אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
(ynet)http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2834437,00.html
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
"שייח' ממזרח ירושלים ייעץ לתושב ראשון לציון לשים את כל חסכונותיו במקרר שבחצר ביתו - והבטיח לו ברכה בתמורה. למחרת הכסף נעלם" (ynet) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2542853,00.html
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3739821,00.html תקציר למי שעצלן מדי ללחוץ על הקישור: כן, קראתם נכון: 4 מליון שקל בשנה למשרד שעוסק במשהו שאין וכנראה גם לא יהיה בעתיד הנראה לעין. בחישוב פשוט זה יוצא כ130 אלף לעובד בחודש, אם לא מחשיבים הוצאות מנהלתיות. מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, בסוף השבוע הזה התפרסמה כתבה של דויד גרוסמן ב"ידיעות אחרונות". לא קראתי את הכתבה במלואה- מאחר והיא פשוט מרגיזה אותי. הכתבה מבקרת באופן קשה ביותר את מדינת ישראל, כל הדרג הממשלתי ציבורי שלה, צבאה והעומד בראשה- ראש ממשלת ישראל, אהוד אולמרט (טוב, בעיקרון ראש המדינה הוא הנשיא, אבל זה לא משנה כרגע). הכתבה ממשיכה את מסע הצלב הפרטי של דויד גרוסמן כנגד אולמרט. להזכירכם- בנו של גרוסמן נפל במלחמת לבנון 2. גרוסמן עצמו הוא סופר מוערך. אני בהחלט מסכים עם כך שהבעת דעות על מדינת ישראל ודרכה ע"י אנשי רוח- היא מבורכת. בתור מדינה נאורה- דעתנו צריכה להיות מושפעת גם מאנשי רוח ותרבות ולא רק מתלאות היום יום ושיקולים צבאיים. אבל השאלה היא- איפה הגבול?! הבן אדם, עם כל הכבוד, הוא סופר. אני לא…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3576818,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3586891,00.html אני חושב שהרעיון של ביטול חבילת הבסיס ואפשרות בחירה היא מצוינת תאורטית אבל אני מעריך שהמחירים בסופו של דבר יעלו ולא ירדו כי החברות בטח ייקחו הרבה כסף על כל ערוץ פופולרי אני לדוגמה מעוניין רק בערוץ הספורט וערוץ 8 אבל בטח חצי ארץ מעוניינת בהם ואם ייתנו להם לבחור את מחירי הערוצים זה יכול לעלות 50 שקל לערוץ פופולרי בקלות בנוסף לזה הם יוכלו לפזר תכנים בערוצים אחרים לדעתי צריך להגביל את רמת המחיר האפשרית לערוץ ולהגביל את מספר הערוצי נישה בלי זה השוק יהיה מוצף בערוצי זבל וגם ככה הוא מוצף בהם היום
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זקן אחד אמר לזקן השני :אתה קולט שיש היום 5 מיליון זקנים בבתי אבות אם נקים מפלגה בטוח ננצח השיב לו הזקן:אבל צריך להקים את המפלגה מהר לפני שכולם התפגרו
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3415675,00.html דברים כדורבנות.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לכתבה:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3778560,00.html סוף סוף הגיע היום שבו ארה"ב "קיבלה" שכל,אני גאה להודיע על הענקת פרס נובל לשלום למדינה "שוחרת השלום" -איראן בתמיכת בלוחמי "החופש" המוסלמים שעושים ימים כלילות כדי להילחם ב"כובש" הישראלי "הנאצי",מיי ייתן ואמא תרזה תצטרף לשורותיהם של לוחמי החופש ותראה כמה הם הומניים!!!!!!!!!!!!!!!! כמו כן אני "מצדיע" :jump1: לנשיא ארה"ב ברק אובמה שהביא אותנו הלום עוד צעד אחד ממלחמת עולם. כמו כן ברצוני להמליץ על סרט חדש של אובמה ,פרסומת מתחת!!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1572893 נראה 99.99% זה תגובות חיוביות.... מעולם לא ייצא לי לראות מחזה כזה מרהיב.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש איזה כמה סרטים טובים כמו Se7en ושתיקת הכבשים, כאלו משהו מעניין ,מותח ועל רמה . אפשר המלצות בבקשה?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
שלום רב לחברי הפורום, נדרש ממני להעביר שיעור הקשור לשימוש בטיחותי במחשב ובאינטרנט, אני מעוניין להעביר אותו בנושא האלימות המוצגת במשחקי מחשב. אני זקוק למאמרי בעד/נגד/מאמרי דעה וכל דבר בנושא, כמו כן אני מחפש אחרי סרטונים הקשורים לאלימות במשחקי מחשב. מקרי אלימות שהצליחו לעורר תגובות נגד משחקי מחשב, לעורר זעם בציבור ההורים ודברים בסגנון. אני אשמח לכל עזרה שתוכלו להגיש. בברכת שבוע טוב, איתי. * נ.ב. ניסיתי להכנס לפתיל של חוקי הפורום והלינק שם מעביר אותי לאזור בפורום שכביכול אין לי אליו גישה - לידיעתכם.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4316525,00.html המוסד הזה מפשל הרבה לאחרונה...
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3330302,00.html אני לא מבין למה הם לא מוכרים את זכויות השידור לערוצים אחרים? אין להם כסף לטיסות אבל יש כסף לשלם למכבי וירושלים? מכבי תל אביב מיזמן לא מיצגת תמדינה כולה אנחנו מיזמן כבר לא בימים של מוטי דניאל וברקוביץ וכו ולשלם מיליוני שקלים בשנה לקבוצה פרטית על חשבון משלמי האגרה זה אידיוטי קודם כל זה תורם לעליונות של מכבי על קבוצות אחרות בליגה הישראלית לדוגמה היום יהיה תל אביב נגד בני השרון ולמרות נילון שהוא שחקן מצוין ואין לי מושג איך בני השרון קנתה אותו מכבי תנצח כימאת בטוח ביגלל שאחד לאחד יש לה שחקנים וצוות ומיתקנים הרבה יותר איכותים חלק מהאבדל הזה זה מהכסף של רשות השידור מבחינתי אם ערוץ מיסחרי היה משלם להם זה היה בסדר גמור…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
w00t!! היום, בידיוק לפני 20 שנה עברה סוכנות ARPANET מפרוטוקול NCP לפרוטוקול TCP/IP ובכך באופן רשמי החלה את האינטרנט! שיחיה לנצח!!!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמובן, כדי להמנע ממגע עם פשוטי העם שמצאו עצמם מולם כנאשמים. מיותר לציין שאם הפושעים היו בכלא (אהמ...), הצורך הזה היה נמנע. מיותר גם לציין שדווקא לקורבנות של אותם פושעים אין את הזכות שלא "להתחכך" בהם במפגשים אקראיים, כמו גם לשוטר שעצר אותם, ייתכן שתוך כדי סיכון חיים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4093575,00.html איייייייייייייייייייכס.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתוך האתר של מכחיש השואה ישעיהו רוטר. http://rotter.net/forum/politics/7108.shtml http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=5639&forum=scoops1 [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3295574,00.html כמובן שזה רק קצה הקרחון...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב בינתים אסטוניה חלשה עד כדי גיחוח אם לא ננצח לפחות 4 אפס אני יהיה מופתע (כרגע 2 -0 )
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צה"ל לעברי לידר: הצהר על תמיכה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3438823,00.html מה אתה אומרים על הסיפור הזה ? ומה הקטע ? מה כולם מתלהמים ורוצים ממנו ? אם הוא בכלל התנדב להופיע בחינם מול חיילים בהופעה המדוברת ? בסוף תקום פה מדינה פשיסטית.. לפי דעתי הכל מסע תקשורתי של הצבא , להשכיח מהציבור שהם האריכו את חוק טל , ומחפשים קורבנות.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.chinadaily.com.cn/photo/2011-07/12/content_12888544.htm ???
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
ישראל הוגרלה עם יוון, קרואטיה, לטביה, גיאורגיה ומלטה, לא פשוט אבל אפשרי עם סגל באמת ראוי ומאמן נורמאלי. מה אתם אומרים? תציעו גם את הסגל הטוב ביותר למשימה. אל אל ישראל!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


