אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אם לא הולך ברגליים אז הולך בראש. לדעתי זה כבוד גדול למרות שהרבה ממשתתפי המשלחת היו עולים זה לא גורע מהישג(כי הם ייצגו את המדינה בתור ישראלים גאים) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2798577,00.html
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
http://music.walla.co.il/?w=/202/1287085&tb=/i/13655926 כרטיסים אפשר להזמין ב"לאן" http://www.leaan.co.il
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בתקופה האחרונה ברגע שאני מדליק רדיו- אני מכבה אותו. השירים פשוט נוראיים, כבר אין מה לשמוע, ולכן- אני מכריז בזאת על פתיחת תחרות השירים הגרועים ביותר ברדיו! כל אחד יציע את השיר שהוא חושב שהכי גרוע, ובסוף נראה במה זה מסתכם. המועמד שלי- "מכונת השירים הגדולה", חצי מהשיר זה "ועוד מטבע ועוד מטבע ועוד מטבע" מה שהבנתי מהשיר הזה זה שבסוף השיר במכונה פשוט יש הרבה מטבעות. מי המועמד שלכם?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.cnn.com/2005/US/12/11/wikipedia.ap/index.html מקווה שהתופעה לא תתרחב, בסוף אני ימצא את עצמי מקבל 0 על עבודה פשוטה שהייתי אמור להגיש.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האאאם האאאם ... אז למה צריך כלכך הרבה מצלמות ? פוטו בולשיט ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
או או או אני מריח את אוהדי הפועל צוהלים ורוקדים עכשיו את האמת אני גם לא סבלתי אותו ואני אוהד בני השרון ומעניין ליראות אם בגלל זה יעיפו אותו מארגון השופטים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3829587,00.html
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3566245,00.html :s07:
-
- 3 תגובות
- 999 צפיות
-
-
לאחרונה מונה "קייס" רב רוחני לבן ליהודי אתיופה בעיר בת- ים בהסכמת אנשי ש"ס http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/931/685.html
-
- 1 תגובה
- 999 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1305522 כל ויתור על שטח ריבוני ישראלי יחייב רוב של 80 חברי כנסת, ואם לא משיגים את הרוב הזה- הממשלה תהיה מחויבת לבצע משאל עם. סוף סוף משהו שפוי אחד עובר שם. לגבי הגברת זהבה גלאון, היא בזמן האחרון פותחת את הפה יותר מדי, מישהו צריך לסתום לה אותו ומהר. שתיתן את הבית שלה לסורים אם הם כ"כ מסכנים ומחוסרי שטח.
-
- 0 תגובות
- 999 צפיות
-
-
"אחרי תקופה ארוכה של ארשת פנים ממלכתית, הצליחו היריבים הפוליטים להוציא את אולמרט משלוותו. אפי איתם, שנפצע בפינוי עמונה, הקניט אותו: "איך נכנסת בלי סוסים ופרשים?" הוא לא נשאר חייב: "הודיעו לי מראש שאתה מגיע בלי תחמושת". על הפלסטינים: "הרשות כולה חמאס, אבל ניאחז בכל שביב של תקווה ונעשה כל מאמץ להמשיך במגעים המדיניים". והוא חולק על דיסקין: "זה לא איום אסטרטגי" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3219580,00.html
-
- 9 תגובות
- 999 צפיות
-
-
"החל מ-1 במאי יוטל מס נוסף של 15% על מוצרים אמריקנים שונים המיובאים לאירופה, ממוצרי נייר ועד מוצרי חקלאות וטקסטיל. שרי החוץ של 25 החברות באיחוד אישרו היום (ג') את הטלת הסנקציות פה אחד בפגישתן בלוקסמבורג. הסנקציות יוטלו כתגובה לאי ביטול חוק שנוי במחלוקת נגד מחירי היצף, שנקרא תיקון בירד (Byrd), ועומד במרכזה של מחלוקת בין ארה"ב לאירופה כבר זמן מה. במסגרת החוק, ממשלת ארה"ב חילקה מחדש מכסי היצף לחברות אמריקניות שלכאורה ביצעו היצף מחירים (מכירת פריטים בחו"ל במחיר נמוך ממחירם בשוק המקומי)." קישור לידיעה מ Ynet. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3077537,00.html מעניין עם האמריקאים יחזרו באותו מטבעה, ויטילו מיסים על יבואו מכוניות ותוצרת מאירופה ומיפן. הצעד שנקט האיחוד האירופ…
-
- 3 תגובות
- 998 צפיות
-
-
מצאתי סרטון מצויין,אשר מראה,מספר ומדגים בצורה טובה וברורה מי זה החמאס ואיך מאוד אכפת לו מה"אזרחים" שאותם הוא אמור להנהיג.. http://www.youtube.com/watch?v=CTj2DyQ_AiM&feature=player_embedded לדעתי,זהו סרטון מעולה,שמוסבר באנגלית יפה ושוטפת,וצריך להעביר ולהפיץ אותו בכמה שיותר מקומות,למען יראו וידעו. הרבה יותר טוב מהסרטונים הפאטתיים של משרד החוץ,למי שמכיר וזוכר..
-
- 2 תגובות
- 998 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//819223 מסתבר, שגם למגזין פורבס יש חוש הומור... (או סתם יותר מדי כסף וזמן פנוי)
-
- 3 תגובות
- 998 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3585369,00.html מה אתם אומרים? עריכה: הנה תת-כתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577771,00.html
-
- 3 תגובות
- 998 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577574,00.html כתבה טיפוסית של y-net, היסטרית ולא מדויקת לחלוטין, אבל המסר הכללי מדויק ומאיים. ומה עושה ההנהגה? נושאים של איכות סביבה, בריאות, אנרגיה ומים מעולם לא נראו כל כך חסרי חשיבות בעיניה. משתמשים בתירוץ הבטחוני-מדיני ליצור ספין רודף ספין ומסמאים את עיני הציבור. לפני כחודשיים החלטתי להצטרף למפלגה ולהתחיל להגיע לפגישות וחוגי בית על מנת להשמיע את קולי, אפילו ברמה של האזרח הפשוט. מילאתי טופס קבלה למפלגה גדולה כלשהי, אולם הוא עדיין יושב אצלי על השולחן. המפלגות הגדולות בישראל מסואבות (קדימה), מאובנות (עבודה) או נאו-קפיטליסטיות (ליכוד בראשות ביבי). שתי מפלגות עם אג'נדה ירוקה בישראל הן מר"ץ ועלה ירוק. הבעיה היא שמר"ץ מתעסקים יותר מד…
-
- 7 תגובות
- 998 צפיות
-
-
היום ראיתי את הפרק האחרון ששודר ואחרי קרב מיקרופונים שהיה עשוי טוב היה מאוד נחמד לראות את פולי אני רק מקווה שהוא יהיה באמת פעיל בניגוד לשנים האחרונות בWWE ששלפו אותו מהמחסן לשטויות פה ושם לפי מה שהבנתי גם קווין נאס יחזור בקרוב ככה שיש אנשים חזקים אם המיקרופון בTNA
-
- 0 תגובות
- 998 צפיות
-
-
אין מילים :-X http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3300689,00.html
-
- 6 תגובות
- 998 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=G1fAaoQ-WqA בדרך כלל אני לא מת על סרטים של בן סטילר אבל לפי הטרילר אני מת ליראות את הסרט
-
- 6 תגובות
- 998 צפיות
-
-
השקט הופר בעיר ארד בעקבות מהומות והפגנות של חרדים אשר מאשימים את בני הזרם המשיחי בעיר בכפיה דתית! מי היה מאמין שדווקא חרדים יתלוננו על כפיה דתית... המשיחיים הם זרם ביהדות אשר מאמין שישו היה המשיך והם מאמינים בכתוב בתנ"ך ובברית החדשה וישנן כ-30 משפחות משיחייות בעיר ערד. לטענתם, החרדים מסיטים נגדם ולטענת החרדים, המשיחיים מפטים את הנוער לנצרות. תראו מי שמדבר... אז מה? רק לחרדים מותר??? לפי הנאמר בכתבה, אותם משיחיים משרתים בצבא ומשלמים מיסים כמו כולם, בניגוד לחרדים, וזאת התודה שהם מקבלים מאוכלי החינם האלו. טוב נו, עוד קהילה שסובלת בגלל החרדים. לדברי הרב החרדי בעיר הרב בן-ציון ליפסקר, שקרא משיחיים: "תצאו מהעיר, נבלות, שקרנים וצבועים שכמוכם". האין זאת הסטה? וזאת ההוכחה לעשרת הס…
-
- 4 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אוף ! עוד פעם אני מכליל! בוש וכלם. אני רואה חדשות לתומי (או לזוועתי) ואני פשוט מסרב להאמין(מסרב ? לא אני לא מסרב , אני מאמין !) איך נתנהגים שחקנים, אוהדים, וכל העסקנים מסביב לכדור - רגל הישראלי. ביום חמישי בשעות 12:00-14:00 יש תוכנית רדיו בנושא ספורט עם ניב רסקין ועוד חבר (שכחתי את שמו - אלי ישראלי?), ושם , זה לא יאמן , זבל תרבותי ממדרגה ראשונה. לא מפסיקים לדבר על המה שמו- יושב ראש ההתאחדות - גברי לוי, שכל הזמן מאיים להתפטר אבל משום מה קשר עצמו לתפקיד עם כוח פיזיקלי חדש - הכח המולטי חזק - (תופעה שחוקרים). סביבו רוחשים אחדים ממתנגדיו שיורקים שצף רצף של ארס שנאה וקנאה. כל ראיון מובע לאחר מכן לציטוט במהדורות החדשות. היושב ראש החדש וחבריו מעוניינים להעסיק את גבר כמנכ"ל …
-
- 3 תגובות
- 997 צפיות
-
-
לכל הסטודנטים - מחר, 25.04.07, בערב (18:00) הפגנה בתל אביב. יש הסעות מכל עיר גדולה בארץ. להרשם להסעות באתר של אגודת סטודנטים מקומית. כולם להגיע , ונראה לאולמרט מאיפה משתין הדג עד שירצה להתאבד מרוב בושה.
-
- 9 תגובות
- 997 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3814009,00.html מה הוא מבין ההומו הזה אנחנו יושבים כ10 שנים תחת הרקטות האלה והוא קובע שישראל אלימה?
-
- 3 תגובות
- 997 צפיות
-
-
הרגע סימתי ליראות את - Batman - Mask of the Phantasm זה סרט מצויר של באטמן בסיגנון של הסידרה המצוירת של פעם לפני שהוא אפך למיתרומם בסידרות המצוירות החדשות הסרט מ1993 ועדין יפה מאוד אבל כל הסרטים האחרים של באטמן מסריחים וככה גם הסרטים הלא מצוירים של ספידרמן \הענק הירוק וכו וכו (לא יודע לאיזה עוד גיבורים יש סרטי קולנוע מצוירים) חוץ מאקס מן ובעבר במאוד רחוק סופרמן אני לא זוכר סירטי קולנוע של גיבורי על שצולמו אם שחקנים אמיתים ולא היו מסריחים בדרך כלל בסרטים האלה יש יותר מידי דיבורים ויותר מידי הסבר על איך הגיבור נוצר ופחות מידי פעולה ומתח לעזזל איזה אנשים באים לסרט של ספידי ולא יודעים איך הוא נוצר? או איך הרעים נוצרו? או למה צריך הרבה דיבורים בסרט פעולה? אול…
-
- 7 תגובות
- 997 צפיות
-


