עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://news.walla.co.il/?w=//1235116 אני האמת חשבתי שזה נכון עוד מההתחלה.

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  2. Started by Blu-Ray,

    מתי אירן תגיע לנקודת האל חזור?

    • 7 תגובות
    • 997 צפיות
  3. Started by JohnnyBravo,

    http://www.irondomegame.com/ ;D ;D ;D

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  4. Started by J.allmighty,

    http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2839808,00.html מה שבטוח כי המחיר של המוצר לא ירד... חוצפנים.

    • 3 תגובות
    • 996 צפיות
  5. Started by Aviko,

    http://news.walla.co.il/?w=//1166409 נמאס כבר מהמלחמות, תרדו מזה... דעתכם.? Aviko

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  6. "אחרי ההתכנסות [התנתקות. ע.ע.], כל ישראל תהיה קסאמים". כך מזהיר יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, בנאומו בקונגרס הציוני ה-35 בירושלים. לדבריו, עד כה לא נעשה מספיק כדי למנוע את ירי רקטות הקסאם: "כשהייתי ראש ממשלה לא היו קסאמים או טילים. כשנורו קטיושות בצפון, כיבינו את האור בביירות" "ירי הקסאמים על שדרות הוא פשע בינלאומי", אמר נתניהו וציין שעד כה לא נעשה מספיק כדי למנוע את הירי. "מדיניות של נסיגה חד-צדדית לא תביא להכרה בינלאומית, הטרור לא ייפסק בעקבותיה, ומה שנקבל זה דבר אחד - החמאס ינצח", הזהיר נתניהו. לדבריו, "מנהיגי החמאס צריכים לדעת שבסופו של דבר התגובות שלנו יביאו לסופו של השלטון שלהם". "כשהייתי ראש ממשלה לא היו קסאמים או טילים. היו קטיושות של החיזבאללה בצפון. פעם א…

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות
  7. Started by Spook,

    תקראו את הכתבה, קורע מצחוק. בקרוב אצלנו עם הרב רנטגן http://www.nrg.co.il/online/15/ART1/713/537.html

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3265242,00.html לפי זה- ניראה לי הסרט מיועד למיתרוממים ובנות אף פעם לא אהבתי כל כך את סופרמן כגיבור על יש דמויות כמו באטמן ואחרים שהרבה יותר מגניבים או המקביל של סופרמן באנימה DBZ הרבה יותר מענין וחבל שלא עושים סרט DBZ "מציאותי" ;D

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות
  9. Started by JohnnyBravo,

    אני רוצה לצאת ולהפגין נגד השופטים ומערכת המשפט בישראל,עם כל מיני שלטים כמו "שופטים עם דם על היידים" או "הפשע המאורגן ושמו מערכת המשפט".

    • 3 תגובות
    • 996 צפיות
  10. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260282,00.html תגידו לי מה יהיה? אם יהיה לשק אשפה הזה נשק גרעיני, הוא לא יהסס ללחוץ על הכפתור (או לסובב מפתח, וואטאבר). מיותר לציין שבתור נכד לניצול שואה, זה מעליב לא רק אותי בפרט, אלא את כל העם היהודי. מה עם ההבטחה לא ללכת יותר כצאן לטבח? ככה זה התחיל באירופה, והנה זה שוב קורה. וכאילו שזה לא מספיק, עכשיו אנחנו לבד במערכה, אחרי שבוש התחיל ללקק לאדיוט הזה לאחרונה. מתי נקח את גורלנו בידיינו?

    • 6 תגובות
    • 995 צפיות
  11. מגוננת וחוששת מפגיעה בדת הבג"ץ

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  12. אני יודע שהנושא לא מדבר לרוב הפורום, אך אני רוצה להביע צער עמוק ביותר על מותו של דיימבאג דארל - גיטריסט להקת פאנטרה שנורה ביום חמישי האחרון בתחילת הופעה שהשתתף בה עם להקתו בעת האחרונה Damageplan ע"י צעיר בן 25 מטווח קצר . הגיטריסט והאדם זה השפיעו על עולם המטאל כמו אמנים אחדים בלבד והלהקה שהוא גידל והקים היא אחת הטובות והמצליחות בעולם שעזרו לעיצוב מוזיקת המטאל לא פחות ממטאליקה, מגדת' ובלאק סאבאת' לדעתי, והיה אחד הגיטריסטים המובילים והטובים בעולם מבחינת יצירתיות, טכניקה ורגש שהוא הכניס למוזיקה של פנטרה . וגם זה קרה כמה ימים ספורים לפני אזכרתו של צ'אק שולדינר הגיטריסט\סולן של להקת Death האגדית שנפטר מסרטן לפני 3 שנים. יהי זכרם ברוך. :'(

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  13. Started by alex_2007,

    האם פרצה מלחמה?????. :-[

    • 4 תגובות
    • 995 צפיות
  14. Started by MoRtZkInG,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2895021,00.html אז מה, שרון יפציץ שם הכל כדי ששוב לא ידברו על גלעד ועומרי שבוע??? הרי בשביל מה קנינו F16I, בשביל לפנות מקומות חניה לנכים בעזה?

