עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Radeon38,

    http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/7975 דעה שלו באתר חדשות.שימו לב כמה הוא מצדד בנו.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. זוועה ! לדעתי צריך לפטר את המורים שנרדמו בשמירה בבי"ס, כי חייב להיות סימנים ראשונים בהתנהגות התלמידים לפני ההתרחשות אם זה בהפסקות או בכיתה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. משום מה המטומטמים האלה החליטו לא להעמיד לדין את ח"כ המחבל עזמי בשארה, על הקללות שהוא זרק חופשי לפני כחודשיים בטענה ש"הוא חושב שקיללו אותו קודם".. איזה מין תירוץ מטומטם זה ?? מי עומד היום בועדת האתיקה של הכנסת? משום מה אני לא אתפלא לשמוע שמדובר באנשים שמזוהים עם הצד השמאלי של המפה הפוליטית.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by R0ck,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3084679,00.html

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Rafi921,

    קישור לאתר: http://www.lystom.com/ קצת על האתר: באינטרנט, בטלוויזיה, ברחוב. בכל מקום אנחנו חשופים לשטף של אינפורמציה, למרות שעל חלק גדול ממנה היינו רוצים לוותר. גורמים מסוכנים מפיצים את האידיאולוגיות שלהם לכל עבר, תוך סכנה לפגיעה ממשית בביטחון המדינה, במורל הלאומי וברגשות הציבור. חייבים לצאת מהאדישות: הגיע הזמן לקום ולהפסיק את ההפקרות. צריך להשתיק אותם. למען עתידנו, למען ביטחוננו. אם נתקלת בהפגנה או בהתבטאות שפגעה בך, או שיש סכנה שתפגע בביטחון המדינה ובערכיה, כתוב/כתבי אלינו הצעות למיגור הביטויים המסוכנים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3220180,00.html#n הם נותנים איכסון 100 mb, ועובדים בממשק פשוט: "מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל". את האמת זה שמקדונלד'ס שולטים בעולם וכולכם עבדים, אבל זה כבר סיפור אחר...

  7. Started by tamar,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3470838,00.html

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Guy King,

    אחרי עוזי כהן, עוד גאון עולם הלך לעולמו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3495946,00.html כנראה השחמטאי השני הגדול ביותר בכל הזמנים (אחרי גארי קאספרוב).

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Kalen,

    קרולין גליק נואמת בכנס בבלטימור על העולם לאחר אירן גרעינית. (בעיקר על שינויים מיידים במזרח התיכון) מרתק וחובה לצפות, למרות האורך. (לצפות לפחות עד האמצע ששם מתחילות השאלות-תשובות)

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=359275&path=22 מישהו יודע מי ירה את הטיל? מצויין שאף אחד לא נפגע, אבל טילים לא נורים סתם ככה באמצע היום. נ.ב. - אולי הם ניסו ליירט איזה תרנגולת על עץ. ;D

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//899589 שרים בלי תיק כניעה מבישה לדתים אפילו בלי שהם חיבים להסכים ליתכנסות אף חוק חברתי אמיתי לא באופק בקיצור רציתם אולמרט קיבלתם אולמרט יש שיר של נירוונה שמדבר על איש שמוכר תעולם פה יש איש שמוכר תארץ ומוכר אותה מאוד בזול

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. http://sports.walla.co.il/?w=//1303602 :lol:

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by klayton,

    http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=23&id=2843

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3375157,00.html לפחות לבחורה יש קצת כבוד עצמי... פשוט עצוב שזה גוף שממומן ע"י הממשלה והמיסים שלנו...

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by NJorl,

    אני רוצה לשבור כמה קונספציות שממשלת ישראל והחברה הישראלית שבויות בהן וקבלת החלטות לפי קונספציות אלו הן מתכון לאסון (1) הקונספציה שיש "ישובי קו העימות" ויש את שאר מדינת ישראל - רבותי תתעוררו !!! שדה הקרב הולך ומשתנה כל הזמן , המלחמה האחרונה היתה "פרומו" לשינוי הזה , כל מדינת ישראל נמצאת בטווח הטילים של הסורים ושל האיראנים , בקרוב מאוד גם בידי הטילים של הלבנונים, תמחקו לכם מהלקסיקון את המושג "ישובי קו העימות" במלחמה הבאה לא יהיה לאזרחי מדינת ישראל את "הלוקסוס" הזה של לברוח מהמרכז לצפון , מהדרום למרכז או מהצפון למרכז , כל מדינת ישראל ממטולה ועד אילת מבקעת הירדן ועד הבית האחרון בשכונת "פואבלו אספניול" בראשון לציון יהיו מטווחים , לכן על ממשלת ישראל להערך לכך בהתאם (2) הקונספצ…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3360769,00.html

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Guy King,

    http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=388808&sid=127 איזה הזוי זה, עשו עליה כתבה בטלוויזיה הבלגית וב-CNN. ובטלוויזיה הבלגית אין גבול לתשקורת המשוחדת - הציגו אותה כאילו שהיא נערה מלבנון. אבל מה שבאמת חשוב... כרמיאל על המפה! :ylsuper:

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3718784,00.html מקווה שזה ישפיע על שאר הייבואנים ויוריד מחירים לרמה יותר שפוייה....

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by huber,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3518606,00.html

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. ביידן: ישראל תחליט אם היא רוצה לתקוף באיראן סגן הנשיא נשאל שלוש פעמים בראיון לרשת ABC אם ארצות הברית תעמוד בדרכה של ישראל, אם תחליט לפעול נגד איראן, ושלוש פעמים השיב: "זו תהיה זכותם הריבונית לעשות זאת" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3741641,00.html

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אני כבר מת לראות המשך לסדרה המצוינת הזאת זה נראה כאילו לנצח הסדרה לא חוזרת והפרקים האחרונים ששודרו היו מצוינים אבל הפרק האחרון נגמר במצב שחייבים לראות את ההמשך

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. תגידו עם קצב יורשע באונס יש מצב שהוא יהיה בכלא?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by amir85,

    אתר האינטרנט של החמאס לילדים, מכיל מדורים כמו "סיפורי הדוד עז א-דין" ו-"פינת השאהיד". האתר משמש להטפה בדבר המשך המאבק האלים ושלילת קיומה של ישראל. שנאה מקוונת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3746371,00.html

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3243861,00.html אני מקווה שפעם הבאה זה יהיה על הקולה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by nosterdmus,

    http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=433701&sid=126

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים