עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3490803,00.html לא ייאמן, הם באמת חושבים שקנס כזה ירתיע את פזגז ויגרום להם לעשות מאמצים שמקרה כזה לא יישנה? שלא לדבר על כך שאף בכיר בחברה לא הועמד לדין. פשוט הפקרות, דברים כאלה מטריפים אותי

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by JHONLEV,

    אתם מכירים תפרסומת של פלאפון ... של הילד שנופל לו מכתב אהבה והילדה מוצאת את זה... אז בקיצור יש ברקע שיר יפה. מישהו יודע איך קוראים לו?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by ktbnus,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3427151,00.html האמת, לא יודע אם לצחוק או לבכות.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3169443,00.html זה לקח רק שנה..

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  5. כנראה שהתקופה הממושכת באזרחות, לאחר השיחרור מהשירות הסדיר בצה"ל, קצת פגעה ביכולת החשיבה של מר צפריר גולדנברג הנכבד, שכנראה שכח מספר דברים בסיסיים ביותר... הבחור יפה הנפש שלנו כנראה שכח שתצפיתן עם משקפת מהווה סכנה ממשית לכוח, לא פחות מצלף... הוא כנראה שכח שבעזרת אותה "משקפת" (שהיא אינה "כלי נשק", ולכן "לא מהווה סכנה" כיביכול) ניתן לחשב טווח לעבר הכוח, ובכלל - ניתן לראות בבירור את מיקום הכוח, וללמוד את התנהגותו במשך הזמן. לאחר מכן, זאת לא בעיה להוציא צלב, ותוך מספר שניות לפגוע בכוח - וזה לפני שהכוח בכלל יספיק לזהות את אותו צלף. חוץ מזה, אותו תצפיתן יכול לכוון אחד אחר שיורה טיל נ.ט. כלשהו [השד יודע מאיפה, לא ניתן לראות את האדם השני] לעבר הכוח (וגם בזמן אמת, כלומר - ברגע שמזה…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by klayton,

    http://www.apple.com/trailers/paramount/ironman

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by maverick,

    (וואלה)http://news.walla.co.il/?w=/6/477397 אכן יום עצוב. :-[ (או שמא יומיים???)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3065226,00.html

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3503058,00.html

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=47392 לא להאמין, אשכרה הצלחנו לגייס 1,000 טפסים! גם אני הייתי חלק מהרוכבים בבוקר וכולם באו מחוייכים, נחושים בדעתם לא לעצור... אם ההפגנות לא הצליחו אז לזה יש יותר סיכויים להצליח, כמובן ש-1,000 זה לא מספיק ויש עוד עבודה לפנינו אבל לפחות אנחנו רואים שיש היענות מצד הרוכבים. יותר חוקי מזה לא יכול להיות... ;D יש למטה גם סירטון נחמד. (מי שמחזיק את הקלסרים עם הטפסים זה חבר הכנסת וחבר הליכוד כרמל שאמה).

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by AmorphisM,

    אני שם פה הרבה אפשרויות, לדעתי כמעט כל דמות אפשרית שהופיעה יותר מפעם אחת, כדי שתהיה בחירה רחבה. תבחרו את הדמות שמבחינתכם יכולה לצאת מהסידרה ללא השפעה על רמת ההנאה שלכם. כדי לדעת מי כל אחד (מי זו Eden למשל) - http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Heroes

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by haimsh,

    ראיתי את הסרט היום . כל מה שאומרים שם נשמע הגיוני לחלוטין . כלומר תמיד ידעתי את זה , אבל אף פעם לא ייחסתי לזה חשיבות או הבנתי שבאמת אפשר ליצור שפע מכול הבחינות אם מיישמים את "הסוד" (כביכול) כדרך חשיבה . מי שראה מבין על מה אני מדבר , ומי שלא אני ממליץ בחום . חוויה רוחנית מרעננת שאינה עומדת בסתירה עם המדע.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. http://news.msn.co.il/news/StatePoliticalMilitary/Military/200411/20041118074600.htm אכן תקרית קשה, במיוחד בזמן שבו היחסים עם מצריים מתקררים, מיום ליום.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by rk666,