    • 9 תגובות
    • 995 צפיות
  15. ZAP החליטו להכניס את המועמדים לראשות הממשלה והמפלגות כמוצרים עם אפשרות לכתיבת ביקורת... רעיון דיי משעשע. http://www.zap.co.il/Special/models_special.aspx?sog=G-PrimeMinisters כמה ביקורות לדוגמה: ליברמן: ציפי לבני ועוד ועוד... אני מקווה רק שאפשר להחזיר תוך 14 יום אם לא מרוצים מהמוצר, באריזה המקורית כמובן!

  16. שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק חדש בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. פרק מס' 4 - "צונזר ע"י ESRB" הפעם הותקלנו עם מספר נושאים מעניינים ואקטואלים מאוד, למזלנו היינו חמושים בבן (הידוע בכינויו - "אימת הקונסולות") שהוא טכנאי קונסולות מקצועי בהכשרתו וכך הצלחנו לצלוח את מרבית הנושאים בהצלחה אילו משחקים העבירו לנו את השבוע. הבעלים של אקטיויזיון מאיים להפסיק לתמוך בPS3 - כלב נובח אינו נושך?! פריצות וצריבות בארץ - שיחה מעניינת בהנהגתו של בן האחד והיחיד. ESRB מכריחים את VALVE להחליף את העטיפה של LEFT 4 DEAD 2 - נו, מתי די?! :s05: החנות המקוונת SHOPTO נפרצה! בידקו את פלט כ. האשראי שלכם! 40 משחקי PS1 צפויים להגיע ל PSN עד סוף השנה, האם אנחנו באמת צ…

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  17. Started by BlueXaile,

    מה זה טוב...לא??? תודה.

  18. במקרה שמעתי את זה בחדשות, לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, תראו את הקטע האחרון איך הם מפוצצים את האמר: http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=17647&CatID=250&CurrentCatID=331 מה זה הדבר הזה לעזאזל? מה הדבר הבא שהם יפתחו, מפחיד שם...

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  19. Started by -ox-,

    בהמשך לכמה שירשורים מצוינים שהיו פה בעבר בנושא הסדרות LOST ו Prison break ועוד כמה סדרות טובות , הייתי רוצה לפתוח שרשור לסדרה עם השערות , ספוליירים מעניינים ותאוריות טובות. אז למי שלא מכיר את הסדרה : http://www.imdb.com/title/tt1441135/ מדובר בהפקה מאוד גדולה (חלק מהמפיקים של LOST משתתפים גם כן בהפקה) מבחינת שחקנים , ליהוק חובק עולם , חלק מהשחקנים שיחקו בסדרות טובות ומוכרות , חלקם אלמוניים. הסיפור נפתח באירוע חובק עולם שבו כל בני האדם חווים התעלפות המונים שבה הם רואים ל 2 דקות ו 17 שניות את עתידם ומשם הכל כמובן מסתבך כאשר הגיבור הראשי הוא סוכן FBI שמנסה לפצח את התעלומה. הסדרה תשודר בארץ בקרוב ב HOT אבל בארה"ב כבר שודרו 18 פרקים של העונה הראשונה. **ספויילר** מישה…

    • 0 תגובות
    • 994 צפיות
  20. Started by bla7,

    מאמר מעניין (ומבאס) בנוגע לערביי ישראל.. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3335652,00.html

    • 5 תגובות
    • 994 צפיות
  21. שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק חדש בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. השבוע אנחנו מארחים את איתי האחד והיחיד (איש ה XBOX ) בפרק מעניין במיוחד. כמו כן אנו גאים להציג בפניכם לראשונה את הלוגו הרשמי של הפאנבויז (תודה רבה לגל על העזרה). אז לקחנו רשמים, הפקנו לקחים, היה מצחיק רצח, תתכוננו להאזין לתכנית לפנים! פרק מס' 8 - "פנים חדשות" http://fbpc.wordpress.com/2009/07/23/%d7%a4%d7%90%d7%a0%d7%91%d7%95%d7%99%d7%96-%d7%a4%d7%a8%d7%a7-8-%d7%a4%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%95 אילו משחקים העבירו לנו את השבוע. סקירה של איתי על CALL OF JUAREZ ו CASTLE CRASHERS לXBOX360. סקירה של יוגב ל N+ וSPACE INVADERS EXTREME ל PSP. משחקי וידאו מעודדים אלימות?!…

    • 1 תגובה
    • 994 צפיות
  22. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//1154094

    • 7 תגובות
    • 994 צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3228581,00.html

    • 6 תגובות
    • 994 צפיות
  24. Started by PhP dUdE,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3106168,00.html בואו נתבע את הקהילה ההומו-לסבית הם גנבו לנו את כול הצבעים

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות
  25. Started by niv251,

    http://news.walla.co.il/?w=/1/1594164 גועל נפש צריך לקחת אותו ואת כל המשפחה שלו לשפד את הראש שלהם ולתלות בכניסה לבית ומעל לרשום WELCOME.

דיונים חדשים בפורומים