עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Coca Cola,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3252501,00.html נשמע טוב, אני אצפה רק בברזיל ובכל זאת, צעד מצויין, חבל ששר התקשורת לא יוזם כמוהו, אחרות מזמן התשתיות ומהירות העלאה הייתה עולה בארץ.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Judas Iscariot,

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שמעתי בום ענקי עכשיו. רציתי לדעת אם אתם יודעים מה זה היה?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by ISmile4U,

    רצ"ב מספר שירים שכתבתי, אשמח לשמוע מה דעתכם עליהם ועל הכתיבה שלי בכלל?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. Started by Guy King,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3402307,00.html

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by 00000,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3254288,00.html --

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3742719,00.html אסראר ברגותי מרמאללה ניסה לדקור לוחמת מג"ב בשנה שעברה. שופטי המחוזי בירושלים, צבי סגל, משה דרורי ויורם נועם: "חובה להחמיר בענישה" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3742649,00.html פארס קדומי הורשע כי הרג קשישה בת 81 בעת ששדד אותה בכניסה לביתה. בני משפחתה זעמו כי הורשע בהריגה ולא ברצח לטעמי היה צריך להחמיר עוד יותר

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  8. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    http://www.ice.co.il/article.asp?pgId=59258&catId=2 בנושא דומה, אם תקללו שופט לא יעשו לכם כלום. כנ"ל יהיה גם במקרה הזה. מי זה בגלל עופר שכטר?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Guy King,

    http://www.onelebanon.com/forum/showthread.php?t=16419 have fun :-X

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. מדען מניו-זילנד טוען: אנחנו חיים במטריקס החוקר בריאן ויטוורת' מאוניברסיטת מאסי, סבור שהפיזיקאים צריכים לחקור את היקום מנקודת ההנחה כי הוא אינו ביטוי למציאות האמיתית, אלא לסימולציה בקנה מידה עצום של מציאות מדומה. מבקריו טוענים: יהיה קשה לבחון את התיאוריה לינק לכתבה המקורית: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3493645,00.html דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  11. עד לאיזו רמה אנשים יכולים להגיע מי שזרק בתגובה "חיות האלו הן דבר רע, וצריך להשמיד את כולן" http://news.walla.co.il/?w=//796189

  12. Started by avivlyaviv,

    חשבתי על זה וזה ולא הבנתי למה צריך שאסיר/תקשורת... ידעו מי השופט? סתם לבזבז עכשיו עוד הגנה על השופט ומשפחתו?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. הירוקים עשו מעשה חשוב, הסירו (לא הרבה) גדרות שחסמו את הגישה לחופי הכנרת, יש לציין, בניגוד לחוק. המשיכו כך, דיי להשתלטות כרישי הנדל"ן על חופי הארץ!! http://news.walla.co.il/?w=//796250

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. http://news.walla.co.il/?w=//872721 מילושביץ' היה עצור על רצח עם, טרנספר ופשעים נגד האנושות, עליהם היה אחראי במהלך מלחמת האזרחים שהשתוללה ביוגוסלביה בין השנים 1991-1995. סיבת המוות המשוערת - דום לב.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. http://news.walla.co.il/?w=//937808 נקווה שהפעם הבולדוג המפגר יתעצבן על אירן

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Decktor,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256367,00.html פשוט אין לי מילים

  17. שלום חברים, תראו מה אני וחברים שלי עשינו לאיזו תחרות טכנולוגית: http://www.facebook.com/photo.php?pid=6145813&id=719081110&subject=262343609279&fbid=438443346110 מה אתם חושבים? אם אהבתם תעשו לייק.. אנחנו צריכים כמה שיותר! תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by IG,

    כן כן... זה לא בדיחה ואתם לא הוזים. הרולינג סטונז מגיעים לארץ בספטמבר הקרוב! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3395258,00.html אני רק מקווה שיהייה לי זמן והכרטיסים לא יהיו במחיר שערורייתי

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3580569,00.html סדר עדיפויות עקום זה אחד הדברים שהכי מכעיסים אותי בהתנהלות המדינה. זה נמצא בכל מקום: צה"ל, אוניברסיטאות, משרדי ממשלה שונים. אני עשיתי את הסדיר בבסיס נידח בנגב ליד הכור. בבסיס לא הייתה תאורה היקפית עובדת (שמרנו ולא ראינו על מה אנחנו שומרים בכלל), חיילים ישנו במגורי אסבסט מתפוררים, שמרנו בעמדות שמירות משנות ה-50. לטענת המג"ד אין תקציב לשיפוץ. אבל כשאר היה צורך להוציא הון על טיול יחידה תמיד נמצא תקציב. סדר עדיפויות עקום. מעדיפים טיול בו הקצינים יכולים להשתכר בחינם על פני תחזוקה של אתר אסטרטגי. אותו היגיון עקום נכנס לפעולה פעם נוספת. אחרי שראינו את המדינה שופכת עשרות מיליוני שקלים על חגיגות ה-60 בזמן שנערי האוצר טוענים…

  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3878870,00.html

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Tomerb1,

    אני מחפש סרט שצוחקים על פגוש את הפוקרס ועל כל מיני סרטים כאלו. ראיתי אותו ממזמן ואני לא זוכר איך קוראים לו. תודה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Dark_Phantom,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2866485,00.html תודו, בגלל אנשים כאלה אין צורך בסדרות קומיות שיצחיקו אנשים.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  23. פרטים, משהו אולי איזה לינק לגבי מידע בנושא? תודה...

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by orlupo,

    לאן הגענו, וירוס בסלולארי: http://computers.walla.co.il/?w=/4000/797423

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by ORrrr,

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/843/877.html?hp=0&loc=1&tmp=3119 ועכשיו איפה כל מי שבכה על הפליסטניאים... ואיך אנחנו הורגים אותם בדם קר. אנחנו היינו ותמיד נישאר הצבא המוסרי בעולם וזאת רק הטיפשות חסרת התקדים של העולם ושל אנשים שתמיד ירצו להאשים את ישראל גם אם אלו עלילות דם. וזה מדהים שאפילו אחרי זה יש אנשים שמגיבים כמו תגובה 59,70... איך כל הרמאות והשקרים של ארגוני טרור לא מצליחים לשכנע אדם לתמוך בישראל, גם אם הוא ישראלי??

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים