אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אני חייל שמשרת בבסיס צריפין. זה היה מוצ"ש האחרון שהחלטתי שאני לא מסוגל לסבול יותר את האוכל בבסיס וקפצתי לארומה שנמצא ליד ביה"ח אסף הרופא. ישבתי שם וחיכיתי שההזמנה שלי תהיה מוכנה. ולפתע שמעתי רשרוש וראיתי ילד קטן מכוון עלי רובה צעצוע עם מבט של אושר מרוח על פניו. לקח לי עוד רגע לקלוט שאני על מדים וזה ילד ערבי "מתאמן" עלי. תחושת הגועל ממלאת אותי עד עכשיו...
-
- 6 תגובות
- 994 צפיות
-
-
סרט חדש הבוסס על משחק קרב אלינו והפעם - Max Payne! את פיין ישחק Mark Wahlberg ואת מונה סאקס תשחק Mila Kunis (איזה אושר!) הנה הטריילר, תהנו: http://www.youtube.com/watch?v=JboQmDIdKWs
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
-
-
כך לפי רשת CNN (האתר שלהם לא עולה כרגע)
-
- 4 תגובות
- 993 צפיות
-
-
תראו ערוץ 2. כל הכבוד למשטרה.ישר כוח.
-
- 9 תגובות
- 993 צפיות
-
-
קשה להאמין רודיק 7 בעולם למי ששואל http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3903266,00.html
-
- 4 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום. קודם כל אני רוצה להבהיר שמה שהולך כביכול לראות זה לא הפסקת אש אלא "הודנה". הודנה זה מה שערבים עושים כדי לעצור את הקרבות לזמן מה כדי להתחמש ואז להשמיד את האויב לא בשביל מטרות שלום. ראינו כבר הודנה- לפני הסכם אוסלו היו להם אבנים ומקלות עכשיו יש להם רובים ופצצות מה יהיה אחרי ההדנה הזאת? טנקים ומטוסים? אני אישית מקווה שלא!!!. לפי דעתי החמאס הסכים להודנה בגלל שהרשות הפלסטינאית אמרה להם להירע קצת בשביל להתחמש ואז להכות בנו כי שניהם רוצים מטרה אחת- השמדת מדינת ישראל והעם היהודי. בקשר להעברת עזה לפלסטינאים אני חושב שהם באמת יצליחו להפסיק את ירי הקאסמים והמרגמות על שדרות כי כמו שאמרתי יש לרשות הסכם מהצד עם החמאס. החמאס יתחיל את ההודנה הזאת שלו רק מיום ראשון. ביום ראשון…
-
- 2 תגובות
- 993 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3396481,00.html אני מאמין ומקווה שהמצב עוד יכול להשתנות, אבל אחרי העימות ביניהם היה ברור לחלוטין שרויאל תפסיד.
-
- 14 תגובות
- 993 צפיות
-
-
חלפו 455 ימים -- ואתה שר המשפטים טרם העברת את החוק הדרוש כדי לבטל את זכויות היתר של המחבלים בכלא! מאות אסירי חמאס יושבים בבתי הכלא בישראל - וזוכים לזכויות יתר בתחומים הבאים: ביקורים * לימודים * צפייה בטלוויזיה * קבלת עיתונים (כדי שיוכלו ללמוד איך להזיק לישראל). בבקשה לכתוב לשר תזכורת דחופה. אסור לישראל לשחרר רוצחים מסוכנים - אך יש צעדים אחרים שהממשלה חייבת לעשות למען גלעד שליט. למשל, דוגמא לנוסח אפשרי: דחוף לידי שר המשפטים יעקב נאמן, sar@justice.gov.il ככל הידוע לי, קבוצה מצויינת של חברי כנסת הגישה לפני 455 ימים (!), הצעת חוק, אשר מבטלת את זכויות היתר של אסירי החמאס. זאת, עד שגלעד שליט יקבל זכויות יסוד כמו ביקורי משפחה. עם כל הכבוד -- אתה, שר המשפטים, מכהן כיו"ר ו…
-
- 3 תגובות
- 992 צפיות
-
-
לא ראיתי את המשחק כי חשבתי שהעסק גמור אבל יצא להם טוב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3599422,00.html חבל שפספסתי :'( :'( :'(
-
- 3 תגובות
- 992 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3504643,00.html
-
- 7 תגובות
- 992 צפיות
-
-
עוד שישה ימים יש פרימריז בקדימה,אם לבני/מופז זוכה הוא/י הופכ/ת לראש ממשלה במקום?
-
- 2 תגובות
- 992 צפיות
-
-
הח"כית בעד הסרבן: יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ אסתרינה טרטמן, הודיעה במהלך חסר תקדים כי היא מחזקת את ידיו של סמל (במיל.) אבי אבלו, העריק הראשון של הלחימה בצפון. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/459/265.html
-
- 9 תגובות
- 992 צפיות
-
-
"גע לפני שעם ישראל הולך לקלפי, ורגע לפני שהוא עצמו יושבע כראש ממשלת הרשות הפלסטינית, פנה איסמעיל הנייה לבוחר הישראלי. "לא רוצים מערבולת דמים. רוצים לשים קץ למצב המסובך הזה, שנמשך כבר עשרות שנים", הכריז. על השאלה האם יקיים מגעים עם ישראל ענה: "הבעיה היא לא איתנו. הבעיה היא אצל אולמרט, אצל קדימה". על השאלה במי צריך לבחור סירב לענות " http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3232411,00.html דווקא אולמרט היה נותן לו שטחים
-
- 10 תגובות
- 992 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1112251
-
- 7 תגובות
- 992 צפיות
-
-
באוולה יש כמה כתבות נגד ערוצי הספורט החדשים אני אישית חושב שגם 5+ זה מוגזם שגם ככה משלמים על ערוץ הספורט הרגיל בחבילה הבסיסית בלי יכולת לבטל אותו שהוציאו את צארלטון אז בכלל בכל מיקרה מה אתם חושבים על הערוצים החדשים? ופה הכתבות של אוולה- http://sports.walla.co.il/?w=//1082453 http://sports.walla.co.il/?w=//1083003 http://sports.walla.co.il/?w=//1084911 http://sports.walla.co.il/?w=//1083188
-
- 6 תגובות
- 991 צפיות
-
-
דבר ראשון כן אני יודע שאני פותח את זה שנה אחרי שזה קרה.. אבל מצטער הייתי בבאן כי הגנתי על עצמי מול שמאלנים חולירות אז סליחה ובכן... כולם יודעים על מה שקרה... חייל מחסומים הכריח ערבי "תמים ומסכן" להוציא את הכינור ולנגן... אבוי! למה החייל עשה את זה?!?? למה להתעלל הערבים המסכנים?!? למה??!? הם כאלה מסכנים איך אנחנו מתעללים בהם!! הסיבה לזה היא בשביל שהחייל יראה שזה באמת כינור ולא פצצה... הוא ביקש מהפלשתינאי להוציא תכינור ולנגן כמה צלילים להראות שזה באמת כינור שמנגן ולא איזה מטען שהוא דחף בתוך הכינור.. ואין בזה שום פסול ושום דבר רע! אח שלי סיים 3 שנים עכשיו בתזמורת צהל... כל פעם שהוא נכנס לבית הנשיא או להר הרצל לעשות תרועת הורדת הדגל או כל דבר כזה.. אנשים הבטחון בכניסה אמרו לו …
-
- 5 תגובות
- 991 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3387463,00.html עכשיו ברור יותר מתמיד שכנראה מדובר בפרשיית ריגול/בגידה.
-
- 10 תגובות
- 991 צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4000/1014377 לדעתי צריך לקצר לא להאריך 50 שנה זה מוגזם גם ככה
-
- 6 תגובות
- 991 צפיות
-
-
הצעת חוק: יוטל מס על צורבים ותקליטורים http://news.walla.co.il/?w=//1249831 אני מקווה שזה לא יעבור
-
- 7 תגובות
- 991 צפיות
-
-
הנה עוד הוכחה קטנה וממש לא יחידה המדגימה טמטום חוסר אחריות וחובבנות ובמיוחד כשמדובר בכבישי ישראל. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2800436,00.html
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/682/288.html השחיתות במגזר החרדי של תנועת "לנטורי קרתא" חוגגת. להבדיל מחוגים חרדיים אחרים, "לנטורי קרטא" היא תנועה אנטי-ציונית אשר מעולם לא לקחה (לפי מה שידוע עד עכשיו) אגורה מקופת המדינה (לעומת ארגונים חרדיים בארץ). הבעיה היא שהאנשים האלו מכחישים את הזכות של העם היהודי לבית לאומי בגלל האמונה התפלה שאסור להתיישב בארץ עד בוא המשיח. אם לא דיי בכך, אז הם גם לוקחים סכומי כסף נכבדים מכיסו של ערפאת, מאותה קופה שסייעה לממן פיגועים נגד אזרחים חפים מפשע בישראל. גורמים מודיעיניים מעריכים שסכומים בסך של כ-55 אלף דולר הועברו מחשבונו של עראפת לזה של הרב הירש. פשוט מעורר חלחלה וזעם. אולי זאת רק השארה שלי, אבל ייתכן והם גם שייכים לאותו…
-
- 1 תגובה
- 991 צפיות
-
-
הטרור מחכה בלונדון, כאשר אתה מכנה את האויב המתגורר בעריך "ג'נטלמן", הסיכויים שתזהה ותמנע את הפיגוע הבא קלושים ביותר האזרחים הבריטים ממוצא ערבי ובעיקר ממוצא מוסלמי, בניגוד לתושביה המקוריים של בריטניה, מכבדים ומוקירים את ההיסטוריה שלהם ואת עברם התרבותי. הם מניחים לאירופים להכריז שההיסטוריה אינה חשובה, אלא ההווה והעתיד. הם זוכרים ומזכירים מדי יום לעצמם את ההיסטוריה של הדיכוי הצלבני ואת ההיסטוריה של הקולוניאליזם הבריטי במזרח התיכון ובאסיה, במסגדים הפרושים בערי בריטניה ובאתרי האינטרנט של הפזורה הדיגיטאלית האסלאמית. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3742125,00.html
-
- 7 תגובות
- 990 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3404014,00.html טוב כמעט
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
למה זה קורה ? למה אין יבואן אחד ישר שיינצל את המצב לטובתו ?וייתן מחירים סבירים כל צעצוע אלקטרוני צריך לעלות הון אפשר לעשות משהו נגד זה ?
-
- 3 תגובות
- 990 צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/10/ART/886/775.html :lol: מעניין במה עוד יאשימו את המשחק התמים הזה (למרות שברוב המוחלט של המקרים זה באמת נכון)... שלא לדבר על "שולי המוקשים". ;D
-
- 6 תגובות
- 990 צפיות
-