    אני יודע שבשעות קשות אלו אנשים נוטים להתפרץ ולקלל ביתר קלות, הלחץ מובן. אך אין בדבר אישור לקילול וגידוף משתמשים אחרים. התופעה אשר תפסה תאוצה מאז פרוץ המלחמה בצפון חייבת להפסק. מעתה, כל משתמש אשר יעבור על חוקי הפורום ובראש פגיעה מילולית באנשים אחרים - שלא יצפה לרחמים כלשהם או להבלגה כפי שנהגתי עד כה מאז פרוץ המלחמה- הוא יקבל אזהרה על כל עבירה מעין זו, בשלישית - יורחק/יושתק לפי שיקול הדעת. המשך התדיינות נעימה ונקיה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by maverick,

    למי שזוכר (ולמי שלא) פרשתי (שלא מרצון) מתפקיד אחראי פורום אקטואליה ותרבות בשל סיכסוכים עם חלק מחברי הצוות. היום, אני שמח להודיע כי אני חוזר לתפקיד אחראי פורום במשותף עם pathfinder. אני מקווה שפורום זה ימשיך לשגשג. דלתי תמיד פתוחה להצעות ובקשות. המשך גלישה נעימה, Maverick.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by GWeizman,

    http://sderot.aish.com/SderotPetitions/15Seconds.php לא בטוח אם לפה או לאקטואליה. לראות, לחתום ולהפיץ.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by aquarius,

    לאחר שהגבר ביטל את מסיבת יום העצמאות במשרד הביטחון כאות מחאה אי המשך העסקתו, עכשיו מעכב את שיחרור הניידות החדשות רק כדי שיהיה טקס בהשתתפותו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3409581,00.html

  18. Started by Socrates,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3358565,00.html האם באמת אפשר לראות אחראי ל"סבלות" העם הקובני? כולם שם יודעים קרא וכתוב, ויש שם 0 אחוז פשיעה. חוץ מזה, הם מייצרים אחלה סיגרים.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אני שונא את ביבי ומאוד שמח שהוא הפסיד בגדול ושליברמן ניצח את ביבי :ylsuper: :ylsuper: :ylsuper: :beerchug: :beerchug: :funn: הי אולי הוא יסדר לביבי תפקיד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  20. Started by תמיד מחייך,

    הפוטנציאל לפרס הנובל הבא עוזב לארה"ב זכייתו של פרופ' ישראל (רוברט) אומן בפרס נובל לכלכלה עוררה גאווה בלב ישראלים רבים, אבל בחינה של מצב האקדמיה הישראלית מגלה שהפוטנציאל לפרסי נובל הולך ומידלדל. תקציבי המחקר מתכווצים, החוקרים עסוקים בהרצאות והדוקטורנטים נוטשים לאוניברסיטאות בארה"ב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3153632,00.html כך הולכת ונמשכת לה בריחת המוחות של סטודנטים ישראלים לכיוון חו"ל. הממשלה ממשיכה להזניח את ההשכלה הגבוהה ואת המדע ואנחנו נשלם על זה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  21. http://news.walla.co.il/?w=//459482 ועוד כל60 אלף חיילים היה לפחות הורה אחד יהודי.

  22. חשבתי השנה ללכת ל-Computax 2006, רק התחרטתי ברגע שקראתי את זה: מה? בגלל שאני בן 14 אני פחות טוב? : רק בגלל זה אני בכוונה לא אלך.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Mesatla,

    המדובר: (הדיון לפה או לפורום השני?) http://it.themarker.com/tmit/article/2126

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  24. Started by maverick,

    (maariv)לכתבה 1 למקרה דומה (אך offline): לכתבה 2

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים