עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Rule The Pc,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3021175,00.html ;D

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3515913,00.html

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. חבר הפרלמנט הרוסי, סרגיי יושנקוב, נורה למוות בביתו. כך מדווחת רשת הטלוויזיה הרוסית אנ-טי-וי. (אי.פי) (17.04.03 , 18:12) (מקור [קישור=http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2572277,00.html]Ynet[/קישור]) בעיקרון, זה לא באמת נראה כאילו זה יעניין מישהו, אפילו לא אותי למרות שאני מרוסיה במקור. אבל, קצת רקע, סרגיי יושנקוב היה ליברל, היום התנועה שהוא הנהיג (רוסיה הליברלית (לא להתבלבל עם המפלגה הליברל-דמוקרטית של ולדימיר ז'ירינובסקי)) נרשמה כמפלגה על-מנת לרוץ בבחירות לפרלמנט הרוסי (הדומא) בסתיו 2003. על רקע המצב הנוכחי בדומא, כאשר כחצי מהכסאות בבעלות המפלגה "רוסיה המאוחדת" שהיא משמשת מאין מפלגת שלטון, ובמרבית החצי השני שולטים הקומוניסטים (על פלגיהם) והליברל-דמוקרטים, היה סרגיי …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3284024,00.html דעות על הנאום, על התגובות שעורר בכנסת, ועל כל דבר בעל קשר רופף אך קיים לכתבה זו. דעתי? נאום טוב מבחינת תוכן, לא ראיתי את הנאום עצמו כך שאיני יכול לומר האם פרץ נאם טוב(כן, אני יודע שיש אפשרות לצפות בנאום בווידיאו של ynet בלינק שנתתי, אבל משום מה האופציה הזו לא עובדת לי...). רק בי מתעורר רצון עז לשמוע את "היה לי חבר, היה לי אח" ממלחמת יום כיפור?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. צטטתי מתוך הכתבה בוואלה, זה פשוט לא יאמן כמה כדורים אנחנו יורים לעצמנו ולספורט שלנו ברגל, ביד ובכל מקום אחר. אני אישית מתפלא איך הוא עדיין חי. למי ששכח- פרשת שופטים באדום, נערות ליווי, תיק ישראל כהן, הפקס הנשכח של מכבי חיפה...רגע זה רק כדוגל בינתיים, בואו לא נשכח כמה ספורטאים שחררנו מהארץ וכעת הם אלופי עולם בחו"ל(נדמי לי בג'ודו נשים יש אחת כזאת שמייצגת ארגנטינה וגם בקייקים יש אחד שעבר את קלגנוב בתחרות האחרונה)...וזה רחוק מלהיות הכל. לאן אנחנו נירה לעצמנו מפה זה כבר באמת שאלה קשה, כי נראה שכל הבושות שיכולנו לעשות לעצמנו כבר נעשו. מזל שיש כמה בודדים שמביאים בשורות שמחות לספורט(מכבי ת"א בכדורסל עם זכייתה בגביע אירופה, אלופי עולם הטריים ועוד...) אבל המצב הקיים הוא פשוט תעודת …

  6. ישר מתחילים האיומים כמובן אז מה לעשות.. נמחק

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אורח ultras12
    Started by אורח ultras12,

    קואליציה רחבה של תנועות שלום ומפלגות פוליטיות מקיימות בתל אביב תהלוכה ועצרת המונית: די לחרם, למצור ולענישת העם הפלסטיני! מוצאי שבת, 3.6.06 19:00 - צעדה מכיכר רבין לאורך רחוב אבן גבירול 20:00 - עצרת מחאה ברחבת מוזיאון ת"א · בחירה דמוקרטית יש לכבד! על דמוקרטיה לא מענישים! · מו"מ ללא תנאים מוקדמים עם הנציגים הנבחרים של העם הפלסטיני עכשיו! · 39 שנות כיבוש די לכיבוש! דוברים בעצרת: שולמית אלוני, סלמן נטור, יהודה שנהב. הופעות של אומנים: הראפר תאמר נפאר, הזמר זאב טנא, אמנים ללא חומות. מנחות: חולוד בדאווי ויאנה קנופובה. הפגנה מקבילה ברמאללה: באותו הזמן תתקיים הפגנה ברמאללה נגד החרם על הרשות הפלסטינית, בקריאה יש פרטנר לשלום צודק ולמען מדינה פלסטינית בגבולות 67'. ההפגנה מאורגנת ע"…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3366303,00.html

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3524926,00.html

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. למי שראה את המחצית הראשונה של המשחק, אפשר לראות שהשופט פשוט נגד מכבי חיפה. אני לא אוהד כדורגל גדול אבל השופט הזה נראה לי די דפוק !

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Guy King,

    http://www.sport5.co.il/Articles/Article.376.16171.html ורומא-אינטר מחר מובטל

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אנשים שלומדים איתי בכיתה י'א ביימו ועשו את הסרט הזה - פשוט חזק. נראה אם תצליחו להבין את הביקורת החברתית בסרט

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by nat64x,

    Breaking Bad - Bonfire

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. אלוהים, משיח, כל הרוחות, Q, עליבאבא, מישהו ... הצילו אותנו, עמך ישראל, משופטים מטומטמים. הצילנו נא !! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3814534,00.html

  15. http://www.reshet.tv/newsite/news/live2.aspx

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by maverick,

    כמובן שהנושא הכי חם כעת הוא ההינתקות. בתור אחד ש"זכה" לכבוד לשרת במילואים בזמן ההינתקות אני המום מכמות הכסף שנשפכת על המבצע הזה: זה מתחיל בהקמת "עיר האוהלים" ברעים - מקום ענק בגודלו עם אלפי אוהלים, תשתיות שונות, סניף בורגר ראנץ, סניף דומינוס פיצה ובנקט. זה ממשיך עם כמויות האוכל והשתיה האדירות שמחולקות שם וזה נגמר בימי המילואים שמשלמים לעשרות אלפי החיילים שגוייסו. ואני שואל: למה צריך לבזבז את כל הכסף האדיר הזה בשביל לפנות כמה משפחות? הרי ממילא הם יתפנו מרצון (חלקם הגדול). לא חבל על הכסף? 2 מיליארד ש"ח נשרפו על הדבר הזה. ושלא לדבר על אלפי משפחות שצריכות להתמודד בלי הבעל בבית כי הוא במילואים ואלפי אנשי הקבע והמשטר שמרותקים מזה זמן רב למשימה הזו. קיבינימאט!!! אם זו החלטה חוקי…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by avidan28,

    בעבר הייתי כותב הרבה בתפוז אבל כבר שנתיים אני רק פה...אשמח אם יהיו עוד כמה חברים עם שירי אהבה או שירים שבאים מהלב.אני כתבתי קרוב ל 100 שירים ויהיה נחמד להעלות או לשתף חלק.כל מי שחושב שיש עניין לנושא פה בבקשה להגיב.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-2b281d8c1df1021004.htm נבלה. פשוט נבלה. עובד שמכהן במשרה ציבורית שאחראי על סדר היום של חבר כנסת חושב שאין שום דבר פסול בלבעוט בקשיש? איכס. פשוט מגעילה אותי הנורמה שלהם.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3297591,00.html לפי דעתי זה רעיון מטומטם. מה הם מצפים? שהחיזבאללה יראה שהם הזיזו את השעון רבע שעה אחורה, ייבהל ויחזיר את החטופים? שאולמרט יראה שהם עשו את זה ומיד יסכים לתת 1000 אסירים תמורת החטופים? תקראו את תגובות 6 ו-9.

  20. Started by 00000,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517323,00.html קראו את התגובות

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Artist,

    מדענים טוענים: האדם אינו אחראי להתחממות. סרט בנושא: http://www.garagetv.be/video-galerij/blancostemrecht/The_Great_Global_Warming_Swindle_Documentary_Film.aspx

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. מדובר במזון הכלבים nutra nugets performance 18KG באריזה בצבע ירוק, עם אצווה (BATCH) של 4/2007 (תוקף). כל בנאדם המחזיק מזון כלבים כזה, אפילו אם כלבו אינו מראה סימנים, או סימפטומים כלשהם, מתבקש לרוץ למיון כלבים הקרוב לביתו לאלתר! (עם כלבו כמובן..., יש אחד כזה שאני מכיר בבית דגן) מדובר ברעל מסויים שחדר למזור הכלבים הנ"ל, שפוגע בכבד ובמערכות הכלליות של הגוף. (הידיעה שודרה בגלי-צה"ל לפני כחצי שעה) עדכון פורסמה ידיעה בYNET, בשעה טובה. עדכון 2 כתבה נוספת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3213283,00.html עד כה מתו כ10 כלבים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. [מכתב מנתן זהבי לאריק שרון] בניגוד לכל המלעיזים סבא אריק, אני דווקא חושב שכל גרוש שאתה מקבל מהמדינה מגיע לך. 36 אלף שקלים כראש ממשלה, 23 אלף שקל פנסיה של אלוף בצה"ל, תשעת אלפים שקל פנסיה של שר לשעבר. אני מניח שיש לך גם קצבת זקנה,איזה אלף שקל וקצת, בחודש. סך הכל, בחשבון גס, משהו כמו 69-68 אלף שקל (תלוי אם סופרים את הקצבה). לא רע. לא רע בכלל. זה שאתה לא משלם על קופת חולים, על טלפונים, על עוזרים, מזכירות ויועצים, זה הכל על פי דין. מאחר שגם שמעון פרס - שהוא יותר זקן ממך - מקבל בוכטה לא רעה גם הוא 32.6 אלף שקל בתור חבר כנסת, תוספת אלף שקל כראש אופוזיציה, פנסיה של 26 אלף שקל כראש ממשלה ושר לשעבר, וסביר להניח שגם הוא מקבל 1000 שקלים וקצת קיצבת זיקנה. לא רע. לא רע בכלל…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אז הינה זה מגיע, זכיתם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3748898,00.html

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by stone cold,

    מישהו כבר צפה בסרט ויכול לתת רשמים בלי ספוילרים ? אני אהבתי את רוקי בלבואה (הסרט האחרון בסדרת רוקי) אז מי יודע אולי גם רמבו יצא טוב

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים