל לאחרונה. באתי עם ציפיות שהסרט יספר קצת על בוב דילן ברם הסרט אינו מאזכר את שמו של הזמר. סך הכל הסרט מהנה (מבחינת בימוי ומשחק) אבל רעיון הסרט חמק ממני, בחיפושי באינטרנט הבנתי שהבמאי של הסרט עשה פורטרייט של הזמר באמצעות דמויות אחרות. אשמח אם תוכלו להבהיר מיהי כל דמות ומדוע הבמאי בחר להציג אותה באופן שבה הציג. מקווה לתגובות g0vner
-
- 0 תגובות
- 962 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//645382 מדי פעם יש גם חדשות מבדרות למדי
-
- 5 תגובות
- 962 צפיות
-
-
http://www.ayalonhw.co.il/ זה לא יקצר את הפקקים אך זה שעשוע מעניין.
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
"שלדים שלדים חלפו מולי כמה עשרות בנות, כולן בבגד ים זעיר ועצמות אגן בולטות. אפילו אני, חובב הירואין שיק ותיק, התקשתי לעמוד במראה הזה. וכשאני אומר התקשתי, איני מתכוון לזיקפה. כל המעמד הזה הזכיר את בירקנאו 1945, עת הטנקים הסובייטים שחררו את הניצולים מהמחנות. אז, כמו אתמול, חלפו בסך השלדים ונופפו בהכרת תודה למצלמות. אך לא בבירקנאו עסקינן, כי אם בתחרות "טופ מודל סינגפור". דוגמניות מכל העולם הגיעו אל האי המשווני כדי להתחרות בתחרות דוגמניות בינלאומית שארגנה סוכנות "Elite"." http://mixer.nana.co.il/Article/?ArticleID=88601&sid=49
-
לכבוד מנהלי בתי קולנוע ורשתות קולנוע באשר הם... וכמובן - לכל המעוניין.... הגעתי לראות סרט לאחרונה באחד מבתי הקולנוע שלכם ולא הצלחתי להבין איך אתם עובדים. הבנתי שכבר מזמן שכחתם את מורשת שלכם, וכנראה שבחרתם באסטרטגיית "הלקוח צריך לשלם וליסבול". לפני סוף הסרט העובדים הלחוצים פותחים את הדלתות. הם מאיצים בלקוחות לצאת החוצה מהר, המקרין לא מיקצועי ומקרין סרטים חתוכים או מקרין אותם לחלק לא נכון של המסך. הפירסומות רועשות מאוד וארוכות מאוד (לרוב עד כ20 דקות !!!!!) וכל זה במחיר מבצע של 35 שקל ! אני זוכר ימים טובים יותר לבתי הקולנוע. אני זוכר ימים שהיית יכול לשבת ולצפות בשקט בכל הכתוביות. דלתות היציאה לא היו נפתחות לפני כותרת הTHE END המפורסמת. על חוויית קולנוע כזו אני מוכן לשלם …
-
- 6 תגובות
- 959 צפיות
-
-
טוב מכוון שאני לא יכול לחזור אחורה בזמן וסימתי לצפות בDS9 לא כל כך מזמן ואת בבילון 5 אני עוד 20 דקות יסיים לגמרי (הגעתי לDVD של הסיפורים ואני בסוף שלו ) החלטתי לעשות את הסקר עכשיו לדעתי DS9 קצת פחות טובה מST-TNG (מסע בין כוכבים -הדור החדש ) לאומת זאת בבילון האיכות תלויה סופרים גם את הסרטים ? את העונה החמישית ? את הסדרה הקשורה קרוסיד ? אם הייתי סופר רק עד עונות 1-4 לדעתי בבילון 5 הייתה בקלות הסדרה הכי טובה מסוגה אבל אם סופרים את הכל היא סבלה כמו שסלידר (גולשים בזמן ) סבלו מהמשכי יתר (כן אני יודע שהיו תוכניות גדולות שלא מומשו אבל אני בודק מה קיים ולא מה יכול היה להיות קיים ) בכל מקרה אם סופרים את הכל שזה אומר 4 עונות שכמכלול מצוינות \עונה אחת בינונית \סדרת המשך מסרי…
-
- 0 תגובות
- 958 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3426646,00.html אני לא מבין במה לעזאזל המהלך הזה תורם ? הרי אבו-מאזן הוא האיש הכי אימפוטנט בשטחים אפילו האמריקאים אמרו בדוח שיצא לפני ימים אחדים שאין לו כוח לעשות כלום וכמו שליברמן כבר אמר אפס אי אפשר לחזק , אז בשביל מה זה טוב אם לא לירות לעצמו ברגל (וזה עוד במקרה הטוב) ?
