אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3764525,00.html זה היה די ברור שזה יגיע :-\
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשחיפשתי מידע על השביתה מחר נתקלתי בזה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3389421,00.html מתבקש? הוא רק מנסה למצוא דרך להפיל את הממשלה? עצוב שזה נכון? (ומה באמת עם השביתה מחר? יש? אין? חצי?)
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
" ... בסופו של דבר החליט השופט לגזור על הנאשם שישה חודשי מאסר בפועל, קנס בסך 1,000 שקל ופיצוי לאדם שפצע בסך 2,000 שקל. " אתם מבינים ? השופט החליט. מעניין מה הוא היה מחליט אם זו היתה הבת שלו ... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3767099,00.html
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
להעיף ספאמרים! זה טוב לעניים!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
כן כן, שמעתם אותי נכון - מגיע להם שיפסדו. שיאכלו את כל החרא שבישלו. המיסים שאנחנו משלמים עבור הנבחרת המזורגגת הזאת, לא מביאים לנו, לנו האזרחים שמשלמים אפילו שידור צפייה של הנבחרת הלאומית חינם. במקום ששחקנתי הנבחרת יצאו ויגנו את זה, הם מעדיפים לשבת בשקט - הם אכלו בתחת 4-0 ומגיע להם, אני אולי נשמע מרושע אבל דיי - נמאס.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1115998 הם לא למדו כלום מעירק? מה הם רוצים שארצות הברית תיפלוש לעוד מדינות ערביות?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3385192,00.html
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אני אוהד בני השרון אבל איך שהמצב נראה כרגע ולמרות שניצחנו את מכבי 3 פעמים השנה בגלל שבלצר גמר את העונה ובגלל שאין בדיוק ספסל קשה לי להאמין שנעבור אפילו שלב אחד בפינל היום הפסדנו לרמת גן שזה לא בדיוק סימן טוב אבל יש עדיין תקווה שמכבי לא תיקח אליפות השנה וזה הפועל חולון עכשיו מחצית וצמוד צמוד אף קבוצה לא משחקת הגנה חזקה אבל 2 הקבוצות משחקות התקפה מצוינת למעשה לא ראיתי את מכבי משחקת התקפה ברמה כזאת השנה כרגע זה 55-54 למכבי וזה תוצאה של מחצית כדי לכם לצפות (בערוץ 10) עוד מאת מחצית שנייה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הא כותרת פיקנטית נכון ??? ובכן שאלתי היא לכולם אבל גם לחברינו המאמינים. שני מיקרים כאשר כל מיקרה הוא בעיה בפני עצמה מיקרה א מישפחה מסורתית שומרת שבת לא מדליקה אש וכדומה כיצד היא יודעת להתמודד עם בעיות של קור??? הרי עם כניסת השבת אסור להדליק מכשיר חשמלי כלשהו בבית.אז מה את בריאות בני המשפחה מקריבים על מזבח הדת????? פלטה לא נותנת לי תשובה.אני צריך תנור חימום עובד במשך השבת כדי לא לקבל היפותרמיה. מיקרה ב על אותו סיפור רק בקיץ בנושא הפעלת מזגן בזמן כניסת השבת. ולשאלת התרד עצמה : עד כמה אב מישפחה דתי מוכן ללכת רחוק לענות את משפחתו בשינויי מזג האויר ולא להקל עליהם והכל לשם שמיים? מדוע זה צריך להיות ככה??.האם אין היגיון בריא שבריאות ורווחת בני הבית היא מעל הכל??. הדת כל כך עק…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לפני מספר ימים שאול מופז הכריז בחגיגיות יתרה כי הוא מאשר חלוקה של נשק לשוטרים פלסטינים מה שגרר תגובות סוערות, מודאגות ודיי... עויינות מצד אזרחי ארצינו הקטנטונת והוא מיהר להסביר שהוא לא הולך לתת להם רובים אלא אקדחים ואלות. מה? אקדח לא יוכל להרוג? הם לא ימכרו אותם לארגוני טרור? והאלות? בטח יכו את הנשים שלהם עוד קצת, מה כבר הם עושים יותר טוב מזה? לטענת מופז, ההחלטה נועדה למנוע אנרכיה בראשות (למי שרק עכשיו התעורר, היא כבר שם שלוש שנים או יותר). האם זה באמת יפתור את בעיות הפשע, האלימות וההתפרעויות בראשות או שהאם השוטרים שמצדדים בחבריהם האזרחים (או סתם פוחדים שישחטו להם את המשפחה על שיתוף פעולה) יבצעו פעולות איבה נגד ישראל בעזרת אותו הנשק שמופז נותן להם?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נתקלתי בזה היום במקרה, חשבתי שאוליי זה יעניין מישהו. קטע ארוך בערך שעה וחצי... ערב עיון בנושא האמנם צבא שיש לו מדינה? יחסי צבא-חברה-פוליטיקה בצל מלחמת לבנון השנייה ו"עופרת יצוקה" לרגל צאתו לאור של הספר: "צבא שיש לו מדינה?"
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3830065,00.html אין לי שום בעיה עם הקהילה ההומולסבית, אבל אני ממש נגד הדבר הזה. אין לדעת, מה יעלה בגורל הילדה הזו.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אפשר להיות כאלו מוכשרים? ynet
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אולי שמעתם עליו פעם פעמיים, ברדיו או בטלויזיה. היועץ האישי ומקורבו של נשיא מצריים אוסאמה אל באז... הוא - בכבודו ובעצמו שיחרר בשבועות האחרונים מס' מאמרים באחד העיתונים החשובים בעולם בנוגע להתייחסות העם הערבי ליהודים בכלל ולציונים בפרט. כבר צפיתי בטלויזיה, וראיתי את עודד גרנות יוצא מגדרו במשמע בשורות גדולות אילו. חלקים מהמאמר מפורסם בעיתון מעריב. הכותרת הראשית : "אני מתנגד לגזענות נגד יהודים וישראלים". ועוד הוא מדבר על : האמת היא אוסאמה אל באז הוא לא בדיוק מטיף רוחני שנמצא באחד מהמסגדים של "האחים המוסלמים" ומטיף נגד היהודים. מדובר ביועץ בכיר - אקדמאי שיודע את עבודתו ואכן לא נכשל בא. האם ניתן להסיק ממשפט זה, כי ישנם כאילו ו/או אחרים מ"בני דודנו" הערבים החיים כאן המזדהים ע…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השמולנים הגישו עתירה למנוע עצירה של מסתננים מסודן החל מ15 לחודש הזה לא מעניין אותם כניראה שהפלישה המוסלמית לאירופה גרמה וממשיכה לגרום להמון נזקים הם נילחמים בעצירה וגרוש של מסתנני עבודה לא חוקים בטענה שהם נירדפים למרות שצפון סודן מדינה עצמית שכרגע אין בה מלחמה הם מיתעלמים גם מהמון עבודה בשחור של המסתננים שעושה נזק גדול לפועלים ישראלים מיתעלמים מזה שמסתננים הרבה פעמים מוכנים לחיות בצפיפות מאוד גדולה וככה מתחרים עם ישראלים על דיור מתעלמים מעליה ברמת הפשיעה ומתעלמים מיצירת אוטונומיות אפריקניות שמתחילות ליווצר בחלק מהשכונות בישראל הם גם מיתעלמים ממחלות דוגמת שחפת ועוד שהיו נדירות בישראל עד שהגיעו מסתננים עם המחלות האלו (זה לא גזענות זה עובדה ) מתעלמים מהמשבים של שרותי…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשצפיתי בטלווזיה בעצרת למען שבויינו שהתקיימה מול משכן הכנסת.וכששמעתי את דבריי אחת האימהות של שבויינו שטענה שהוזמנו כל חברי הכנסת אך רק שניים טרחו ובאו כעסתי מאוד.מפני שזה עוד דוגמא לנתק הרב שקיים בין נבחרינו לבין העם היושב בציון.הרי חיילינו השבויים נלחמים עבור כולנו ובשליחות כולנו ובמיוחד בשליחות נבחרינו.אז איך יכול להיות מצב שבו נבחרינו מוזמנים למטרה כל כך קדושה וחשובה למען החזרת שבויינו מיד ארגוני הטרור ואף אחד מהם לא מוצא לנכון להופיע?לעניות דעתי על העם להעניש את כל הנבחרים שלא-מצאו לנכון להופיע ,בבחירות הבאות ולא להצביע למענם.רק כך יש סיכוי שנבחרינו יהיו יותר קשובים ויותר אכפתיים לרחשי העם.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3116120,00.html
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3856481,00.html פחחח
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3399609,00.html לקרוא ולבכות..
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=814856 http://www.facebook.com/mateyehuda?sk=wall
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לא משנה כמה פעמים אני שומע את זה,ולא משנה כמה פעמים זה אקטואלי,זה תמיד כלכך מתאים שזה מדהים. "ויהי דבר-יהוה אלי שנית לאמר, מה אתה ראה; ואמר, סיר נפוח אני ראה, ופניו, מפני צפונה. יד ויאמר יהוה, אלי: מצפון תפתח הרעה, על כל-ישבי הארץ. "
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