-
- 3 תגובות
- 957 צפיות
-
-
תחי מדינת ישראל תחי תורת ישראללללללללללללללל רק הקדוש ברוך הוא יכול לומר לי מה מותר ומה אסור,מוות לשופטי בג"ץ יחי המשיח בן ישראללללללללללל כולנו מחכים למשיחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח ואף על פי ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא אני מאמין אני מאמין ואף על פי ואף על פי שיתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא אני מאמין אני מאמין [br]פורסם בתאריך: 17.06.2010 בשעה 16:06:12 בקרוב מאוד כול עם ישראל יחזור בתשובה!!!!!יום הדין קרב ובא ,זרו בתשובה יהודים יקרים או שנכפה עליכם בכוח!!!!!!! :yelclap: :yelclap: :yelclap:
-
- 2 תגובות
- 957 צפיות
-
-
בהחלט שווה קריאה. [url=]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3022790,00.html מדובר על צעירים רוצחים, לא פחות ולא יותר. בתאונות בישראל נהרגו, ונרצחו, הרבה יותר אנשים שנפלו בכל מלחמות ישראל. אנו משליטים ביד קשה (אולי טיפונת נוקשה מידי אפילו) מדיניות של חיסולים, שולחים מטוס, משקיעים מיליארדים בשביל למחוק מהמפה מי שהורג בנו. אבל על הכביש, אוזלת היד חוגגת - הנהגים הבדואיים, פשוט קוטלים אותנו, הורגים בנו. המשטרה מרימה יידים ומוותרת לביריונים, אני שואל, לא הגיע הזמן לשים לטרגדיה הזו סוף?
-
- 11 תגובות
- 956 צפיות
-
-
איך למכבי יש 3 משחקי בית רצופים ? הביתיות הייתה של היריבה לא?
-
- 2 תגובות
- 956 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1092904 אין מילים
-
- 1 תגובה
- 956 צפיות
-
-
http://www.mfa.gov.il/mfa/fence.html בושה. אפילו אני, בצייר, יכול לעשות משהו הרבה יותר טוב שבאמת יעניין ויעביר את המסר כמו שצריך.
-
- 3 תגובות
- 956 צפיות
-
-
מי שקנה בינינו את Portal2, וודאי שם לב לטיזר של Super8 בתפריט הExtras. ציפיתי לראות קטע וידאו שכבר ראיתי בעבר בyoutube, אבל להפתעתי זה התחיל לטעון שלב יחודי שנבנה בשביל להעביר לנו את אחד הארועים שקרו בסרט. פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה. ולשם שינוי, הקטע נמשך יותר מחצי דקה (:
-
- 0 תגובות
- 956 צפיות
-
-
כרגע אין מידע ב YNET, הדליקו ערוץ 22 או ערוץ 11 ותשמעו חדשות על זה. סגרו את בית החולים כולו והכניסו אותו לחדר טראומה. מדובר כנראה או באירוע מוחי, או התקף לב. שיהיה בריא.. אני אולי ימני, אבל אני לא מאחל לאף אחד שימות. עדכון: ראש הממשלה איבד את ההכרה עדכון נוסף: הוא חזר להכרה
-
- 5 תגובות
- 955 צפיות
-
-
הם עובדים כל כך קשה (כבר 26 ימים רצוף) ולכן הם צריכים פגרה. כאשר אני מסתכל עליהם אני בטוח שפגרה זה מלשון פיגור. בכל מקרה זה סיפור עצוב. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2522935,00.html
-
- 5 תגובות
- 954 צפיות
-
-
http://music.walla.co.il/?w=/202/1183977 אני בא! מה איתכם?
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
אז כמו שאמרתי בכותרת יצא לי לראות ב-MTV קליפ מוזיקה ואני לא מוצא אותו. - לא יודע את שם השיר. כל מיני אנשים אוכלים אבקות צבעוניות בכמויות, בולעים כביכול גפרור בוער ומשתכפלים. משיהו מכיר את הקליפ הזה ואת שם השיר?
-
- 3 תגובות
- 953 צפיות
-
-
לא לא אריק לא חוזר להופיע אבל תראו http://my.ynet.co.il/short/commerce/2011/ArikE/ יש לי רגשות מעורבים בקשר לזה מצד אחד מכניסים קצת איכות עם שירים נורמלים וחלק מהביצועים זה של זמר אהוב (בצורת קליפ כמובן ) מצד שני מערבבים את זה עם "טאלנטים" שאמורים למשוך את הילדים הקטנים לי אומנם אין ילדים אבל יש לי אחינים קטנים (עדין לא בגיל למופע כזה ) וזה מעורר מחשבות אז מה זה טוב ? רע ? מה אתם חושבים ?
-
- 1 תגובה
- 953 צפיות
-


